Уважаеми дами и господа,
Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.
С уважение,
Светослав Молдовански
"Оперативен директор"
Customer Support 2009-12-29 16:07:20
@ Елена Атанасова За сертификати издадени по индивидуална политика на ПИБ процедурата е следната - експортирате (изнасяте) сертификата от компютъра, на който е инсталиран и го импортирате (внасяте/въвеждате) на всеки компютър, от който искате да банкирате. Export/Import функцията се отнася за Internet Explorer, а при Mozilla Firefox процедурата е аналогична, но там тя се нарича Back up. Можете да я намерите в Tools > (Internet) Options, а за подробна информация относно всички стъпки, можете да посетите помощното меню на интернет банкирането ни, раздел Копие на сертификати. Поздрави, Екип на ПИБ
Лукиан 2009-12-28 09:03:03
Ами моят съвет е да го експортираш от браъзера на настолния си компютър и да го импортираш на другия си компютър. Ако все пак затрудняваш при експорт / импорт моля кажи какъв бпаузер ползваш за да мога да обясня действията които трябва да направиш стъпка по стъпка.
Поздрави.
Елена Атанасова 2009-12-28 03:24:22
Точно този, който е издаден от банката и ползвам при работа с електронното банкиране.
Лукиан 2009-12-26 23:33:10
Интересно :-) аз не съм от екипът на ПИБ но смея да се намеся - сетификат не се обвързва с IP. Първо за какъв сертификат става въпрос ? електронен подпис или издаден от банката който използвате при работа с електронното банкиране ?
Елена Атанасова 2009-12-26 21:55:44
Здравейте.... Интересно ми е защо сертификата е валиден само за едно IP? Когато съм на лаптопа вкъщи трябва да специално да си включвам и настолния компютър, за да проверя нещо по сметките си. Да не говорим пък за случаите, когато не съм вкъщи.
Благодаря Ви предварително.
Customer Support 2009-12-08 13:42:23
@ Гавраил
Благодарим за споделеното мнение и направените препоръки!
Поздрави,
Екип на ПИБ
Николай Сербезов 2009-12-08 12:31:21
И от мен едно голямо БЛАГОДАРЯ за тази екстра. Само една дребничка забележка - едно време информирахте за новостите в системата, напоследък сте ни оставили сами да ги намираме.
Гавраил 2009-12-07 19:48:16
Бях, приятно изненадан, че вече мога да открия, някой от актуалните ви промоционални депозити, чрез ВБК, без да се отива до ваш банков клон. Това, ще ми спести доста време и нерви, и не само на мен. Все пак подобрявате качеството на услугите си в интернет банкирането. Браво, има ефект от споделените мнения и препоръки в блога ви. И обратната връзка е ползотворна, както за клиентите, така и за Вас. Продължавайте в същия дух и ще бъдете една от най-предпочитаните банки в България-коректността преди всичко и диалогичност основана на взаимно доверие и желание за разбирателство. Между другото има една опция, която още не сте я въвели във ВБК, или това е закриването на нулирани вече депозитни сметки, както съм препоръчал по-рано в блога ви. Смятам, че не е толкова трудно да се въведе това в интернет банкирането Ви. Дерзайте и успех!
справка за период по сметка 2009-12-01 10:04:57
@Кирил Костов,
Във виртуалния клон <b>няма ограничение за периода на справката "Извлечение по сметка". Ограничението е за начална дата е 05.2008г., когато банката е преминала на нова сч. с-ма. Ограничението за брой транзакции в една справка е 3000.
Customer Support 2009-11-30 11:53:06
@ Кирил Костов Благодарим за споделените препоръки, те ще бъдат взети под внимание! Периодът от 30 дни е оптимален за бързината на услугата предвид факта, че тя се ползва и от юридически лица с многобройни транзакции на ден. Поздрави, Екип на ПИБ