В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.
Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.
С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.
В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.
В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.
Але 2009-03-11 20:49:11
Ееее това трябваше да се чуе.
Бравос. Поздравления. Ще го преживеем и този проблем. Важното е че има надежда нещата да станат по-добри.
Браво ПИБ!
P.S. И благодарности на customer support -a за този добър отговор.
Customer Support 2009-03-10 10:22:00
Моля да ни извините за причиненото неудобство! Мигрираме данните в нова финална версия на виртуалния клон, което породи известни неудобства за нас и респективно към Вас нашите клиенти. Съвсем скоро ще предложим подобрената версия на интернет банкирането, която е разработена от независима компания.
Поздрави!
Виртуален банков клон на ПИБ АД
Але 2009-03-09 19:34:55
Е... извиниха се, че имали "технически проблеми"...
интересно какви:
1. Достъп до страниците имаше
2. Системата все пак се опитваше да лог-не потребителите, защото след 3-тия опит блокираше временно акаунта...
Значи или някой е тествал нещо или е имало някой бъг след ъпдейт на системата...може и нещо друго да има...
Както и да е... изводите:
1. Ако ви работеше съпорта НАИСТИНА, то щяхте да знаете още в неделя рано и нямаше доста хора да се нервят на системата Ви. Мисля, че не е нужно да казвам че доверие и добра репутация се гради много по-бавно и трудно, а се руши за секунди... или часове в случая...
2. Пак ни правите леко на идиоти - причина "технически проблеми". Хайде веднъж поне кажете какво сте сбъркали, а не да се криете зад "стандартни фрази от живота на съпорта", които повечето Ви потребители са чували хиляди пъти и всеки нов път когато го чуят проооосто полудяват от нерви че отново се базикат с тях.
Boril 2009-03-09 00:56:37
мдам май и аз го изядох това дърво... :) тъкмо си мислех колко ли прост трябва да съм да си объркам паролата... а то какво било ...сега сигурно ще си говоря с някой
"разбиращ" батко/кака който ще ми обясни къв съм идиот :)
Петър 2009-03-08 23:45:37
Моля ви (всички от ПИБ!) - оправете си виртуалния клон. Потвърждавам (за съжаление) коментара на Але над мен - освен това, след три опита сега получавам съобщение "Сметката е заключена за потребител xxxxx." Искрено се надявам да не ми се налага да прекарвам часове в разговори със служителите ви по телефона, за да активирам профил, който е деактивиран поради вашата собствена небрежност (или липса на грижа за клиента).
Але 2009-03-08 18:50:34
RS, благодаря ти за отговора. Това потвърждава моето предположение, че проблемът не е в мен. От над 20 години се занимавам с ИТ и много се дразня някой като ме прави на идиот.
И аз за това се издразних и реших да си споделя мъката във форума (пък и може да спестя нервите на някой друг човечец). Не бива така - колко и зле да е банката, повечето НЕаматьорски системи си имат просто един checkbox в админ панела [x] Сайтът е в профилактика - и готово.
Да не говорим че великият им 24 часов "съпорт" го няма никъв и само някви реклами ми пускат...
Айде лека седмица RS ти пожелавам... а на тези от банкирането да им е деградирала базата дано и резервните копия да не им се четат дано ;-)
P.S. А това с captcha изображението отдолу (ако не знаете така се казва) пак е недоработено, като има грешка ми дава страница със съобщение на английски и нищо повече. Обикновено трябва да си остане всичко както е било попълнено...
Абе... трябва да почнат да ми плащат за тестовете дето им правя и за съветите... Да не говорим че повечето хора пишат на кирилица, а кодирания текст в captcha-та е на латиница и трябва да привключва всеки път, което си е меко казано "user UNfriendly" както и да го погледнеш...
RS 2009-03-08 15:48:42
Але, и аз получавам същата грешка -- очевидно е технически проблем... Но, какво да се прави, няма перфектни банки, особено в БГ. Сигурно някой прави поддръжка и това е просто грешка, която маскира грешка при връзката към базата данни.
Виждали се ги тези неща... опитайте по-късно и се извиняваме за неудобството :))
Ама поне да имаше такова извинение!
Але 2009-03-08 14:46:57
Пак съм аз... неуморния бета тестер на калпавия софтуер на Оракъл и кривата имплементация в ПИБ...
Интересувам се къде е поддръжката и какво поддържа (да не продължавам че ще стана вулгарен)... това е риторичен въпрос! Няма нужда да се мъчите да отговаряте.
От час и нещо не мога да вляза във виртуалния банков клон , постоянно ми дава грешно потребителско име/парола.
Имам 3 акаунта и не може да бъркам всичките... има проблем със системата 99% съм сигурен... но:
- на 24 часовите телефони никой не отговаря само реклами слушам (кошмарррр),
- на емейла също им писах , пак няма отговор...
а СКАПАНАТА система продължава да не работи и няма кой да те излъже даже!!!!
Але 2009-01-31 18:15:45
Ами хайде като подобрите (оправите направо) функционалността с депозитите просто пуснете една рекламка на входната страница на е-банкирането да знаем че вече може да се ползва... До тогава отказвам да бъда бета-тестер и опитно зайче за пробва-грешка тестове на измислен Oracle софтуер дето не е настроен/направен както трябва...
Customer support 2009-01-30 17:38:43
@ Атанас Василев, @ Але,
Извинете ни за причиненото Ви неудобство. Бихме искали да Ви уведомим, че e възможно в момента да се получи отказ при откриването на депозит. В този случай е добре да се изясни статуса на откриване на депозита в меню „преглед откриване на депозит” и ако не е открит успешно, да се свържете с Виртуален клон за изясняване на обстоятелствата, при които е постъпило искането за откриване. Очакваме в близко бъдеще да предложим тази услуга с подобрена функционалност.
Поздрави,
Екип на ПИБ