За банковите карти са предвидени лимити. Тяхната роля е да ограничат сумата, с която можете да разполагате чрез картата. Едното от съображенията за това е Вашата сигурност. Другото е, че така сами можете да определите колко може да се тегли на ден от банкомат например – особено практично е за родителите, издали дебитни карти на своите деца.
Лимитите са няколко вида. Има лимити за България и чужбина, за теглене на банкомат и за плащане в търговски обект и интернет. Други лимити определят максималната сума, която можете да изтеглите или платите наведнъж и за 24 часа. Добре е да имате предвид и лимитите за максимален брой операции с картата за 24 часа и за 7 дни.
Когато издадем карта, ние активираме за нея стандартното ниво лимити. Тук можете да видите лимитите за дебитните карти Maestro и Maestro PayPass, като стандартното ниво е „А”. За Visa Electron, Visa Electron payWave и V PAY стандартното ниво е „Z”. Лимитите при револвиращите кредитни карти Visa и MasterCard зависят от Вашия кредитен лимит. Когато получавате картата си, както и по всяко друго време можете да изберете друго ниво лимити (за това дължите такса от 3 лв.), което по-точно би отговаряло на Вашите нужди.
Нека разгледаме няколко примера, за да обясним по-ясно лимитите при картите. Да предположим, че сте получили своята нова карта Maestro PayPass. Не сте избрали друго ниво лимити, така че за нея се отнася стандартното – ниво „А”:
Ще разгледаме и пример с Visa Electron. Стандартното ниво лимити при нея е „Z”, така че ако не сте избрали друго за нея, то се отнася и за Вашата карта.
Ако не сте сигурни кое ниво лимити се отнася за Вашите карти, заповядайте в някой от нашите клонове и офиси, за да Ви кажем. Ако Ви предстои дълго пътуване и ще използвате картите си за по-големи суми, така ще сте сигурни, че няма да Ви бъде отказано някое плащане например.
Задайте ни своите въпроси за лимитите. Ние сме тук, за да отговорим и да дадем и други примери.
ventci 2019-02-21 20:16:57
може ли видя електрон да се направи без лимит на транзакции
Десислава Богданова 2019-02-22 10:27:42
Здравейте! Можете да разгледате актуалните лимити за карта Visa на нашия сайт тук >> https://www.fibank.bg/uploads/_DebitCards/docs/VISA_Electron_VPAY_Limits.pdf Задължително е да бъде избрано ниво на лимит. Можете да го промените в офис на банката или през Вашия профил в Моята Fibank, ако имате активно банкиране, т.е. средство за подпис.
Marina 2019-01-22 21:58:21
След 7 те дни теглене, след това кога отново може да се тегли
Десислава Богданова 2019-01-23 10:32:43
Здравейте! Ако сте достигнали максималния си 7-дневен лимит по Вашата карта, можете отново да я използвате на 8-мия ден, като е важно да съобразите, че става въпрос за 24 часов интервал. Т.е. ако последното теглене е било направено в 13.00 часа, на 8-мия ден, след този час отново можете да използвате вашата карта.
Марин Стоянов 2018-06-05 17:09:47
Здравейте,
Бих искал да попитам има ли възможност и каква е процедурата за покачване на лимит на карта до Visa Paywave до Y-ниво.
Благодаря
admin 2018-06-06 11:57:08
Здравейте! Единият вариант да промените лимита по Ваша карта е директно през електронното банкиране Моята Fibank, в случай че имате профил там. Повече сме писали по темата тук >> https://blog.fibank.bg/izberi-zhelaniya-limit-po-tvoyata-karta-distantsionno-samo-za-nyakolko-minuti/ Друг вариант е да посетите удобен за Вас офис и да попълните съответното искане за промяна на лимита. Поздрави, екипът на Fibank
Десислав Велев 2017-11-30 05:09:18
Здравейте два часа звания на горещия телефон за загуба на дебитна карта и никого не вдига да съм по точен от 02:15 съм започнал сега е 4:09 и никого не вдига
admin 2017-11-30 10:25:11
Здравейте! Телефоните, на които можете да се свържете с колегите от картов отдел са: 028171143; 028171144; 088868 10 10 или ни изпратете Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри от номера на Вашата карта на cards@fibank.bg с описание на казуса, за да съдействат колегите.
MIHAIL 2015-02-16 20:10:10
Аз имам един въпрос към Fibank :
Например : В - Великобритания , ако ТЯХНА БАНКА - ти , издаде ДЕБИТНА МАСТЪР КАРТА / в случай на български гражданин , ВЪПРОС : Ще искат ли , да заплатиш някаква такса - за АКТИВИРАНИ и ПИН на НОВO-издадената " мастър карта " , и - ако има такава такса - В какъв размер е / GBP /.
Моля , изпратете ми вашият отговор на E-MAIL : bairaktarov@abv.bg
Custumer Support 2015-02-17 09:10:24
Здравейте, Таксите на различните банки се определят от съответната банка и са описани в нейната Тарифа. По отношение на други банки, ние не можем да Ви дадем информация. Съветваме Ви да се обърнете към Банката, която сте избрали да издаде дебитната Ви карта. Поздрави, Екипът на Fibank