Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. Здравейте г-жо Павлова, благодарим за подадения сигнал и се извиняваме за причиненото неудобство! Уверяваме Ви, че ще обърнем специално внимание на случая. Поздрави, Екип на ПИБ П.П. - моля пишете ни във формата за обратна връзка като посочите в колко часа сте разговаряла, с кого сте разговаряла и евентуално личните Ви данни, ако сте се индентифицирала. Благодарим Ви!

  2. Разочарована съм от Телефонния Support na FIB. :( Вместо да ми помогнат с информация ,която липсва в сайта, се заяждат с клиента .

  3. @минаващ Благодарим за препоръката! Мнението Ви е изпратено до виртуалния ни банков клон и ще бъде взето под внимание. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. Здравейте,
    имам една препоръка. Във виртуалния банков клон, в менюто извлечение по сметки, като се направи извлечение да има още една графа "Текущо салдо след транзакцията" или просто "текущо салдо". Има графа "плащания", има и "постъпления", но по този начин не можеш да следиш салдото по сметката. Аз лично предпочитам заедно с транзакциите да виждам и текущото салдо, за да имам наистина ясна представа какво се случва с движенията по сметката.
    Поздрави

  5. @ Jack Krauser Да, можете да ползвате депозитни сметки за извършване на преводи и в частност "Свободен депозит". По втория въпрос - моля свържете се с виртуален клон на 0700 12 777, за да обсъдите личните си преференции за ползването му. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. Аз досега не съм използвал интернет банкирането и имам следните въпроси:

    - трябва ли да имам по-специална сметка(например разплащателна), за да мога да направя изходящи преводи с е-банкирането, или мога да го използвам със стандартните депозитни сметки. Примерно аз имам свободен депозит мога ли да използвам тази сметка за електронни преводи ?

    -другото което искам да знам е, от гледна точка на по-голяма сигурност когато активирам електронното банкиране дали има възможност изходящите преводи да се ограничат само към една или няколко предварително зададени сметки на получатела ?

  7. Здравейте, г-н Митанкин,

    Ако имате свободен депозит, той е особен тип депозит и няма да бъде представен в таблицата с депозити, по които се отбелязва точна дата на падеж. Той има специални условия на управление и олихвяване.

    Поздрави,

    Екип на ПИБ

  8. ПИБ за 4-ти път Банка на клиента - поздравления!
    И проблем:
    На 02.07.2009 разкрих депозитна сметка за срок от 12 месеца. Така пише и в договора - "депозитна сметка". На екрана ми тази сметка обаче се появява като разплащателна. По същата причина липсва дата в клетката "Падеж", което определено ме затруднява. Не ме задоволи и обяснението на служителката, която ми каза, че сметката стои в раздел "разплащателни", но това си е срочен депозит. Което ми напомни за един стар милиционерски виц, но тук не е мястото, нали?
    Очаквам да видя депозитната сметка на правилното й място.

  9. <a href="http://www.bcnl.org/doc.php?DID=194" rel="nofollow">ЗАКОН ЗА ЕЛЕКТРОННИЯ ДОКУМЕНТ И ЕЛЕКТРОННИЯ ПОДПИС</a>
    Глава VII Чл.44 (1)
    Чл. 44. (1) Удостоверения, издадени от доставчици на удостоверителни услуги, установени в други държави съгласно националното законодателство на тези държави, се признават за равностойни на удостоверения, издадени от български доставчик на удостоверителни услуги, <b>ако е изпълнено някое от следните условия</b>:
    ...

  10. закон за ЕДЕП казва:

    я ми кажи кои закон и къде съм го изопачил бре законнико ? извадкат съм я копирал от саита на издателя на електронни подписи оторизиран в България и даже не съм цитирал закон ,така че по внимателно чети коментарите

    а що се отнася до съпорта и добрия тон ...нищо лично просто утре ще отида и ще закрия сметката и ще върна картата си още неизползвана от ВЕЛИКАТА БАНКА ...има и други банки ...не български които работят тук и предлагат нормални условия на клиентите си :-) нищо лично ....

Коментирай