Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. Здравейте, използвам my.fibank.bg и https://e-fibank.bg/EBank/ и имам следните препоръки:
    При справка за период примерно извлечение по разплащателна сметка, в момента има едно ограничение от 30 дни. Махнете го или го увеличете на поне 100 дни или брой операции, много е неудобно, едва ли ще се претовари системата дори някой да пусне справка за една година.
    my.fibank.bg не показва актуалното състояние по сметките, а обновява данните с известно закъснение. Това е приемливо, но сложете някъде датата, към която са актуални данните, за да не се объркват хората.
    Справките имаха и подробен изглед, сега го няма, а беше по-удобен, отколкото човек да цъка на всеки ред и да гледа кое какво е.

  2. @ Николай Иванчев Благодарим за споделеното мнение, то ще бъде взето под внимание! На страницата на Моята Фибанк от меню Салда по сметки можете да проверявате баланс по сметка, който се актуализира на падеж. За момента извлечения по депозитни сметки не са включени към услугата и не са планувани като приложение. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Ползвам интернет банкирането ви отдавна, не съм имал проблеми с него, нито със старата, нито с новата версия.

    Едно - две предложения..
    1. Премахнете деактивирание карти от справката..
    2. Виключете опция за проверка на баланса във my.fibank.bg, за да може потребителя да види натрупана кредитна лихва например

  4. @ Лукиан @Николай Митанкин Благодарим за споделените мнения! В ПИБ наистина поставяме на първо място интересите на клиента и на всички заинтересувани лица. Препоръката е изпратена до директор на Интернет банкиране, така че ще бъде взета под внимание! Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Благодаря, Лукиан. Признавам, че съм наясно с този начин на излизане от системата. Все пак той се практикува доста масово. След уверението на г-жа Десислава Иванова нямам притестения за сигурността на системата. Но Вие поставяте въпроса точно на място. След като клиент на виртуалния клон е свикнал да вижда съобщение за успешно излизане, промяната би трябвало да бъде обявена по начин, който да не предизвиква допълнителни въпроси.
    За отношението към клиента вижте тук: http://www.fibank.bg/uploads/Docs_download/Financial/Corp_Governance.doc
    За което поздравявам колежката си Василка Стаматова, директор за връзки с инвеститорите.
    Ето два цитата от този документ:
    - Администраторите и другите служители на ПИБ са длъжни при изпълнение на задълженията си да поставят интересите на Банката и на нейните клиенти над своите собствени интереси.
    - При извършване на сделки с финансови инструменти Банката полага грижата на добър търговец за интересите на своите клиенти, като предпочита техния интерес пред собствения и ги уведомява за рисковете от сделките с финансови инструменти.

  6. Здравейте,

    Като човек с опит относно потербителски интерфейс, бих изкал да изразя мнението си.

    Принципно не е важно какво, как и т.н. смятат разработчиците на интерфейса е най-добро, а какжо мислят потрвбителите. Ако клиентите го изкат то трябва да го има ( или поне голяма част от клиентите ). Факт е, че съобщение, което потвърждава изхода от системата имаше в предишни версии, и съвсем нормално потребителите да го търсят, т.е. влязъл проекта в някъква рамка на поведение - то трябва тази рамка да се поддържат и в новите версии.

    От друга гледна точка в случая става въпрос за парите на клиентите на ПИБ - и може да се каже че ПИБ има успехи ако кара клиентите си да бъдат спокойни и доволни (i.e. Our success is our customers success).

    В крайна сметка аз също съм клиент и нямам опасения ( но само поради факта че имам по добри познания в областта заради професията ми ) иначе може би и аз бих изкал да видя потвърждене от системата още повече, че до сега съм виждал такова.


    Поздрави
    Лукиан

  7. @ Николай Митанкин След изход от акаунта Ви във виртуалния банков клон, наистина се зарежда отново страницата за вход. Смятаме, че по този начин изходът се смята за успешен по подразбиране. Тук няма място за притеснение за сигурността на системата. Mоля пишете ни на адрес e-bank@fibank.bg, ако имате въпроси от всякакъв характер свързани с виртуалното ни банкиране. Ако все пак не се чувствате достатъчно защитен, изпратете ни screenshot на екраните и последователност на стъпките, които изпълнявате за да разгледаме случая. Поздрави! Десислава Иванова Директор "Интернет клон"

  8. "Съобщение за „успешно излизане“ не съществува."
    А преди съществуваше...
    Много "френдли", няма що.

  9. @Николай Митанкин,

    В обновената версия на ел. банкиране на ПИБ пусната през м. Април 2009г. при натискане на линка изход се зарежда страницата за ВХОД, на която се намират полетата за потребител и парола за следващ вход. Съобщение за "успешно излизане" не съществува. Изходът е винаги успешен :-)

  10. Проблем от тази сутрин: След изход от виртуалния клон системата отново иска парола за достъп, без да съобщава за успешно излизане от нея. При това положение изразявам тревога за сигурността на платформата.

Коментирай