Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. Здравейте г-н Богданов,
    екипът на Виртуален банков клон разгледа и обсъди предложението Ви. На този етап се въздържаме от тази промяна.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  2. БРАВО за новото интернет банкиране! ПРЕДЛОЖЕНИЕ:) Може ли на екрана на справката "Салда по сметки" след вид валута да излиза колоната "Нетна разполагаема наличност", след това "Дата на последно движение" и т.н. Така с един поглед ще се вижда реалната сума в дадената сметка.

  3. Здравейте г-н Недялков, можете да ползвате специални символи в паролата, с изключение на символите & <и>. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. Здравейте! Искам да попитам кога ще е възможно в паролите за достъп да се използват специални символи? Знам каква е идеята на сертификата, но въпреки всичко искам да имам специални символи в паролата. И предполагам не само аз.

  5. @ ntk Здравейте, в следващото ни обновяване, което ще видите съвсем скоро, е предвидена опция за саморегистрация, което ще даде възможност да добавите всички Ваши сметки във Виртуален клон. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. Марияна,
    по - добре си обнови short cut-a от който влизаш:

    входа е на адрес:
    https://e-fibank.bg/fibcorporate/CorpLoginLang_bul.html

  7. Здравейте, само да споделя, че страницата ви за регистрация на интернет банкиране не се отваря вече втора седмица. Моля ви направете нещо.https://e-fibank.bg/fibcorporate/entry

  8. Защо нямa възможност "by default" да виждам всичките си сметки в интернет банкирането ?

    Вижда ми се нелогично след като съм се аутентикирал с цифров подпис и парола в банкирането да не виждам ВСИЧКИТЕ си сметки - за депозитите например ми се налага да ходя до банката за да моля да ми ги добавят ръчно.
    Трябва да пиша номера на сметки, да подписвам 2-3 безсмислени листа за нещо което трябва да е по подразбиране в профила ми.
    Какво би се получило ако имам 10 едномесечни( или 3 месечни) влога които изтичат по различно време ? Всеки месец трябва да ходя по 10 пъти до банката за да мога да ги виждам ?

    Каква е била политиката при избора на това решение - виждане на сметки след изрчна писмена молба ?
    Поздрави

  9. Хубаво би било ако в интернет банкирането имаше възможност за откриване и на промоционалните депозити.

  10. @ мария В електронното банкиране няма опция за откриване на промоционални сметки/депозити, съвместни сметки (с повече от един титуляр) и набирателни сметки. При промоционалните сметки лихвата се нанася ръчно от служител на фронт офис, тъй като тя е добавка към стандартен продукт или е ексклузивна. При съвместните сметки титулярите се разпореждат под определени условия, които не могат да бъдат дефинирани във виртуалното банкиране, а още повече идентификацията не позволява под една регистрация да съществуват няколко потребителя. За набирателните сметки - при откриване се изисква набор от документи, които не съществуват под електронен вариант, удостоверени от цифров сертификат. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай