Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. @ Елена Атанасова За сертификати издадени по индивидуална политика на ПИБ процедурата е следната - експортирате (изнасяте) сертификата от компютъра, на който е инсталиран и го импортирате (внасяте/въвеждате) на всеки компютър, от който искате да банкирате. Export/Import функцията се отнася за Internet Explorer, а при Mozilla Firefox процедурата е аналогична, но там тя се нарича Back up. Можете да я намерите в Tools > (Internet) Options, а за подробна информация относно всички стъпки, можете да посетите помощното меню на интернет банкирането ни, раздел Копие на сертификати. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Ами моят съвет е да го експортираш от браъзера на настолния си компютър и да го импортираш на другия си компютър. Ако все пак затрудняваш при експорт / импорт моля кажи какъв бпаузер ползваш за да мога да обясня действията които трябва да направиш стъпка по стъпка.

    Поздрави.

  3. Точно този, който е издаден от банката и ползвам при работа с електронното банкиране.

  4. Интересно :-) аз не съм от екипът на ПИБ но смея да се намеся - сетификат не се обвързва с IP. Първо за какъв сертификат става въпрос ? електронен подпис или издаден от банката който използвате при работа с електронното банкиране ?

  5. Здравейте.... Интересно ми е защо сертификата е валиден само за едно IP? Когато съм на лаптопа вкъщи трябва да специално да си включвам и настолния компютър, за да проверя нещо по сметките си. Да не говорим пък за случаите, когато не съм вкъщи.
    Благодаря Ви предварително.

  6. @ Гавраил
    Благодарим за споделеното мнение и направените препоръки!
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  7. И от мен едно голямо БЛАГОДАРЯ за тази екстра. Само една дребничка забележка - едно време информирахте за новостите в системата, напоследък сте ни оставили сами да ги намираме.

  8. Бях, приятно изненадан, че вече мога да открия, някой от актуалните ви промоционални депозити, чрез ВБК, без да се отива до ваш банков клон. Това, ще ми спести доста време и нерви, и не само на мен. Все пак подобрявате качеството на услугите си в интернет банкирането. Браво, има ефект от споделените мнения и препоръки в блога ви. И обратната връзка е ползотворна, както за клиентите, така и за Вас. Продължавайте в същия дух и ще бъдете една от най-предпочитаните банки в България-коректността преди всичко и диалогичност основана на взаимно доверие и желание за разбирателство. Между другото има една опция, която още не сте я въвели във ВБК, или това е закриването на нулирани вече депозитни сметки, както съм препоръчал по-рано в блога ви. Смятам, че не е толкова трудно да се въведе това в интернет банкирането Ви. Дерзайте и успех!

  9. @Кирил Костов,

    Във виртуалния клон <b>няма ограничение за периода на справката "Извлечение по сметка". Ограничението е за начална дата е 05.2008г., когато банката е преминала на нова сч. с-ма. Ограничението за брой транзакции в една справка е 3000.

  10. @ Кирил Костов Благодарим за споделените препоръки, те ще бъдат взети под внимание! Периодът от 30 дни е оптимален за бързината на услугата предвид факта, че тя се ползва и от юридически лица с многобройни транзакции на ден. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай