В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Коментари

  1. Наско,

    аз това го преживях 2 пъти. Като първия път явно бях опитно зайче (малко след пускането на новата версия) и ми викаха опитайте пак, сега трябва да стане, айде пак пробвайте, пишете на латиница че не ви четем... Отказах се и аз но отидох до РЕАЛЕН клон и си направих депозита там. От тогава не разчитам на тази функционалност.
    Пробвах и депозит преди няколко седмици във валута да си открия... пак не стана... но вече не ми се занимава с "поддръжката"... те и без това нищо май не могат да помогнат...

    Ходи в клона и си свърши работата

  2. На 30/12/2008 потвърдих, чрез интернет клон, откриване на депозит в лева. До момента, 4 седмици по-късно, транзакцията е още в състояние - "изпратен за откриване". Аз, естествено, вече нямам никакъв интерес да откривам депозит. Дълго вече търпя неудобствата и недоработките на интернет банкирането в ПИБ, но всичко си има граници.

  3. Здравейте г-жо Йосифова, Искаме да Ви благодарим за интересния въпрос. За момента от съображения за сигурност, тази услуга не е достъпна. Чрез мобилен телефон Вие ползвате мини-браузъри, които все още не допускат ползването на такъв сертификат, от който Вие имате нужда за да банкирате сигурно. Алтернативата за момента е мобилен компютър, ползващ стандартните браузъри. При иницииране на подобна услуга, ще Ви информираме свовременно чрез официалния ни сайт и блога на ПИБ. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. Благодаря за отговора. Още преди два месеца съобщих на служителя на ПИБ, че имам регистрация във виртуалния клон преди 01.05.2008 г. и че след смяна на платформата нямам достъп. На 23.12. ми поискаха 10 лева за нова парола. За първи път, научавам, обаче, че при определено условие тази такса не се дължи.
    Благодаря и на ДЕСИСЛАВА ИВАНОВА, която направи съответната проверка, проявявайки търпението, необходимо в отношението към всеки раздразнен от бюрокрацията в ПИБ клиент, какъвто съм аз.

  5. Здравейте,
    искам да попитам мога ли 4рез мобилния си телефон да правя онлайн банкиране,Говорих с Инфонотари,поддържат тази услуга,на телефона е инсталирано всичко,като драйвъри за УЕП,смарт карта и т.н.И ако отговора Ви е ДА,какво трябва да инсталирам и направя на телефона си?
    Благодаря за отговора ,относно смс статуса-активен е ве4е,имали сте го отдавна,като опция,но кой да про4ете:)
    Поздрави:И.Йосифова

  6. Здравейте, Г-н Митанкин, Процедурата за смяна на парола е следната: Влизате в меню "Администрация", "смяна на парола" и въвеждате новата си парола, за което не се заплаща такса. Когато паролата е загубена по ваша вина, банката генерира нова такава, за което има строго определена процедура и определена в тарифата такса. От съображения за сигурност, Ви съветваме да не запомняте паролата си в компютъра, а винаги да я въвеждате. Ако след смяната на версията на Виртуален клон след 01.05.09г. достъпът Ви е бил отказан и това е било по вина на банката, не следва да заплащате такса за смяна на парола.Този случай се установява служебно след проверка на достъпа Ви. Ако това се установи, таксата Ви следва да бъде сторнирана. За целта е необходимо да се свържете с Виртуален клон и да се редставите с персоналните си данни (тел. 9 100 199; 9 100 164). За нас клиентът е на първо място! Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Customer Support казва:
    Процедурата по издаване на нова парола е следната: посещава се офис на банката. Подава се молба за издаване на служебна парола. Заплаща се такса в размер на 10 лв. Новата парола се генерира и се изпраща от служителите от Виртуалния клон по e-mail или по телефон на клиента.
    Поздрави,
    Милена Атева, Виртуален банков клон

    Атанас Василев казва:
    Безкрайното повтаряне “Вашето мнение е важни за нас”, без да следват някакви коригиращи действия подкопава доверието.

    Customer Support казва:
    Уважаеми клиенти,
    За нас клиентът е на първа място и Ви уверяваме че...

    _______________________________________________________________
    Когато ми трябваше ипотечен кредит избрах не най-добрата, а най-малко лошата банка. В ПИБ ме доведе и спечеленото тогава отличие „Банка на клиента на 2007 година”. Стократно съжалявах след това, но... поне още няколко години ще съм им клиент - по собствена принуда. Не бях срещал такава бюрокрация! На писмените сигнали получавах бездушни формални отговори, като този: „За нас клиентът е на първо място и Ви уверяваме че...” Дрън-дрън.

    Когато заявих виртуалния клон се учудих, че не мога да сменя паролата си. (В скоби ще кажа, че когато получих парола за подобна услуга от Банка ДСК, служителят ме предупреди веднага да сменя генерираната от тяхната система парола с моя собствена). Както и да е, запомних паролата на компютъра си, но не я записах отделно. След смяна на платформата, паролата изчезна и връзката увисна. Попитах за нова парола...

    Поредният повод е безкрайното ми учудване, че трябва да им се МОЛЯ и да ПЛАТЯ за нова парола. След което пак не мога да я сменя. Мисля, че тук ПИБ нарушава мои права като дава възможност на неоторизирани лица да ровят в сметката ми и се надявам някой правно начетен колега да помогне със съвет. Паролата би трябвало да е моя собственост, а не собственост на банката, за да им плащам за смяната.

    П.П. Уважаема Милена Атева (ако все още сте служител в тази банка, където непрекъснато наблюдавам текучество на служителите), защо трябва да подавам МОЛБА, за да ползвам свое право? Аз съм съгласен да подам ЗАЯВЛЕНИЕ, а Вие сте длъжни да го изпълните! Дори държавната бюрокрация смени молбите със заявления, но очевидно някой (предполагам по-високо от Вас в йерархията на ПИБ) трябва да смени чипа си за отношението към клиента. „Банка на клиента”???

  8. @ г-жа Йосифова и Марто, Имаме такава услуга - SMS статус, с която можете да се запознаете тук: http://www.fibank.bg/bg/page/231/tab/232. Посетете наш офис за да заявите своята регистрация. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Присъединявам се към предложението на И.Йосифова. Смятам, че ще е много полезно ако могат да се следят чрез смс трансакциите!

  10. Здравейте,
    искам да попитам възможно ли е като опция да се получава sms известие на мобилен номер за получен превод по фирмена сметка?Става въпрос,когато очакваме превод на средства и не сме в офиса,просто да има известяване,че по партидата са получени средства,така както е с кредитните карти,когато има извършена трансакция.

Коментирай