Вече имаме мобилно приложение – Fibank за iPhone, iPod touch, iPad

Fibank за iPhone, iPod touch и iPadНе ни е чужд изразът „There is an app for that”. Смартфоните бързо заеха важно място в личния и професионалния ни живот. Те вече не само ни свързват със света, но ни улесняват и в много ежедневни ситуации – от проверката на времето до нареждането на превод, докато сме седнали в таксито или четем вестник в кафенето.

Всъщност нашият Виртуален клон отдавна може да се използва от всякакви устройства – можете да банкирате от личния си компютър, от таблета си или от смартфона си навсякъде и във всеки час на денонощието. Време беше обаче да направим банкирането от мобилни устройства още по-естествено. Започнахме с мобилната операционна система на Apple, iOS, която има най-голям дял в мобилните посещения на нашите сайтове и електронни услуги.

Какво може Fibank за iOS? Когато сме в движение и си помислим за своята банка, обичайните най-честите причини са три – търсим клон, търсим банкомат или искаме да видим в какво състояние са сметките ни. Приложението ни е изградено около тази концепция. То ще Ви локализира и ще Ви покаже кои са най-близките клонове на Fibank с работно време, точен адрес и телефон за контакт. Имате нужда от пари в брой? Възможно е най-близкият банкомат на Fibank да е само на няколко метра от Вас – вижте в приложението.

fibankiphone1-1Много полезни по всяка вероятност ще са Ви справките. Чрез приложението можете в реално време да проверите каква е наличността по Вашите сметки. Искате да видите къде сте плащали последно с кредитната си карта? Няма проблеми – справката ще отнеме секунда и ще видите каква е сумата на плащането и къде е направено.

Интегрирали сме и поток от новини от нашия сайт и блог. В приложението можете да следите актуалните ни предложения, както и полезна информация за начините, по които можете да използвате нашите продукти и услуги.

За да се възползвате от пълната функционалност на Fibank за iOS, е достатъчно да сте клиент на банката и да имате издадена дебитна или кредитна карта от Fibank. Така през приложението можете да се регистрирате за „Моята Fibank”. Впоследствие можете да използвате потребителското си име и парола и за вход в десктоп версията на системата „Моята Fibank”, достъпна на https://my.fibank.bg. А ако вече имате регистрация за “Моята Fibank”, можете да използвате нея за вход в приложението.

Fibank за iOS е достъпно за сваляне в iTunes и имаме големи планове за развитието му.

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • Петър
    30.09.2013 @ 12:49

    Планирате ли да разработите и вариант за плащане на сметки през мобилното приложение.

    • 01.10.2013 @ 9:00

      Здравейте, Петър!
      Да, планирали сме тази функционалност. Ще предупредим, когато сме готови да я предложим.
      Поздрави! 🙂

  • Гинчо Минков
    12.10.2013 @ 13:03

    Аз съм с уиндолс фон 8 и влизам и извършва всички операци във виртуалния клон. За целта използва токен устройство. Защитата е перфектна – за влизане и извършване на операци. Няма още софтуер за качване на ЕП на смартфон.

  • Лало Кирилов
    14.10.2013 @ 0:56

    Здравейте,
    надявам се, че скоро ще пуснете приложение за windowsphone.

  • Александър Петров
    15.10.2013 @ 12:23

    Здравейте, може ли да актуализирате информацията относно Приложението за андроид. Кога може да го очакваме?

  • владимир велинов
    18.10.2013 @ 19:02

    Планирате ли такова приложение за Android платформата?

    • 21.10.2013 @ 8:55

      Здравейте, г-н Велинов!
      Да, дори сме почти готови с него. Ще ги представим съвсем скоро.
      Поздрави!

  • Ангел Атанасов
    11.11.2013 @ 0:34

    Здравейте, кога ще има версия за WP8, не всички са с айфони?

    • 11.11.2013 @ 11:10

      Здравейте, г-н Атанасов!
      Пуснахме приложение и за Android. Ще Ви държим в течение по темата мобилно приложение за WP8.
      Поздрави!

  • Стан
    22.12.2013 @ 11:51

    Здравейте, свалих си приложението за iPhone, но по никакъв начин не успявам да ползвам My Fibank на него. Имам регистрация там и реално трябва само да вляза, но ми иска номер на карта и ЕГН за регистрация, въпреки че съм избрал, че съм съществуващ потребител. Когато се опитвам да въведа данните ми изписва Грешен номер на карта оли ЕГН.

    Моля за съдействие.

    • 27.12.2013 @ 10:22

      Здравейте, Стан!

      За да можете да използвате приложението, е нужно да Ви идентифицираме като картодържател. Затова и се изискват тези данни. Молим да се уверите, че въвеждате правилно данните за своята карта. Ние оставаме на разположение, за да помогнем.

      Поздрави!

  • Miroslav
    02.02.2014 @ 22:36

    Здравейте,
    Регистрирах се но постоянно изписва че въвеждам грешен номер на карта или ЕГН, номерата са въведени правилно, очаквам Вашето съдействие и благодаря предварително

    • 13.02.2014 @ 11:37

      Здравейте! Бихте ли опитали да се регистрирате в момента, ако все още не сте го направили.

  • Petrusenko
    05.02.2014 @ 9:56

    на SONY XPERIA Z не работи коректно, появява се съобщение за грешка, java I/o error…..
    Ако е необходима някаква среда за работа на приложението, моля добавете я в инсталацията.

    • 13.02.2014 @ 11:37

      Здравейте! Бихте ли опитали да се регистрирате в момента, ако все още не сте го направили.

  • Людмил Лазаров
    24.02.2014 @ 19:22

    Здравейте,
    Могат ли да се извършват плащания от приложението за операционна система IOS?

    • 25.02.2014 @ 11:25

      Здравейте! Приложението все още не предлага опцията за активно банкиране – т.е. да могат да бъдат правени разплащания. Когато това стане факт, ще го обявим официално.