Банкирането става все по-бързо, лесно и сигурно за клиентите на банката

Новата функционалност на банкоматите на Fibank вече е достъпна за клиентите на банката. Благодарение на нея, те пестят време, а възможността да забравят картата си или устройството да я задържи не съществува. При работа с дигитална или микро чип карта от Fibank, дори не е необходимо клиентите да носят физическата пластика със себе си.

Благодарение на въвеждането на безконтактна функционалност на АТМ-устройствата на Първа инвестиционна банка, само с доближаване на картата си, клиентите могат бързо, удобно и сигурно да изтеглят пари, да внесат средства в брой на банкомата, да проверят баланса по сметката си и да видят последните 5 трансакции.

Банкоматите на Fibank, които разполагат с безконтактна функция, са разположени на най-натоварените локации в градовете: София, Пловдив, Варна Бургас, Стара Загора, Карлово, Сливен, Ловеч, Благоевград, Велико Търново и Русе.

На тези устройства се приемат всички безконтактни карти, независимо от банката-издател на картата. Клиентите на Fibank могат да използват и дигиталната карта в смартфона си, а за детските и тийнеджърските карти, издавани от банката – и аксесоарите за плащане (т. нар. гаджети).

Съвсем скоро предстои да стартира и пилотният проект за дигитализиране на карти в смарт часовниците Garmin. Проектът се реализира, благодарение на успешното сътрудничество между Fibank, Garmin и Mastercard. Така само с доближаване на смарт часовника си Garmin, клиентите на банката ще могат да изтеглят желаната сума от банкомат.

 

 

Данира Доспевска-Шаренкапова

Данира е мениджър „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, информационните технологи и новите възможности, които те предоставят на потребителите.

Коментари

Коментирай