Г-н Гавраил много ми е любопитно как точно служителката ви е изчислила лихвата по депозита ви,тъй като това на практика е невъзможно тъй като лихвата се изчислява на база средно дневно салдо и сумата която е по депозита и лихвата за дадения месец. Възможно ли е да споделите в кой офис е станало това?
4. Освен това намирам за несириозно, при всичките писания за сигурност да не могат да се използват специални символи в потребителя и особенно в паролата, при положение, че флекскюб работи с оракъл база данни
Здравейте, 1. Незнам колко е подобрена и хубава системата защото не мога все още да вляза, след като се наложи до тук 4 пъти да отида до ваш клон, не броя няколко в които не съм изчаквал опашката, служители Ви са и добри професионалисти и начинаещи, + един ойто не можах да го изтрая, и бях на път д анапусна любимата ми банка. 2. имам предложение когато човек си направи регистрация да му изпращате данните с регистрацията. 3. Ако по някаква причина, човек не се сети за парола или потребителско има пак трябва да отиде до офис??? незнам за какво секюрити ми говорите, но това си е наказание, колкото по-малко искам да влизам в офис. Направете го да е по някакъв начин нали имам сертификата, които удостоверява че аз съм ползвателя, какъв е проблема че д аотида пак до клон ЗАЩО????
Информацията, която даваш е много интересна. Нека хората, които имат банкиране в ПИБ и в други банки да кажат какви полезни неща има в другите електронни банкирания и да обърнат внимание на Custom Support екипа на ПИБ за тях, с тенденция постепенно да бъдат внедрени!
До Klient, Много добре знам, че "Свободен депозит" не се начислява всеки месец,а при прекратяването му или при изтичане на изтичане на 1 година.Но забележката ми беше, че няма инф-ция за натрупаната до текущия ден лихва. При посещението ми в офис на банката бях информиран за натрупаната лихва по този ми депозит. Следователно не е някаква секретна инф-ция, и не виждам защо, я няма във Виртуалния банков клон, след като служителката ми я предостави безпроблемно. И защо трябва да ходя до офис за това, или да следя какво тегля и какво довнасям и съответно да изчислявам какво се натрупва, при удобството, което ни предоставя интернет банкирането. Още повече, че в интернет банкирането на почти всяка българска банка следенето на тази инф-ция не е проблем /използвам до момента интернет банкиране на четири банки/. И за да няма повече неразбиране за какво говоря, ето Ви един пример за предоставяна инф-ция в интернет банкиране на една бълг. банка /не и назовавам името за да не и правя реклама/.
"Справки» Експозиция
Подробна информация за: влогова сметка Тази влогова сметка в BGN с номер хххххххххх e открит на 31.08.2006. Клиентът е задължен да поддържа по сметката минимално салдо в размер на х ххх.00 BGN. По тази сметка Банката начислява лихва с текущ годишен лихвен процент в размер на х.хх%, формиран на базата на договорираните лихвени условия. Сметката е била олихвена на 31.12.2007 и от тогава до днес по нея е начислена лихва в размер на 468.81 BGN. Последното приключено движение по сметката е било на 19.05.2008. Текущото салдо на сметката е х ххх.хх BGN. По нея няма блокировки . Неизползваният разрешен овърдрафт е 0.00 BGN. Тези суми формират текуща разполагаемост х ххх.хх BGN. ” Поздрави и успешен ден, Гавраил
Е, аз за разлика от Ирина Марудина и Валери Дачев нямах щастието да получа отговор на e-mail-а със забележките, които изпратих още на 08 май - два дни след пускането на @FC. Може би трябва и аз да критикувам ПИБ в блога си, а не да ги хваля - тогава обръщат повече внимание :) Повечето неща, които се дискутират тук бяха описани в онзи e-mail и е положително, че въпреки 6 месечното закъснение има някакво развитие.
За съжаление не ме радва това, че повече е наблегнато на чисто визуалните ефекти, отколкото на техническите. Както става дума по-нагоре CSV форматът е счупен.
Освен него, системата прави заявки към странни портове (443) при някои действия. Не знам за останалите клиенти, но аз използвам сертификат за електронен подпис записан върху смарт карта и при всяка такава заявка ми излиза съобщение да потвърдя, че искам браузърът да пусне заявка към порт различен от порта на основната страница. Ако проверявам движение по сметки е доста досадно да кликам при всяка заявка по 1 или 2 пъти YES, OK. Гледам - сървърът е Apache, предполагам, знаете че заявките могат да се проксират между портовете, така че всичките да минават през един и същ. Забелязвам, че в новата версия, заявките към 443 порт са намалели, но все още ги има. Предимно в раздела "преводи и справки".
