В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.
Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.
С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.
В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.
В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.
Customer Support 2009-05-29 16:13:21
@ Емо Благодарим за направените препоръки! Препращаме информацията към колегите от "Интернет банкиране", където мнението Ви ще бъде взето под внимание. Поздрави, Екип на ПИБ
Емо 2009-05-28 23:20:33
Здравейте,
Искам да предложа 2 неща като промени:
1. Върнете си общата сума, която се показваше в старото електронно банкиране под текущите салда. Например, ако човек има няколко сметки, една в EUR, една в лева, и т.н. да може да види лесно общата сума на сметките, т.е. спестяванията му накуп. Страшно удобно беше, не знам защо сте го махнали сега в новата версия. Като добавка, може да сложите тази обща сума и на първата страница, която се зарежда, примерно като кратко съобщение най-отгоре на "Баланс по сметки".
2. При сортировка на текущите салда по сметки, не е взет предвид типа на сметката, т.е. валутата. Например, някой има 1000 лв в една сметка и 750 EUR в друга. Когато се сортират, сметката с 1000 лв. ще излезе първа, тъй като 1000 > 750. Но ако се отчете, че 750 EUR е повече от 1000 лв., това се променя. С една дума, добавете тип на валута към параметрите за сортировката. Това важи не само за салдата по сметки, а и навсякъде където има валутни суми.
Поздрави
Customer Support 2009-05-22 11:07:29
@ Мирослав
Ако сте пуснали декларация за миграция, след 24 часа най-късно, следва да влизате в обновения клон https://e-fibank.bg/EBank/ и съответно достъпа Ви да е спрян в стария клон.
Поздрави,
Екип на ПИБ
Мирослав 2009-05-21 22:38:06
Вече нямам проблем.
Успях да вляза днес.
Явно го е блокирало заради грешна парола вчера и като съм пробвал с вярната вече е било блокирано.
Kalin4y 2009-05-21 12:45:40
Нямам такива щуротии на браузъра :) Все пак се занимавам с тестване и разграничавам нещата. Тествах го няколко пъти, за да го постна тук и все гърми.
Skype Add On 2009-05-21 09:18:05
@ Kalin4y,
Провери какви Add-Ons има инсталирани в браузера от Tools/Manage Add-Ons. Ако Skype Add-On е там го забрани или изтрий. Този Add-On е в конфликт с ActiveX контолите на Internet Explorer.
Kalin4y 2009-05-21 08:56:32
Пратих съобщение от акаунта във виртуалният клон, ама ще го напиша и тук :)
Когато се избере настройки > регистрация на сертификат, приложението "докарва" браузъра до крашване. Необходимо е да се стартира отново, за да се може да се работи. И после като се избере пак регистрация на сертфикат - отново краш на браузъра.
Използвам IE 7 под windows XP Pro SP3
Сергей 2009-05-20 22:35:36
В момента проблем със системата ли има??? Не мога да се логна и ми заключи сметката...
обновен клон 2009-05-20 21:56:49
@ Мирослав,
Мигрирай към обновения клон или провери дали вече не си мигриран.
https://e-fibank.bg/fibcorporate/decl_migration.htm
Мирослав 2009-05-20 21:49:04
И аз не мога да вляза в банкирането.
Дава ми същата грешка като на Петър “Сметката е заключена за потребител xxxxx.” след третия опит.