За банковите карти са предвидени лимити. Тяхната роля е да ограничат сумата, с която можете да разполагате чрез картата. Едното от съображенията за това е Вашата сигурност. Другото е, че така сами можете да определите колко може да се тегли на ден от банкомат например – особено практично е за родителите, издали дебитни карти на своите деца.
Лимитите са няколко вида. Има лимити за България и чужбина, за теглене на банкомат и за плащане в търговски обект и интернет. Други лимити определят максималната сума, която можете да изтеглите или платите наведнъж и за 24 часа. Добре е да имате предвид и лимитите за максимален брой операции с картата за 24 часа и за 7 дни.
Когато издадем карта, ние активираме за нея стандартното ниво лимити. Тук можете да видите лимитите за дебитните карти Maestro и Maestro PayPass, като стандартното ниво е „А”. За Visa Electron, Visa Electron payWave и V PAY стандартното ниво е „Z”. Лимитите при револвиращите кредитни карти Visa и MasterCard зависят от Вашия кредитен лимит. Когато получавате картата си, както и по всяко друго време можете да изберете друго ниво лимити (за това дължите такса от 3 лв.), което по-точно би отговаряло на Вашите нужди.
Нека разгледаме няколко примера, за да обясним по-ясно лимитите при картите. Да предположим, че сте получили своята нова карта Maestro PayPass. Не сте избрали друго ниво лимити, така че за нея се отнася стандартното – ниво „А”:
Ще разгледаме и пример с Visa Electron. Стандартното ниво лимити при нея е „Z”, така че ако не сте избрали друго за нея, то се отнася и за Вашата карта.
Ако не сте сигурни кое ниво лимити се отнася за Вашите карти, заповядайте в някой от нашите клонове и офиси, за да Ви кажем. Ако Ви предстои дълго пътуване и ще използвате картите си за по-големи суми, така ще сте сигурни, че няма да Ви бъде отказано някое плащане например.
Задайте ни своите въпроси за лимитите. Ние сме тук, за да отговорим и да дадем и други примери.
Симеонов 2014-03-26 14:41:47
Здравейте.
Можете ли да кажете кога са въведени тези лимити и има ли начин да се види нивото на картата без да се посещава клон на банката?
Customer Support 2014-03-26 15:52:21
Здравейте! Бихме могли да съдействаме и дистанционно относно лимита на Вашата карта. Моля изпратете ни на е-mail marketing@fibank.bg Вашите три имена, както и последните 6 цифри на Вашата карта.
Стоян Иванов 2013-10-22 14:05:02
Здравейте,
Интересува ме възможността за нулев лимит за кеш, т.е. на банкомат от картата да не може да се изтеглят пари в брой. Прегледах предлаганите нива - за Maestro ниво K е такова, а за Visa няма подобно. Но и в ниво K останалите лимити ми изглеждат твърде високи. Възможно ли е при поискване да се намалят лимитите извън дадените нива?
Customer Support 2013-10-28 18:24:51
Здравейте, г-н Иванов! Лимитите, които вече сте разгледали, са единствените възможни за избор. Ще имаме предвид обаче Вашето искане и при възможност ще го реализираме. Ако е удобно, бихте ли ни писали на marketing@fibank.bg по-подробно каква е причината за потърсите такъв лимит? Ще се опитаме да предложим друго решение. С уважение, Екипът на Fibank
Симеон Димитров 2013-06-11 10:38:40
Здравейте, използвам карта Visa Electron PayWave и доскоро нямах затруднения при теглене на по-големи суми, но при последния опит да изтегля сума от банкомат на ПИБ, изписа съобщение за максимум 400 лв., а исках да изтегля 600 лв. В крайна сметка направих второ теглене за 200 лв. Промени по лимитите не съм правил и би трябвало да съм ниво Z, през последните 24 часа дори през последните 7 дни не съм правил разплащания или други операции с картата.
Customer Support 2013-06-12 14:14:14
Здравейте, г-н Димитров! Лимитите са намалени от съображения за сигурността на нашите клиенти. Когато имате възможност, заповядайте в клон на банката, за да променим нивото лимити с друго, което ще Ви бъде по-удобно. Можете да разгледате възможностите още сега. За промяната на лимитите има такса от 3 лв. С уважение, Екипът на Fibank
Customer Support 2012-10-29 17:26:03
Здравейте, г-н Райчев! Коригирахме линковете и документите вече са на разположение. Благодарим за сигнала! Лимити за Maestro и Maestro Paypass и Visa Electron, Visa Electron payWave и V PAY. Поздрави и успешен ден!
Райчо Райчев 2012-10-29 14:18:30
Здравейте,
При опит да се запозная с : "Нива на лимити за дебитна карта Visa Electron / V PAY" или "Нива на лимити за дебитна карта Maestro" се получава съобщение: The requested URL /uploads/Docs_download/Debit_cards_docs/VISA_Electron_VPAY_Limits.pdf was not found on this server. или съответното за Maestro
Поздрави.
Customer Support 2012-08-02 17:06:43
Радваме се, че успяхме да се свържем с Вас, г-н Василев. Имате нашето уверение, че до края на тази седмица или най-късно в началото на следващата ще получите официалния отговор и решение на своя казус. Благодарим Ви за търпението и разбирането!
Симеон Василев 2012-08-01 14:29:14
Много съжалявам , но за мен това е поредният дежурен отговор, в който не са казва нищо конкретно.
Не смятам, че една операция по сконтиране отнема 2 седмици. Не разбирам какви са детайлите ,които бихте пропуснали за да не ме разочаровате!?! Аз вече съм разочарован от създалата се ситуация.
Може ли да ми дадете телефон на колегите ви ,които са ангажирани със случая за да разбера какво точно се случва?