Мобилното ни приложение за Android вече е в Google Play. Така се нарежда до Fibank за iPhone, с което можете да следите движенията и салдата по сметките си, авторизациите и успешните плащания карти. През приложението ни лесно ще се ориентирате и кои са най-близките ни клонове и банкомати. Там е информацията за валутните ни курсове и настоящите ни промоции.
За да използвате пълната функционалност на приложението, е достатъчно да сте наш клиент и да имате издадена дебитна или кредитна карта от банката. Ако вече имате регистрация за „Моята Fibank”, влезте с потребителското си име и парола за нашата система за електронни справки. Ако ли пък нямате регистрация, можете да я направите и в самото приложение.
Както и приложението за iPhone, така и това за Android засега е само за пасивни операции. Скоро обаче ще Ви позволява да управлявате по-лесно средствата си.
Работи с всички устройства с Android 2.2 и нагоре. Благодарим Ви за търпението, с което го изчакахте, а предложения и коментари приемаме с удоволствие.
Георги Кънев 2014-12-29 16:12:14
Здравейте,
Кога можем да очакваме приложението и за потребителите на Windows Phone?
Весели празници!
Custumer Support 2014-12-29 17:12:22
Здравейте, г-н Кънев, Към момента сме съсредоточили усилията си върху подобряване на вече съществуващите приложения - за Android и iOS. Веднага щом имаме новини за потребителите на Windows Phone, ще Ви информираме чрез нашите официални канали за комуникация. Весели празници и на Вас! :) Поздрави, Екипът на Fibank
Емил Венков 2014-12-25 18:18:17
А също така няма редакция на макетите или поне опция за изтриване.
Весели празници!
Custumer Support 2014-12-29 12:59:13
Здравейте, г-н Венков, Благодарим Ви за обратната връзка и препоръките. Съвсем скоро ще можете да изтривате макетите. Тази опция ще бъде налична в приложението след празниците. Относно скриването на полетата за въвеждане, когато се покаже клавиатурата на устройства с по-малки екрани, в последната версия е въведена опция за скролиране.Това може да се види в екрана за въвеждане на основание на превода (на стъпка 75% завършеност на превода). Тази възможност ще бъде въведена и в другите екрани, където е необходимо. И на Вас щастлива нова година! :) Поздрави, Екипът на Fibank
Емил Венков 2014-12-25 17:28:19
Честита Коледа,
Благодаря за бързото отстраняване на проблемите!
След като направих първия превод през приложението, мога да потвърдя, че освен при въвеждането на пот. име и парола, този проблем с скриването на полетата съществува и при стъпките за нареждане на превод. Ако може екипа да разгледа изцяло интерфейса при въвеждането на текст и показване на клавиатура при всички полета. И ако се налага лека реорганизация подобно при въвеждането на пот. име и парола ще е добре. Сега с това скриване на полета навсякъде където се налага въвеждане от клавиатурата и нейното показване е неудобно.
Весели празници и щастлива Нова година!
Емил Венков 2014-12-19 22:59:16
Здравейте,
Поздравления за новия дизайн на приложението под Андроид. Информацията, която получавам е много повече от предходната версия. Има обаче и забележки, а някои от тях са наистина проблемни! Ето и тях:
1. Когато се прави превод, при въвеждане на сума в клавиатурата липсва десетичния знак. Може да се нареждата само левове, но не и стотинки. Не знам дали е само при мен. Аз съм с Samsung Galaxy S4.
2. При въвеждане на пот. име и парола или някакви други полета, клавиатурата скрива всички полега и не е ясно къде се пише.
3.Имам добавени във Виртуални клон страшно много "Макети". Не е удачно всички тях да ги добавям на ново и в приложението. Би трябвало всички макете добавени от Виртуални Клон да са достъпни тук, както и обратното.
4.При създаване на Макет след това в списъка излизат имената на получателя, а не името на макета.
Бих си пожелал да има опция за плащане на комунални услуги, защото за сега опцията влез в MyFibank се обезмисля поне за мен след като имам е-Fibank.
Успех и дано по-често да актуализирате приложението и да го подобявате. Наистина поне някои от точките са крайно належащи да бъдат коригирани.
Custumer Support 2014-12-22 12:30:12
Здравейте, г-н Венков, Благодарим Ви за обратната връзка. Проблемите, описани от Вас в т.1 и т.2, вече са отстранени. Относно макетите, мобилното приложение Fibank е съвсем нова система за дистанционно банкиране. To не е версия на виртуалния клон, от където идва и това, че не се изтеглят макети от едната система в другата и обратно. Екипът ни непрекъснато работи по подобрения в приложението Fibank. Желаем Ви приятно банкиране! Поздрави, Екипът на Fibank
Стоян Стоянов 2014-07-01 13:33:43
Браво! Много удобно приложение.
Dimitar 2014-03-26 14:59:55
Здравейте,
От скоро ползвам приложението Ви за андроид, но ми прави впечетление следното нещо: Когато проверявам баланса по сметката си, виждам освен наличната сума и блокираната такава. Това е подвеждащо, тъй като реално това не е моята разполагаема сума. Не е ли редно да се показва инфорамцията от полето "Нетна разполагаема наличност".
Всичко останало по приложението е супер!
Идея: Може да направите начин за потвърждаване на трансакция от приложението, това ще спести разходи по смс-и.
Customer Support 2014-03-26 17:18:45
Здравейте! Благодарим за обратната връзка от Ваша страна. При избор на меню справки се генерира справка за текущото салдо по всички сметки. В текущото салдо са включени и блокираните суми по картовите сметки. След избор на конкретна сметка и детайли за нея се показва подробна справка за избраната сметка, в която е описана блокираната сума и нетната разполагаемост.