Не ни е чужд изразът „There is an app for that”. Смартфоните бързо заеха важно място в личния и професионалния ни живот. Те вече не само ни свързват със света, но ни улесняват и в много ежедневни ситуации – от проверката на времето до нареждането на превод, докато сме седнали в таксито или четем вестник в кафенето.
Всъщност нашият Виртуален клон отдавна може да се използва от всякакви устройства – можете да банкирате от личния си компютър, от таблета си или от смартфона си навсякъде и във всеки час на денонощието. Време беше обаче да направим банкирането от мобилни устройства още по-естествено. Започнахме с мобилната операционна система на Apple, iOS, която има най-голям дял в мобилните посещения на нашите сайтове и електронни услуги.
Какво може Fibank за iOS? Когато сме в движение и си помислим за своята банка, обичайните най-честите причини са три – търсим клон, търсим банкомат или искаме да видим в какво състояние са сметките ни. Приложението ни е изградено около тази концепция. То ще Ви локализира и ще Ви покаже кои са най-близките клонове на Fibank с работно време, точен адрес и телефон за контакт. Имате нужда от пари в брой? Възможно е най-близкият банкомат на Fibank да е само на няколко метра от Вас – вижте в приложението.
Много полезни по всяка вероятност ще са Ви справките. Чрез приложението можете в реално време да проверите каква е наличността по Вашите сметки. Искате да видите къде сте плащали последно с кредитната си карта? Няма проблеми – справката ще отнеме секунда и ще видите каква е сумата на плащането и къде е направено.
Интегрирали сме и поток от новини от нашия сайт и блог. В приложението можете да следите актуалните ни предложения, както и полезна информация за начините, по които можете да използвате нашите продукти и услуги.
За да се възползвате от пълната функционалност на Fibank за iOS, е достатъчно да сте клиент на банката и да имате издадена дебитна или кредитна карта от Fibank. Така през приложението можете да се регистрирате за „Моята Fibank”. Впоследствие можете да използвате потребителското си име и парола и за вход в десктоп версията на системата „Моята Fibank”, достъпна на https://my.fibank.bg. А ако вече имате регистрация за “Моята Fibank”, можете да използвате нея за вход в приложението.
Fibank за iOS е достъпно за сваляне в iTunes и имаме големи планове за развитието му.
Customer Support 2013-07-04 12:20:14
Здравейте, Атанас! Работим и по версия за Android. Ще разкажем повече, когато сме към края на разработката :) Поздрави и благодарим за интереса!
Лало Кирилов 2013-06-19 16:02:01
Здравейте,
Приложението е практично, но много има какво да се желае като визия. Може и функционалностите на да се подобрят. С нетърпение очаквам версията за windows phone. Вчера бях приятно изненадан като видях, че българска банка вече има приложение за съответната операционна програма. Тъй като активно ползвам и тяхните услуги, мисля че имат добри приложения, които ПИБ би могла да внедри.
Поздрави
Лало Кирилов 2013-06-12 11:58:34
Надявам се, че скоро ще има приложение и за Windows Phone.
Customer Support 2013-06-12 14:17:42
Здравейте, г-н Кирилов. Имаме предвид и тази платформа. В момента работим по приложението за Android. Пробвахте ли мобилната версия на Виртуалния ни клон?
Емил Христов 2013-04-25 00:49:16
Това е много добра новина! Надяваме се да стане колкото се може по-бързо, защото наистина си е удобство. :)
Customer Support 2013-04-15 09:15:19
Здравейте, г-н Божков! Вече работим по версия на приложението за Android и до няколко месеца ще сме готови. Идеята ни е телефонът да замести Token-а и да използвате Виртуалния клон без помощта на допълнително устройство, както е в момента. Но за това и в подробности на по-късен етап, когато можем да разкажем повече. Поздрави! :)
Никола Овчарски 2013-04-11 23:55:30
Сигурен съм, че мобилното приложение ще има и версия за Android. Почакайте малко :-)
Христо Божков 2013-04-11 18:13:59
Използвам Андроид телефон, а явно нямате планове за пускане на версия за тази най-разпространена мобилна платформа.
Наистина e-fibank.bg е достъпна през мобилен телефон, но само за хора използващи тоукън устройства, а аз имам цифров сертификат. Реалността за мен е че не мога да използвам услугите на банката през телефона си. Което е огромен недостатък за мен, може да проверите колко години ползвам сертификат при вас и колко често ползвам онлайн банкиране.
Което ме принуждава за да съм мобилен да се замислям все повече дали да не почна да ползвам услугите и на друга банка (мога да ви кажа коя БГ банка има приложение - вижте просто в гугъл), а удобството на мобилното приложение, ако почна да го ползвам много ще промени виждането ми услугите на коя банка да ползвам.
Решението е ваше, удобството е мое. Едва ли ще е толкова скъпо за вас да направите приложения и за другите мобилни платформи, пък били те и по разпространени от iPhone.
Димитър Тодоров 2013-04-11 11:58:14
напротив дори Моята Fibank има мобилна версия, даже съм плащал сметки през телефона оттам, въпроса е дано скоро да има и апликация за Андроид защото съгласете се че най-много клиенти използват точно тази мобилна платформа.
Димитър Тодоров 2013-04-11 10:53:26
скоро се надявам да пуснете и за Android...