В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Коментари

  1. "...Имам 15-годишен опит с картови сметки и онлайн банкиране, в и извън България..."

    Понякога добрите професионалисти са много тегави клиенти! Трудно е да обслужваш някой, когато повечето му доводи са: ..."никъде по света не е така", "аз какви технологии съм видял"... и разбира се Култовото "е затова в тая държава никога няма да се оправим" и т.н.

    Успех на ПИБ!

    байдъуей: преди 15 години уеб технологиите са били на доста по-примитивно ниво... както и да е, да не заформяме спор.
    Лек ден!

  2. Все едно чета себе си преди една година :) нищо ще се научиш. Имам 15-годишен опит с картови сметки и онлайн банкиране, в и извън България. Спора е излишен, затова се обръщам още веднъж към банката: още не спечелените клиенти не са проблем, проблем са загубените, загубеното доверие и лошата слава.

  3. @Станислав Ангелов

    такива като Вас винаги ще се намират, каквито и да са услугите на ПИБ! Аз съм много доволен и от клоновете и от онлайн банкирането! Вие сам предполагате "или всичко върви" ... Според мен вече са изчистени много(!) от първоначалните бъгове в системата! Не прави грешки само този, който не прави нищо!

  4. ПИБ така и не разбраха, че Банков софтуер не се прави от начинаещи! На Ваше място бих сменил проект-мениджъра. В чисто Ваш интерес е, да не си отказвате клиентите с елементарни недостатъци и не тестван софтуер. Освен това го направете за удобство на клиента, а не за Ваше. С изискването за сертификат си измивате ръцете при проблеми, но това няма да Ви е от полза, ако Ви залипсват клиентите. Междувременно онлайн банкирането Ви вече слабо ме вълнува, защото и аз се разочаровах от услугите Ви като цяло. Те създават повече проблеми отколкото решават. Не мисля че такъв род услуга има бъдеще. За повече информация попитайте ръководителя на офиса Ви в мола на Стамболийски, ако въобще е регистрирал рекламацията ми. Името си е мое. Ако продължавате в същия дух, има да си мечтаете (и ние също) още дълго за безкешови разплащания. Аз лично реших да ги намаля до минимум. Факта че форума замря означава, че или всичко върви по мед и малсо (пожелавам Ви го) или въобще не върви. Похвално е че има форум и позволявате негативни изказвания, дори именно това прави добро впечатление, но липсата на реакция обезсмисля начинанието.

  5. От 24.06 не мога да ползвам "Обновения виртуален клон"Всички опити за помощ завършват с неуспех!Изпълних всички указания за "мигриране"към обновения вирт.клон(ОВК)ползвах Mozzila,всичко тръгна нормално и се стигна да подпиша платежно нареждане.Тук системата отказа,каза,че е невалиден подписа и се започна тичане до клона,подписване на нови декларации,разговори по телефона с различни служители,докато сега вече блокира IE и въобще не ме пуска да вляза в https://e-fibank.bg/EBank.Досега години ползвам електронното банкиране без сериозни про-блеми.Разочарован съм от системата и явно ще търся друг изход от ситуацията!

  6. @Добрин,

    Когато се обадиш на отдел поддръжка те отстраняват (инвалидират) все още неизтеклият ти сертификат. Другият вариант е да изчакаш точната дата на изтичане и тогава автоматична процедура в банката отстранява изтеклите сертификати без да се налага обаждане на отдел поддръжка. До точната дата на изтичане може да се използва все още неизтеклия сертификат.

  7. А може ли подновяването в e-fibank.bg да стане без обаждане?
    Ако отрегистрирам сертификата преди да ида до го подновя, тогава след подновяването няма ли да може да го регистрирам без да се обаждам на отдел поддръжка?

  8. Здравейте г-н Душев, подновяване на УЕП от Инфонотари е възможно 10 дни преди изтичане на сертификата до датата на изтичане (в този 10-дневен интервал). Мнението на Але е коректно с допълнението, че повече от 10 дни преди изтичане, подновяване не е възможно. След крайната дата подписът е изтекъл и е нужно генериране на нов сертификат с такси и комисионни за нов УЕП, а при подновяване дължите само такса за продължаване на сертификата. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. @Антон

    Да ти споделя пресен опит с УЕП.
    Отидох по случайност на 10-тия ден преди да ми изтече подписа. Служителят (един от най-компетентните в клона, щото ходя по фирмени дела 2-3 пъти в месеца все в този клон) ми каза че мога да мина по-късно, щото ще ги загубя тези 10 дни. Аз му казах че не ми се иска специално за това да минавам пак след 5-6 дена и той ми поднови подписа на Инфонотари същия ден.
    Значи стария подпис ти става невалиден, новия става валиден от деня на подновяването.
    Пращат ти едно писмо от Инфонотари да си изтеглиш сертификата, но той вече е сложен на картата ти при подновяването.
    После трябва да звъннеш на съпорта на ПИБ за да може да си регистрираш новия подпис в ел.банкирането. Това е. На сайта на Инфонотари пише че до 10 дена преди изтичането трябва да заявиш подновяването, но явно не е така. Мисля, че няма проблем да отидеш и 15 дена и 5 дена преди изтичането. Въпросът е че губиш някакви дни, но не може да имаш 2 едновременно валидни подписа, а и не може да останеш със стария - явно се генерира нова двойка ключове за всяка година.

  10. Здравейте!
    Днес минах през ваш клон с въпрос относно подновяване на предстоящ да изтече УЕП. Там ми казаха, че за подновяването на подписа трябва да отида ТОЧНО на десетия ден преди изтичането му. Казаха ми, че не може нито преди нито след това. Честно да си кажа, това ме усъмни и бих ви помолил да потвърдите или съответно отхвърлите това твърдение на вашия служител. Ако го отхвърлите, моля да ми кажете истинските условия и срокове за подновяване на подписа.
    Благодаря.

Коментирай