Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. валери антов, по същия начин (PIN+TAN) и аз съм работил (10 години) и ми беше много терсене като се наложи да работя с български банки и аз писах и се жалвах, обяснявах, троших време и нерви. Неуредици, кофти отношение, проблеми. Глас в пустиня. В България бизнеса се развива по собствени закони. Някои банки ти искат баснословни суми за онлайн банкиране други ти дават програми за инсталиране от каменната ера .... при ПИБ поне става с браузър. Избираш по-малкото зло и това е. Всички УЕП би трябвало да се признават навсякъде стига да са от лицензирани издатели. Един път пуснеш ли интерфейса след това върши работа.

  2. @Станислав Ангелов,

    Поне две банки в БГ предлагат еднократна парола на SMS. Пробвай и ако си фирма и подписваш по 20 пъти на ден, ще се върнеш към варианта УЕП. ПИБ сигурно също ще въведат един ден еднократни пароли, но закона за електронния подпис не ги признава и ще има оспорени плащания, за които банката тудно ще се защити.

  3. Относно паролите ....в гореописаната SWEDBANK ми дадоха не еднократна парола а карта с 60 пароли и освен номера на ползвателя и постоянната парола всеки път те пита и за една от 60-тте пароли , освен с личната си карта де ....вече 3 години ползвам услугите на банката в цяла европа и в интернет е ....нищо че е на майната си и няат такива претенции като нашите ВЕЛИКИ БАНКИ ама оплаквания интересно ...няма ...защо ли ?

  4. Виждам , някои разбират какво имам предвид но някои не ...та за да не съм голословен ....вече ми писна да търся и да печатам разни закони наредби и всякаква информация ама .....или банката се прави на ударена или инфонотари ....та на темата за моята ЛИЧНА КАРТА С ЕЛЕКТРОНЕН ПОДПИС И ПРИЗНАВАНЕТО И ОТ ....БАНКАТА ......
    Приложение на е-подпис StampIT

    Удостоверения, издадени от доставчици на удостоверителни услуги, установени в други държави съгласно националното законодателство на тези държави, се признават за равностойни на удостоверения, издадени от сертифицирани български доставчици на удостоверителни услуги, което прави възможно същите транзакции, които протичат на национално да се извършват и на международно ниво. Това представлява едно значително улеснение за международните бизнес отношения на българските потребители на универсален електронен подпис StampIT.

    За повече информация относно документите нужни за издаване на удостоверение за универсален електронен подпис и цени на услугите посетете официалната интернет страница на StampIT http://www.stampit.org.

    е ???? някои да отговори ?

  5. Че банките си измиват ръцете с УЕП е ясно. Доколко е в тяхна полза е под въпрос защото прехвърлят проблемите при клиента и му създават неудобства. Реномирани западни банки не са въвели УЕП и си ползват еднократните пароли. Ако можех да избирам между УЕП и еднократни пароли бих избрал второто, просто защото е по-сигурно, удобно и мобилно. Ако се намери банка която да ми го предложи може и аз да се преместя, но засега в БГ няма такава или аз не знам за нея.

  6. Прави ми впечатление озлоблението на хората - и в тая тема тук и в други - хващат пък плюят, плюят... После като им размине казват, че давали конструктивни предложения. В това да обиждаш и да се държиш грубо нищо конструктивно няма. Да не забравяме, че зад тези форуми живи хора стоят и търпят обидите ни, повече от които неоснователни. Имаме претенции, че ползваме модерни услуги, оплакваме се от тея тук, но не се държим възпитано. Само претенциите са ни много. Уви.

  7. @валери антов,

    УЕП-то дойде от лошия закон за цифров подпис, който си го написаха, за да има много издатели и те да имат повод да издават повече сертификати и опорочиха иначе доброто записване на частния ключ на смарт карта. Трябва да знаеш, че банките в името на леснотата да се ползва едно банкиране се отказват от сигурността на частен ключ върху смарт карта. Сигурно не знаеш, но те плащат висока цена, за тази леснота. Друг вариант е еднократни пароли на токън, но банката ако предприеме този вариант не може да докаже в съда отказване на действието на самия потребител. Т.е. пускаш си превод с еднократна парола от токън и казваш, не го пуснах аз. Печелиш в съда задължително, банката няма ка да докаже че си бил ти. Обаче с УЕП няма мърдане, веднага се доказва че е с твоя частен ключ подписано. Приеми добрите и лошите страни това не е причина да се отказваш от някоя банка.

  8. Не мога само да разбера, защо някой като е накриво трябва да си го излива публично! Ако довечера манджата на жена мие загоряла, ще пиша по блоговоете, че всичко ми е накриво.
    За момента съм най-доволен от пиб-ския интернет клон. А и хората се стараят – питат, взимат си бележка и така. Предполагам Валери Антов, че освен добро желание все ще има и някакви технически параметри към тая твоя божествена карта, които да е нужно да се изпълнят, за да се внедри!
    Айде, със здраве и весело!

  9. Аз от други банки съм избягал. Свястна услуга за момента в БГ трудно ще намериш. Няма да назовавам кои но бяха много зле. При ПИБ не е като при някои западни банки но поне не ми губят времето на воля, поне за сега не и не мога да се оплача от кой знае какво, всъщност съм доволен дори. Причината за лошата услуга по принцип е в липсата на квалифицирани кадри с достатъчно опит и конкуренция. Зависи и от цената на услугата. Така че приеми го, споко, разузнай първо и след това се отказвай. Във всяка банка ще ти премълчат истината. Докато не пипнеш и видиш не става.

  10. От 7 май съм уж клиент на банката но ....вече се замислям да се откажа още не започнал да ползвам услугите и . Става въпрос за прословутот интернет банкиране е няма ткова животно каквото е в тази банка никъде по европа .Какво значи това УЕП ? И как може без него да не мога да си ползвам сметката и да работя с нея т.е. да превеждам пари да плащам през интернет и т.н ? Какво означава това сертификат по индивидуална програма на банката и за него да ми искат 5 лв а отгоре на всичко с него мога само да си ГЛЕДАМ сметката а ако подпиша някакъв документ че БАНКАТА НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ мога и да банкирам ?
    Аз съм клиент и на ...някаква SWEDBANK в Естония в която след като си открих сметката получих дебитната си карта Маестро със всичките пинове получих карта с пароли за интернет банкирането си - всичко това НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО и на всичкото отгоре в личната ми карта която е с чип има електронен подпис с които подписвам всякакви документи гласувам влизам в банката и е валидна по цяла европа и незнайно защо ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА И ВСЯКАКВИ ИЗДАТЕЛИ НА ПОДПИСИ ТУК В БГ . НЕ ПРИЗНАВАТ ? Това е все едно с вашата лична българска карта да отидете някъде в ЕВРОПА и да ви кажат ...ми тая карта можеш да си я завреш ...някъде - тя е невалидна .КАКВА ЕВРОПА КАКВИ ЕВРОПЕИСКИ БАНКИ СА НАШИТЕ И КАКВИ ГОЛЕМИ РЕКЛАМИ С БЕРБАТОВ И РАЗНИ ДРУГИ .....АМА ПАРИ ЗА НЕЩО КОЕТО Е БЕЗПЛАТНО ИСКАТ .....
    Това е накратко прехвалената банка и отношението и към клиентите ,,,, благодаря много ....но в понеделник ще се откажа !

Коментирай