Уважаеми дами и господа,
Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.
С уважение,
Светослав Молдовански
"Оперативен директор"
Customer Support 2009-07-29 16:15:27
Здравейте г-жо Павлова, благодарим за подадения сигнал и се извиняваме за причиненото неудобство! Уверяваме Ви, че ще обърнем специално внимание на случая. Поздрави, Екип на ПИБ П.П. - моля пишете ни във формата за обратна връзка като посочите в колко часа сте разговаряла, с кого сте разговаряла и евентуално личните Ви данни, ако сте се индентифицирала. Благодарим Ви!
Павлова 2009-07-29 10:59:22
Разочарована съм от Телефонния Support na FIB. :( Вместо да ми помогнат с информация ,която липсва в сайта, се заяждат с клиента .
Customer Support 2009-07-27 14:10:18
@минаващ Благодарим за препоръката! Мнението Ви е изпратено до виртуалния ни банков клон и ще бъде взето под внимание. Поздрави, Екип на ПИБ
минаващ 2009-07-25 00:42:06
Здравейте,
имам една препоръка. Във виртуалния банков клон, в менюто извлечение по сметки, като се направи извлечение да има още една графа "Текущо салдо след транзакцията" или просто "текущо салдо". Има графа "плащания", има и "постъпления", но по този начин не можеш да следиш салдото по сметката. Аз лично предпочитам заедно с транзакциите да виждам и текущото салдо, за да имам наистина ясна представа какво се случва с движенията по сметката.
Поздрави
Customer Support 2009-07-14 16:14:01
@ Jack Krauser Да, можете да ползвате депозитни сметки за извършване на преводи и в частност "Свободен депозит". По втория въпрос - моля свържете се с виртуален клон на 0700 12 777, за да обсъдите личните си преференции за ползването му. Поздрави, Екип на ПИБ
Jack Krauser 2009-07-11 11:05:00
Аз досега не съм използвал интернет банкирането и имам следните въпроси:
- трябва ли да имам по-специална сметка(например разплащателна), за да мога да направя изходящи преводи с е-банкирането, или мога да го използвам със стандартните депозитни сметки. Примерно аз имам свободен депозит мога ли да използвам тази сметка за електронни преводи ?
-другото което искам да знам е, от гледна точка на по-голяма сигурност когато активирам електронното банкиране дали има възможност изходящите преводи да се ограничат само към една или няколко предварително зададени сметки на получатела ?
Customer Support 2009-07-09 17:19:09
Здравейте, г-н Митанкин,
Ако имате свободен депозит, той е особен тип депозит и няма да бъде представен в таблицата с депозити, по които се отбелязва точна дата на падеж. Той има специални условия на управление и олихвяване.
Поздрави,
Екип на ПИБ
Николай Митанкин 2009-07-09 08:26:49
ПИБ за 4-ти път Банка на клиента - поздравления!
И проблем:
На 02.07.2009 разкрих депозитна сметка за срок от 12 месеца. Така пише и в договора - "депозитна сметка". На екрана ми тази сметка обаче се появява като разплащателна. По същата причина липсва дата в клетката "Падеж", което определено ме затруднява. Не ме задоволи и обяснението на служителката, която ми каза, че сметката стои в раздел "разплащателни", но това си е срочен депозит. Което ми напомни за един стар милиционерски виц, но тук не е мястото, нали?
Очаквам да видя депозитната сметка на правилното й място.
закон за ЕДЕП 2009-05-27 21:16:51
<a href="http://www.bcnl.org/doc.php?DID=194" rel="nofollow">ЗАКОН ЗА ЕЛЕКТРОННИЯ ДОКУМЕНТ И ЕЛЕКТРОННИЯ ПОДПИС</a>
Глава VII Чл.44 (1)
Чл. 44. (1) Удостоверения, издадени от доставчици на удостоверителни услуги, установени в други държави съгласно националното законодателство на тези държави, се признават за равностойни на удостоверения, издадени от български доставчик на удостоверителни услуги, <b>ако е изпълнено някое от следните условия</b>:
...
валери антов 2009-05-27 20:01:09
закон за ЕДЕП казва:
я ми кажи кои закон и къде съм го изопачил бре законнико ? извадкат съм я копирал от саита на издателя на електронни подписи оторизиран в България и даже не съм цитирал закон ,така че по внимателно чети коментарите
а що се отнася до съпорта и добрия тон ...нищо лично просто утре ще отида и ще закрия сметката и ще върна картата си още неизползвана от ВЕЛИКАТА БАНКА ...има и други банки ...не български които работят тук и предлагат нормални условия на клиентите си :-) нищо лично ....