Уважаеми клиенти,

След като променихме Виртуалния банков клон и корпоративния сайт на ПИБ, идва ред и за обновяване блога на ПИБ. Искаме да ви поканим да споделите с нас всичко, което считате, че може да оптимизира комуникацията и функционалността на блога. Очакваме вашите коментари до следващия понеделник - 1.12.2008г.

Благодарим ви предварително!

Екип на ПИБ

Коментари

  1. @nivedano
    Пишем на китайски език. Не ти ли е ясно? Южен диалект. А буквите са руски, колкото баба ти е кралица Елизабет II. Да си чувал за Кирил и Методий?

  2. Привет, а на каком языке вы пишите? вижу, что буквы русские, а вот слова получаются из этих букв какие-то не очень-то и русские:)

  3. От около една седмица rss-a на постовете и коментарите не работят, показват се само въпросителни (използвам google reader за това не казвайте че е от клиента). Ако може админа да бутне енкодинга!

  4. Здравейте. Аз също смятам, че блогът е много добра идея, която прави продуктите и услугите на банката много по-разбираеми за клиентите. Според мен би било добре, ако в блога има постоянна секция или раздел, в който да може да се задават въпроси и да се оставят коментари за различните продукти. Например в раздел "Кредитни карти" да мога да питам банката относно картите. В момента това се получава, но когато темата е на сравнително предна позоция, а когато изотане назад - съответно намаляват драстично и коментарите.

  5. Това със FAQ не е за блога а за сайта според мен. Може да сложите обаче някъде календар със събития, които организирате или промоции които пускате. Така ще информирате посетителите на блога, които според мен са и едни от най-готините Ви клиенти, зашотото ги е грижа за вас, да са в час с това което се случва с банката. Може да пренаредите и категориите като искарате продуктите по напред, така че ако се интересувам от "Сериозен депозит" и влезна в блога Веднага да знам къде да кликна за да видя какво са коментирали другите. ами.... това е май :)

  6. На мен инициативата за блога много ми харесва. Може би трябва да се доближи като визия до основния ви сайт, но като цяло не се сещам за нещо конкретно. Ще чакаме изненади от вас :)

  7. Хубаво е начинанието, че питате потребителите си.

    Смятам, че най-полезната промяна в блога би била възможността за RSS-абониране към коментарите на всяка отделна тема. В момента мога да получавам e-mail известия за нови мнения по дадена тема, но не мога да ги спра (нямам възможност да се отпиша, което де факто по някое време ги превръща в СПАМ).

    Друго подобрение би било въвеждането на отделни RSS-канали -- например, „Новини за кредити и кредитни карти“, „Новини за депозити и дебитни карти“, „Новини за е-банкиране“ и т.н. Така мога да следя всичко или само отделни услуги на банката.

    Дизайнът със сигурност трябва да се промени -- най-малкото, шрифтовете са адски дребни, а вие не искате да мъчите дори и част от клиентите си, нали?

    Можете да добавите пак голямо каре с телефонния център и имейли за обратна връзка на видно място. Все пак блогът на ПИБ функционира и като място за въпроси и отговори.

    На последно място предлагам да добавите именно такава секция -- „Въпроси и отговори“ на най-често задаваните въпроси в блога, на потребителския телефон и в клоновата мрежа.

    Успех!

Коментирай