Fibank ще зарадва с награда всеки клиент, който до 23-ти декември регистрира своето първо мобилно устройство в приложението My Fibank.

 

Водиш динамичен начин на живот, обичаш да пътуваш по целия свят и личното ти свободно време е най-ценният ти ресурс.

С My Fibank можеш да банкираш активно от всяка точка и по всяко време бързо, лесно и удобно. Достатъчно условие е да свалиш приложението на твоя телефон и да регистрираш устройството, от което ще банкираш, в офис на Fibank.

С ежемесечното заплащане на комунални сметки чрез приложението освен време, спестявате и средства, тъй като услугата е без допълнителни такси. Можете да заплатите сметките си за ток, вода, парно в рамките на няколко минути. Или да направите настройки това да се случва автоматично.

Ако спешно се налага да промените лимитите за трансакции по карта, можете да изберете предпочитания от вас лимит в реално време отново през My Fibank. Така ще можете да реагирате бързо, ако е нужно да направите непредвиден разход за продукт или услуга на по-висока стойност.

За да спестите време в офис на Fibank, можете предварително да направите заявка за касови операции през приложението. По този начин цялата информация е попълнена предварително, а вие само подписвате документите на каса.

Чрез My Fibank клиентите на банката могат да:

Банкирайки дигитално, клиентите на Fibank заплащат до 50% по-ниски такси за банкови трансакции спрямо същите, направени в офис на банката. Потребителите сами избират дали да използват за вход и/или потвърждение на операции биометрични данни (Fingerprint при Android и Touch/Face ID при iOS), парола, или софтуерен Token.

Приложението My Fibank е достъпно за свободно (безплатно) изтегляне от каталога с приложения, поддържан от съответната операционна система за Android потребители - Google Play и за iOS - AppStore.

С пълните правила на промоцията можете да се запознаете на https://www.fibank.bg

Десислава Богданова

Здравейте! Аз съм Десислава - Мениджър "Корпоративни комуникации”. Основните ми интереси са в областта на дигиталните комуникации, дигиталното банкиране и новите технологии.

Коментари

  1. "Сключват договори за потребителски кредит дистанционно."

    Далеч от дистанционно и далеч от лесно. Само подаването на заявление е лесно. Одобряването е лесно.
    От личен опит с два дни ходене по мъките и разговори с всевъзможни хора по телефона и на живо.
    Ходене 2 пъти до офис да се довърши дистанционното подписване на кредит.

    1. Здравейте! Можете ли да ни предоставите малко по-детайлна информация относно затрудненията Ви, като посочите и кой офис сте посетила. Ще очакваме информацията на: pr@fibank.bg

Коментирай