Второто нещо, което ми бърка в здравето е, че не виждам в каква валута е извършено дадено плащане от кредитната карта. Примерно, аз имам CC в евро, но съм платил в лева, в долари, в хърватски куни, в сръбски динари и т.н. Никъде в системата не мога да видя каква е била сумата в местна валута. Изчерпателният отговор на банката ЗАЩО е така, беше: G-n Goranov ima promqna v nachina na pokazvane na izvlechenieto. Izvinqvame se za neudobstvoto (Цитирам го 1:1 както ми го върнаха от банката! На латиница, без подпис, без заглавие... 1 ред текст на латиница). Сумата и валутата на плащането ГИ ИМА В СИСТЕМАТА, защото ако попитам на гише в банката ми ги казват, което означава, че щом касиерките го виждат, значи няма пречка и аз да го виждам. Това между другото е стар проблем, защото за него имам кореспонденция с картов център още от 20 ноември 2007 г. За съжаление все още няма никакво развитие по този въпрос!
Драги г-н Гавраил не знам дали знаете,но лихвата по Свободен депозит не се начислява всеки месец,а тогава когато решите да изтеглите сумата предварително или при изтичане на 12 месечния срок. В сайта е показано как точно нараства тя и това вие няма как да си го виждате иначе. Просто си следете кога и какво теглите и съответно дали довнасяте. И навсякъде много добре са разяснени условията по депозите как и в офисите на банката може да получите информация.
@ Пламен,
В момента правим всичко възможно да бъде изчистен и този детайл в експорта
на данните.
Екип на ПИБ
@ Г-н Тишев,
В този екран с кореспондентите е оставена възможност за търсене по
определен критерий, не е предвидено да се зарежда списък с всички
създадени кореспонденти до момента. Клиентските съобщения на латиница вече
са коригирани.В следващия работен ден можете да ги използвате.
Екип на ПИБ
jdfww 2008-11-09 01:23:52
Страхотна нова визия на сайта! Поздравления
Klient 2008-11-08 17:17:22
Г-н Гавраил много ми е любопитно как точно служителката ви е изчислила лихвата по депозита ви,тъй като това на практика е невъзможно тъй като лихвата се изчислява на база средно дневно салдо и сумата която е по депозита и лихвата за дадения месец. Възможно ли е да споделите в кой офис е станало това?
dodo 2008-11-08 01:17:23
4. Освен това намирам за несириозно, при всичките писания за сигурност да не могат да се използват специални символи в потребителя и особенно в паролата, при положение, че флекскюб работи с оракъл база данни
dodo 2008-11-08 00:35:45
Здравейте,
1. Незнам колко е подобрена и хубава системата защото не мога все още да вляза, след като се наложи до тук 4 пъти да отида до ваш клон, не броя няколко в които не съм изчаквал опашката, служители Ви са и добри професионалисти и начинаещи, + един ойто не можах да го изтрая, и бях на път д анапусна любимата ми банка.
2. имам предложение когато човек си направи регистрация да му изпращате данните с регистрацията.
3. Ако по някаква причина, човек не се сети за парола или потребителско има пак трябва да отиде до офис??? незнам за какво секюрити ми говорите, но това си е наказание, колкото по-малко искам да влизам в офис. Направете го да е по някакъв начин нали имам сертификата, които удостоверява че аз съм ползвателя, какъв е проблема че д аотида пак до клон ЗАЩО????
Владо 2008-11-07 23:24:08
Информацията, която даваш е много интересна. Нека хората, които имат банкиране в ПИБ и в други банки да кажат какви полезни неща има в другите електронни банкирания и да обърнат внимание на Custom Support екипа на ПИБ за тях, с тенденция постепенно да бъдат внедрени!
Гавраил 2008-11-07 14:22:40
До Klient,
Много добре знам, че "Свободен депозит" не се начислява всеки месец,а при прекратяването му или при изтичане на изтичане на 1 година.Но забележката ми беше, че няма инф-ция за натрупаната до текущия ден лихва. При посещението ми в офис на банката бях информиран за натрупаната лихва по този ми депозит. Следователно не е някаква секретна инф-ция, и не виждам защо, я няма във Виртуалния банков клон, след като служителката ми я предостави безпроблемно. И защо трябва да ходя до офис за това, или да следя какво тегля и какво довнасям и съответно да изчислявам какво се натрупва, при удобството, което ни предоставя интернет банкирането. Още повече, че в интернет банкирането на почти всяка българска банка следенето на тази инф-ция не е проблем /използвам до момента интернет банкиране на четири банки/. И за да няма повече неразбиране за какво говоря, ето Ви един пример за предоставяна инф-ция в интернет банкиране на една бълг. банка /не и назовавам името за да не и правя реклама/.
