В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Коментари

  1. @ Емо Благодарим за направените препоръки! Препращаме информацията към колегите от "Интернет банкиране", където мнението Ви ще бъде взето под внимание. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Здравейте,

    Искам да предложа 2 неща като промени:

    1. Върнете си общата сума, която се показваше в старото електронно банкиране под текущите салда. Например, ако човек има няколко сметки, една в EUR, една в лева, и т.н. да може да види лесно общата сума на сметките, т.е. спестяванията му накуп. Страшно удобно беше, не знам защо сте го махнали сега в новата версия. Като добавка, може да сложите тази обща сума и на първата страница, която се зарежда, примерно като кратко съобщение най-отгоре на "Баланс по сметки".

    2. При сортировка на текущите салда по сметки, не е взет предвид типа на сметката, т.е. валутата. Например, някой има 1000 лв в една сметка и 750 EUR в друга. Когато се сортират, сметката с 1000 лв. ще излезе първа, тъй като 1000 > 750. Но ако се отчете, че 750 EUR е повече от 1000 лв., това се променя. С една дума, добавете тип на валута към параметрите за сортировката. Това важи не само за салдата по сметки, а и навсякъде където има валутни суми.

    Поздрави

  3. @ Мирослав
    Ако сте пуснали декларация за миграция, след 24 часа най-късно, следва да влизате в обновения клон https://e-fibank.bg/EBank/ и съответно достъпа Ви да е спрян в стария клон.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  4. Вече нямам проблем.
    Успях да вляза днес.
    Явно го е блокирало заради грешна парола вчера и като съм пробвал с вярната вече е било блокирано.

  5. Нямам такива щуротии на браузъра :) Все пак се занимавам с тестване и разграничавам нещата. Тествах го няколко пъти, за да го постна тук и все гърми.

  6. @ Kalin4y,

    Провери какви Add-Ons има инсталирани в браузера от Tools/Manage Add-Ons. Ако Skype Add-On е там го забрани или изтрий. Този Add-On е в конфликт с ActiveX контолите на Internet Explorer.

  7. Пратих съобщение от акаунта във виртуалният клон, ама ще го напиша и тук :)
    Когато се избере настройки > регистрация на сертификат, приложението "докарва" браузъра до крашване. Необходимо е да се стартира отново, за да се може да се работи. И после като се избере пак регистрация на сертфикат - отново краш на браузъра.
    Използвам IE 7 под windows XP Pro SP3

  8. В момента проблем със системата ли има??? Не мога да се логна и ми заключи сметката...

  9. @ Мирослав,

    Мигрирай към обновения клон или провери дали вече не си мигриран.
    https://e-fibank.bg/fibcorporate/decl_migration.htm

  10. И аз не мога да вляза в банкирането.
    Дава ми същата грешка като на Петър “Сметката е заключена за потребител xxxxx.” след третия опит.

Коментирай