Fibank ще зарадва с награда всеки клиент, който до 23-ти декември регистрира своето първо мобилно устройство в приложението My Fibank.
Водиш динамичен начин на живот, обичаш да пътуваш по целия свят и личното ти свободно време е най-ценният ти ресурс.
С My Fibank можеш да банкираш активно от всяка точка и по всяко време бързо, лесно и удобно. Достатъчно условие е да свалиш приложението на твоя телефон и да регистрираш устройството, от което ще банкираш, в офис на Fibank.
С ежемесечното заплащане на комунални сметки чрез приложението освен време, спестявате и средства, тъй като услугата е без допълнителни такси. Можете да заплатите сметките си за ток, вода, парно в рамките на няколко минути. Или да направите настройки това да се случва автоматично.
Ако спешно се налага да промените лимитите за трансакции по карта, можете да изберете предпочитания от вас лимит в реално време отново през My Fibank. Така ще можете да реагирате бързо, ако е нужно да направите непредвиден разход за продукт или услуга на по-висока стойност.
За да спестите време в офис на Fibank, можете предварително да направите заявка за касови операции през приложението. По този начин цялата информация е попълнена предварително, а вие само подписвате документите на каса.
Чрез My Fibank клиентите на банката могат да:
- Правят заявки онлайн за вноски и тегления на каса;
- Извършват преводи в реално време;
- Заплащат комунални услуги без допълнителни такси;
- Проверяват наличности по сметки и депозити и да следят всяка трансация по техните сметки, благодарение на Push notifications (известия);
- Заяват кредитна карта, както и да предоговорят лимит;
- Променят лимити за трансакции по карта , в реално време, дори когато са в чужбина;
- Дигитализират дебитна и/или кредитна си карта Mastercard в телефон или часовник.
- Сключват договори за потребителски кредит дистанционно.
Банкирайки дигитално, клиентите на Fibank заплащат до 50% по-ниски такси за банкови трансакции спрямо същите, направени в офис на банката. Потребителите сами избират дали да използват за вход и/или потвърждение на операции биометрични данни (Fingerprint при Android и Touch/Face ID при iOS), парола, или софтуерен Token.
Приложението My Fibank е достъпно за свободно (безплатно) изтегляне от каталога с приложения, поддържан от съответната операционна система за Android потребители - Google Play и за iOS - AppStore.
С пълните правила на промоцията можете да се запознаете на https://www.fibank.bg
Бързана Панайотова 2019-11-21 15:16:01
"Сключват договори за потребителски кредит дистанционно."
Далеч от дистанционно и далеч от лесно. Само подаването на заявление е лесно. Одобряването е лесно.
От личен опит с два дни ходене по мъките и разговори с всевъзможни хора по телефона и на живо.
Ходене 2 пъти до офис да се довърши дистанционното подписване на кредит.
Десислава Богданова 2019-11-21 15:26:33
Здравейте! Можете ли да ни предоставите малко по-детайлна информация относно затрудненията Ви, като посочите и кой офис сте посетила. Ще очакваме информацията на: pr@fibank.bg