Мобилното ни приложение за Android вече е в Google Play. Така се нарежда до Fibank за iPhone, с което можете да следите движенията и салдата по сметките си, авторизациите и успешните плащания карти. През приложението ни лесно ще се ориентирате и кои са най-близките ни клонове и банкомати. Там е информацията за валутните ни курсове и настоящите ни промоции.
За да използвате пълната функционалност на приложението, е достатъчно да сте наш клиент и да имате издадена дебитна или кредитна карта от банката. Ако вече имате регистрация за „Моята Fibank”, влезте с потребителското си име и парола за нашата система за електронни справки. Ако ли пък нямате регистрация, можете да я направите и в самото приложение.
Както и приложението за iPhone, така и това за Android засега е само за пасивни операции. Скоро обаче ще Ви позволява да управлявате по-лесно средствата си.
Работи с всички устройства с Android 2.2 и нагоре. Благодарим Ви за търпението, с което го изчакахте, а предложения и коментари приемаме с удоволствие.
Георги Кодинов 2013-11-14 14:42:53
Добро начало.
Само ме подразни че на основния екран има само реклами и всичката функционалност е *поне* през един клик.
Ето какво ми липсва:
- push notifications за картови авторизации
- плащане на комуналните разходи
Мислили ли сте просто да отворите API към данните и да оставите пазара да изкристализира най-доброто приложение ?
Customer Support 2013-11-14 15:43:38
Здравейте, г-н Кодинов! Благодарим Ви за коментара. И двете Ви предложения вече очакват да бъдат реализирани - заложили сме ги в плана за развитие на приложението :) Имаме предвид и другата тема, която повдигате. Надяваме се да имаме възможност да поговорим и за нея. С уважение, Екипът на Fibank
Вальо 2013-11-07 03:35:19
Планира ли се скоро приложение и за Windows Phone 8?
Customer Support 2013-11-07 10:22:42
Здравейте, Вальо! Засега не, но ще Ви държим в течение.
Христов 2013-11-07 02:16:36
Как можем да Reset-нем кода за достъп или как можем да получим нов ?
Customer Support 2013-11-07 10:22:25
Здравейте, Христов! Ако искате да смените паролата за достъп, можете да го направите от настройките на профила си в приложението. Ако сте я забравили, единствената възможност е преинсталация на приложението, след което ще трябва отново да регистрирате профила си за Моята Fibank.
Стефан 2013-11-05 23:42:19
При логване за първи път с паролата ми в my.fibank.bg, два пъти излезе червено съобщение за грешка с надпис Connection reset by peer и червени Exception-и с много цифри. Но се задържа за по-малко от половин секунда и не можах да го прочета докрай. Това стана след като си написах логина и паролата /първи път/ и след като си написах номера на картата за доказателство /втори път/. И при двата опита submit-нах формата повторно и в крайна сметка процесът по регистрация свърши успешно. Ако имате логове можете да видите от преди малко, user-a ми е в my.fibank.bg е като мейла тука но преди '@'.
Customer Support 2013-11-06 12:46:45
Здравейте, Стефан! Благодарим Ви за докладваната грешка. Ще проверим случая и ще вземем мерки. С уважение, Екипът на Fibank
Дончо Ангелов 2013-11-04 23:04:38
Страхотно!
Свалих го, инсталирах го, след няколко "прехълцвания" на UX-a успях да го подкарам!
Давайте все така, отлична работа дотук!
Николай Борисов 2013-11-04 17:38:37
Здравейте. Днес си изтеглих приложението Ви за android, но при опит за регистрация на картата ми изписва, че е невъзможно регистрация с тази карта и да се обърна към каратовият център.Също така имам и регистрация в my.fibank с тази карта. Какви може да са причините за отказа?