"Справки» Експозиция
Подробна информация за: влогова сметка
Тази влогова сметка в BGN с номер хххххххххх e открит на 31.08.2006.
Клиентът е задължен да поддържа по сметката минимално салдо в размер на х ххх.00 BGN.
По тази сметка Банката начислява лихва с текущ годишен лихвен процент в размер на х.хх%, формиран на базата на договорираните лихвени условия. Сметката е била олихвена на 31.12.2007 и от тогава до днес по нея е начислена лихва в размер на 468.81 BGN.
Последното приключено движение по сметката е било на 19.05.2008. Текущото салдо на сметката е х ххх.хх BGN. По нея няма блокировки . Неизползваният разрешен овърдрафт е 0.00 BGN. Тези суми формират текуща разполагаемост х ххх.хх BGN. ”
Поздрави и успешен ден,
Гавраил
Илия Горанов 2008-11-06 23:59:29
Е, аз за разлика от Ирина Марудина и Валери Дачев нямах щастието да получа отговор на e-mail-а със забележките, които изпратих още на 08 май - два дни след пускането на @FC. Може би трябва и аз да критикувам ПИБ в блога си, а не да ги хваля - тогава обръщат повече внимание :) Повечето неща, които се дискутират тук бяха описани в онзи e-mail и е положително, че въпреки 6 месечното закъснение има някакво развитие.
За съжаление не ме радва това, че повече е наблегнато на чисто визуалните ефекти, отколкото на техническите. Както става дума по-нагоре CSV форматът е счупен.
Освен него, системата прави заявки към странни портове (443) при някои действия. Не знам за останалите клиенти, но аз използвам сертификат за електронен подпис записан върху смарт карта и при всяка такава заявка ми излиза съобщение да потвърдя, че искам браузърът да пусне заявка към порт различен от порта на основната страница. Ако проверявам движение по сметки е доста досадно да кликам при всяка заявка по 1 или 2 пъти YES, OK. Гледам - сървърът е Apache, предполагам, знаете че заявките могат да се проксират между портовете, така че всичките да минават през един и същ. Забелязвам, че в новата версия, заявките към 443 порт са намалели, но все още ги има. Предимно в раздела "преводи и справки".
Второто нещо, което ми бърка в здравето е, че не виждам в каква валута е извършено дадено плащане от кредитната карта. Примерно, аз имам CC в евро, но съм платил в лева, в долари, в хърватски куни, в сръбски динари и т.н. Никъде в системата не мога да видя каква е била сумата в местна валута. Изчерпателният отговор на банката ЗАЩО е така, беше: G-n Goranov ima promqna v nachina na pokazvane na izvlechenieto. Izvinqvame se za neudobstvoto (Цитирам го 1:1 както ми го върнаха от банката! На латиница, без подпис, без заглавие... 1 ред текст на латиница). Сумата и валутата на плащането ГИ ИМА В СИСТЕМАТА, защото ако попитам на гише в банката ми ги казват, което означава, че щом касиерките го виждат, значи няма пречка и аз да го виждам. Това между другото е стар проблем, защото за него имам кореспонденция с картов център още от 20 ноември 2007 г. За съжаление все още няма никакво развитие по този въпрос!
Klient 2008-11-05 23:49:45
Драги г-н Гавраил не знам дали знаете,но лихвата по Свободен депозит не се начислява всеки месец,а тогава когато решите да изтеглите сумата предварително или при изтичане на 12 месечния срок. В сайта е показано как точно нараства тя и това вие няма как да си го виждате иначе. Просто си следете кога и какво теглите и съответно дали довнасяте. И навсякъде много добре са разяснени условията по депозите как и в офисите на банката може да получите информация.
Customer Support 2008-11-05 16:55:47
@ Пламен, В момента правим всичко възможно да бъде изчистен и този детайл в експорта на данните. Екип на ПИБ @ Г-н Тишев, В този екран с кореспондентите е оставена възможност за търсене по определен критерий, не е предвидено да се зарежда списък с всички създадени кореспонденти до момента. Клиентските съобщения на латиница вече са коригирани.В следващия работен ден можете да ги използвате. Екип на ПИБ
Geo 2008-11-05 12:24:59
Много добре, много повече ми харесва като дизайн, а има и добавени някои полезни функционалности и изчистени проблеми по старите. Само така :-)
P.S. Оправете си титлата господин Молдовански, едва ли сте "ОперИтивен директор"...