AskFibank

Fibank 2990

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @ Виктор
    Благодарим за споделеното мнение и молим да ни извините за причиненото неудобство! Запознати сме с проблема; нашите ИТ специалисти работят върху неговото отстраняване. Очаквайте резултат в съвсем кратък срок.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  2. Изпратих това писмо на всички БГ банки с развита клонова мрежа

    "Финанс 5 АД прави проучване сред банките в България и бихме се радвали и ако Вие ни предоставите информацията която събираме.

    Въпросите ни са следните:

    1. Какъв % от всички клонове и офиси на бнката в България са под наем?
    2. Какъв е общият размер на РЗП на наетите помещения
    3. Какъв е средния месечен наем който банката плаща?
    4.Защо не придобиете собственос върху офис площите , а предпочитате да плащате наем?
    ...................................."

    От банката (ПИБ) ми отказаха информация, без да се аргументират защо.

    Но когато уважаеми дами и господа от ПИБ сте поели риска да бъдете публична компания, е редно да давате и публична информация.

    Защо тази информация е важна ?

    Ами защото хвърляте пари на вятъра или в джобовете на тези на които плащате наема за сметка на акционерите си. А акционерите очакват дивиденти, но те такива не са виждали в последните години и едва ли ще видят ако продължавате да плащате скъпи и прескъпи наеми.

    Въпрос на проста аритметика е да се умножи квадратурата на РЗП по ср.наемна цена за кв.метър и всичко това по 12 (месеците) и цифричката която ще блесне е не по-малка от 40милиона лева за всяка календерна година. А вероятно сумата е значително по-голяма. Ноза сега може само да се гадае, след като пубичната компания не предоставя Публично информация !

  3. Трябва да получа едни пари чрез банков трансфер от чужбина. От там получик форма в която искат да се попълни ИБАН, името на банката, Swift / BIC Code.

    Та какво точно трябва да пиша на име на банката и на тоя код?

    Също така има поле за страна и град(макар че града не е означен като задължителен). Има ли някакво значение дали ще пиша град?

    Има полета за Street Address
    ZIP/Postal Code - празни ли да ги оставя или трябва да напиша нещо?

    Също така има някакъв Sort Code?

    Ще съм благодарен ако подскажете къде какво да въведал Аз единственото за което съм сигурен е IBANа.

  4. @damian2112 Изпратихме лично съобщение в Twitter. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. От десетина дни текстът на кирилица в извлеченията от MyFibank не се чете (текстовите полета са празни). Това става с Adobe Reader Lite и online pdf viewer-a на Google в Gmail.
    Надявам се IT специалистите Ви да погледнат и оправят проблема, тъй като услугата е изключително полезна.

  6. #twitter#@AskFibank Здравейте, можете ли да ми обясните каква е тази затрахователна премия 5,70лв, която автоматично ми се тегли от дебитната карта?

  7. #twitter#Екипът на AskFibank сме тук, за да обсъдим Вашите въпроси и коментари и през новата 2010-та година! Поздрави и успешна година :-)

  8. @ Тодор Колев За съжаление в събота имахме комуникационен проблем за около половин час. Очевидно е съвпаднал по време на Вашето пазаруване в книжарницата. При такива ситуации, можете да се свържете с 24-часовата телефонна поддръжка от Картов отдел на ПИБ на 02 8171143; 02 8174144; 0888 681010, за да Ви съдействат своевременно. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Здравейте, ПИБ. Искам да споделя с вас неприятната ситуация, в която изпаднах днес. Реших да си купя книга от книжарницата в City Center Sofia до хотел Хемус. Нямах пари в брой и реших да платя с кредитната карта Mastercard. Там разполагат с терминал от ПИБ, което ми вдъхна още по-голямо доверие. Както се сещате следва неприятната ситуация, при която след мен се насъбира опашка от около 5 човека, тъй като на терминалът са му нужни около 2 минути за обработка на плащането. Както и да е, хората са търпеливи, чакат. Лошото в случая беше, че след като всички изчакахме цялата процедура... оказа се, че не може да се осъществи транзакцията по незнайни за мен причини. След което слязох 2 етажа по-надолу, изтеглих пари от банкомат и се върнах, за да платя в брой. Изводът лично за мен е (за пореден път си вадя такъв извод), че в България не може да се разчита на банкова карта и човек задължително трябва да има в себе си пари в брой. Повярвайте ми, почувствах се невероятно глупаво и не мисля, че повече ще си позволя да нямам пари в брой в себе си.

  10. В един сайт на друга банка прочетох:

    На магнитната лента на картата или върху чип (ако има такъв) се записват данни за картата (номер, дата на валидност и др.) и за картодържателя (име).

    Освен име някакви други лични данни за картодържателя записват ли се на картата? Например адрес, телефон, ЕГН?

    Например, ако банкова карта заседне в някой банкомат на друга банка, после от другата банка как ще дадат картата на собственика, ако знаят само името му? Например някой измамник ако има същото име като на картодържателя ще може ли да вземе картата безпрепятствено?

Коментирай