• Любо, заедно с Fibank създадохте първото звуково лого на финансов бранд в България. Какво всъщност е това?
  • Това е супер кратка мелодия или аудио фрагмент, които създават позитивни асоциации с бранда и, утвърдени с времето, се превръщат в нещо като негово музикално ЕГН. Като артист съм напълно съгласен с твърдението, че осмисляме това, което виждаме, но преживяваме това, което чуваме. Ето защо да изградиш з
  • вуковата идентичност, звуковото лого на един бранд, е супер отговорна задача и творческо предизвикателство. За хората, които гледат сериали, например, Netflix е ударния звук в две тоналности, който създава очакване. Създадена успешно, звуковата идентичност прави много тънка границата между бранд и потребител – тя ги превръща в общност.

 

  • По скалата от 1 до 10 колко голямо предизвикателство бе това за теб?
  • Девет (смее се)! Отговорът на въпроса „Как трябва да звучи една банка?” e с повишена трудност, особено когато говорим за един по-консервативен свят като финансовия. Идеята се роди спонтанно в студио. Положихме огромни усилия, за да съберем в мелодия този фин баланс между традиционното и новото, между мечта и нейното случване, между живия живот и по-добрата версия, която човек може да има с помощта на Fibank. Между пънч интрото, близко до пляскането с ръце във фламенкото, и един свеж, атмосферен клубен саунд. Изключително доволни сме от резултата. За мен е чест, че Fibank ми гласува такова доверие за този проект.

 

  • В началото се чува машина за броене на пари. Звуковото лого ще звучи ли от банкомат?
  • Да, както и при плащане на ПОС терминал. При извършване на други финансови операции също.

 

  • Говорейки за пари, кое е по-важно за един млад изпълнител – да твори, чувайки шума на парите, или да твори, чувайки себе си?
  • Мотивацията на всеки е супер индивидуална, но аз съм на мнение, че артистът трябва да е честен до болка в своята истина. Тогава другите се припознават в нея и тя лекува. Лично аз правя музика, за да спася себе си. Много ме радва факта, че песните ми помагат и на други. Получавам купища истории на хора, които рестартират в труден момент, намират смисъл и повод да продължат напред след като са чули нещо мое. Парите са мерило за успех, но не и за дълголетие на сцената. Колко по-честен си в изкуството си, толкова по-голям шанс имаш да намериш и отгледаш своята публика.

 

  • Ако трябва да обобщиш с една дума всичко, което се случва по време на турнето „Ново сърце” до момента, коя ще бъде тя?
  • Любо(в).

 

  • Как се постига ново сърце, Любо?
  • Новото сърце е избор, който иска здрава работа и постоянство. За да стигнеш до такава вътрешна трансформация и да се доближиш до по-добрата си и осъзната версия, са нужни любопитство и смелост. Смислените хора, които срещаме по пътя си, материалните победи – те са бонус. Иначе всеки е капитан на собствения си „Титаник” (смее се).

 

  • За какво си благодарен?
  • За това, че се научих да живея тук и сега, при това сред хората, а не сред звездите.

Коментари

Коментирай