Коментари

  1. Здравейте, Г-н Димитров, вече предвиждаме тази възможност. Смятаме, че това е едно допълнително улеснение за клиентите ни. Поздрави. Екип на ПИБ

  2. Здравейте,

    Искам да изкажа едни донякъде не толкова нови впечатления, отколкото вече актуални. Става въпрос за възможността към сметките да се асоциира потребителско име. Тази възможност съществуваше в предишния Ви сайт, а сега наистина ми липсва, когато имам 5 сметки и трябва доста да съзерцавам IBAN-ите, за да разбера от коя на коя прехвърлям.
    Въпросът ми към Вас е - съществува ли възможност и планирате ли да вкарате подобна функционалност?

    Благодаря Ви предварително!

  3. Здравейте, г-жо Ризова, необходим Ви е Интернет Експлорер за да направите заявка за подпис по индивидуална политика на банката, след което със същия браузер да го изтеглите от линка, получен на e-mail-а Ви и да го инсталирате. Когато направите копие на сертификата от този браузер чрез експорт, можете да го импортирате и в друг браузер по Ваше желание. Поздрави. Екип на ПИБ

  4. :))))

    Добре. През Експлорера поне виждам съобщението...

    "Уважаеми клиенти,

    Бихме искали да Ви информираме, че от 18:30 ч. на 15.11.2008 (събота) до 02:30 ч. на 16.11.2008 (неделя) Виртуалният банков клон няма да бъде достъпен поради техническа профилактика.
    "
    До сега си работех безпроблемно на Мозила.... и сертификата ми е за Мозила ?

  5. По-този проблем едва ли ще Ви помогнат така е от 4 години а и май е от създаването на виртуалният клон, освен че трябва да ползвате интернет експлДер всички заявки до получаване на сертификата трябва да станат от една и съща машина и ако недай си боже се наложи през този период да преинсталиранте всичко пак наново - нямам обяснение на това. Веднъж получен сертификата без проблем може да го прехвърлите на каквото и да е и работи даже и под линукс. Съветът ми е да ползвате някакъв лаптоп назаем на познат и да си прехвърлите сертификата и съответно да го изтриете след това от машината, на която сте направили регистрацията си. Да добре би било да работи и в почивните дни.

    Освен това продължавам да настоявам във файла, в който се следят въведените символи на потребител и на парола да вакарат и специалните символи Бъдете така добри разработчици.

  6. Хубаво беше и да работи този банков клон.

    Service Temporarily Unavailable

    The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

  7. Уважаеми господа,

    от екипа разработил новата версия на онлайн банкирането. Обръщам се към Вас с един проблем с който се сблъсквам при опит за регистрация. След разговор с ваши колеги в клон на банката, те ме посъветваха да използвам Електронен подпис по индивидуална политика на ПИБ. Седнах пред монитора и се разрових за да видя как да пусна заявка за такъв. Намерих необходимата информация, но се оказа, че мога да имам подпис по индивидуална политика, само ако ползвам Интернет Експлорер. Аз обаче ползвам Линукс, и съответно Мозила Файърфокс, Опера и т.н., но не и Интернет Експлорер. Бих искала да Ви попитам има ли някакъв шанс, някога да пуснете и нас "горките" потребители на Линукс до услугата Онлайн Банкиране, или да си търся алтернативни методи. Държа да отбележа, че ползвам онлайн банкиране на други банки, без проблем...Благодаря за вниманието

  8. Така. Да се включа и аз пак.
    На пръв поглед поздравления за същественото подобрение. То нямаше как да стане по-зле ;-) Така че като тръгнете от минус десет по десетобалната система има много място за растеж...

    Сега имам няколко забележки чисто функционални:
    1. Като дам печат на вътрешен превод от еврова сметка по левова ми се изписва само количеството в EUR. Защо така изчезна от формата за печат на принтер за вътрешни преводи (може и за другите не знам) равностойността в лева а й курса на операцията го няма? Смятам че това са си почти задължителни полета за валутни операции и п реди месец ги имаше... Това си е регресия, както и да го погледнете...

    2. Извлечение по сметка за сметки в чужда валута - защо има само операциите във валутата на сметка, ами BGN равностойността не се ли пази в системата? (това е риторичен въпрос. Знам че се пази, но защо не се извежда???)

    3. На логин екрана. Ако напишете име и парола и натиснете ENTER всичко работи добре. Но ако случайно натиснете TAB след като сте въвели паролата си и натиснете тогава ENTER дава следното съобщение "Въведете поребител!". Да "ПОРЕБИТЕЛ", някой е бил гладен и е изял буквата Т на горкия потребител ;-)

    4. Вътрешен превод собствени сметки - защо във формата за печат не се попълват данните за получател - БАНКОВ КОД, ИМЕ, БАНКА??? Полетата ги има - или променете печатната форма и ги махнете или просто ги попълнете за вътрешните преводи. И от самата форма не се разбира че е вътрешен превод между собствени сметки, така че тези полета трябва да се попълват според мен.

  9. Вчера пратих платежно нареждане и изненада - вместо едно са заминали две еднакви и естествено таксата е двойна. Добре че бях избрал моя сметка към която да се превежда сумата. Много тъжно ми стана в каква държава живеем и какво е качеството на услугите които се предлагат. Замислих се защо си го причинявам всичко това и май се сетих - просто сте една от най-добрите банки (ако не и най-добрата). Тъй че спокойно и смело давайте напред. Бета тестери имате много. Така и не ми е ясно защо не могат да се прехвърлят средства от овърдрафт през онлайн банкирането. През банкомат и ePay може. Толкова ли е трудно наистина да предложите полезни и стабилни услуги на клиентите си?

  10. @Klient, @Гавраил и @ jn Относно „Свободен депозит” - начисляването на лихвата започва от 6 % за първия едномесечен период и се увеличава съгласно приложената таблица. Лихвата се начислява по следния начин - aко депозитът бъде развален на 15-тия ден от 3-тия период, клиентът получава следните лихви: среднодневно салдо първи период х 6% + среднодневно салдо втори период х 6,25% + среднодневно салдо за петнайсетте дни на трети период х 6,5%. Период / Годишна лихва в левове и евро За 1 месец-6.00% За 2 месеца-6.25% За 3 месеца-6.50% За 4 месеца-7.00% За 5 месеца-7.50% За 6 месеца-8.00% За 7 месеца-8.25% За 8 месеца-8.50% За 9 месеца-8.75% За 10 месеца-9.00% За 11 месеца-10.00% За 12 месеца-11.00% Лихвата не се капитализира ежемесечно. Тя се изплаща при закриване или при изтичане срока на депозита. Допълнително довнесените суми в депозита се олихвяват: от 1-6 месец включително с годишен лихвен процент според приложената таблица; от 7-12 месец включително с годишен лихвен процент 0.5. Тегленето на суми може да се извършва през целия период като това не нарушава депозита, а остатъка се олихвява според приложената таблица. Среднодневно салдо се взима на месечна база и се умножава със съответния процент от таблицата т.е. средно аритметично на салдото за 30 дни умножено по лихвения процент, като годината се счита за 360 дни. За дневно салдо се приема крайното салдо при счетоводно приключване на работния ден (това става след затваряне/потвърждаване на всички транзакции след 20:00 h, след което работещите офиси след 20:00 h преминават във offline режим или счетоводна дата за следващия работен ден). Информация за лихвата е достатъпна на фронт офис, тъй като това е промоционален продукт, за който предвидено обслужване чрез ВБК е за преводи и справки на съществуваща вече сметка „Свободен депозит”. Поздрави! Екип на ПИБ

Коментирай