Уважаеми дами и господа,
Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.
С уважение,
Светослав Молдовански
"Оперативен директор"
Customer Support 2009-04-24 10:36:02
Здравейте г-н Богданов,
екипът на Виртуален банков клон разгледа и обсъди предложението Ви. На този етап се въздържаме от тази промяна.
Поздрави,
Екип на ПИБ
Калоян Богданов 2009-04-18 08:00:28
БРАВО за новото интернет банкиране! ПРЕДЛОЖЕНИЕ:) Може ли на екрана на справката "Салда по сметки" след вид валута да излиза колоната "Нетна разполагаема наличност", след това "Дата на последно движение" и т.н. Така с един поглед ще се вижда реалната сума в дадената сметка.
Customer Support 2009-04-08 09:33:51
Здравейте г-н Недялков, можете да ползвате специални символи в паролата, с изключение на символите & <и>. Поздрави, Екип на ПИБ
Росен Недялков 2009-04-07 15:14:14
Здравейте! Искам да попитам кога ще е възможно в паролите за достъп да се използват специални символи? Знам каква е идеята на сертификата, но въпреки всичко искам да имам специални символи в паролата. И предполагам не само аз.
Customer Support 2009-04-02 15:33:39
@ ntk Здравейте, в следващото ни обновяване, което ще видите съвсем скоро, е предвидена опция за саморегистрация, което ще даде възможност да добавите всички Ваши сметки във Виртуален клон. Поздрави, Екип на ПИБ
Noname 2009-04-02 10:06:18
Марияна,
по - добре си обнови short cut-a от който влизаш:
входа е на адрес:
https://e-fibank.bg/fibcorporate/CorpLoginLang_bul.html
марияна 2009-04-02 10:01:00
Здравейте, само да споделя, че страницата ви за регистрация на интернет банкиране не се отваря вече втора седмица. Моля ви направете нещо.https://e-fibank.bg/fibcorporate/entry
ntk 2009-04-01 19:24:20
Защо нямa възможност "by default" да виждам всичките си сметки в интернет банкирането ?
Вижда ми се нелогично след като съм се аутентикирал с цифров подпис и парола в банкирането да не виждам ВСИЧКИТЕ си сметки - за депозитите например ми се налага да ходя до банката за да моля да ми ги добавят ръчно.
Трябва да пиша номера на сметки, да подписвам 2-3 безсмислени листа за нещо което трябва да е по подразбиране в профила ми.
Какво би се получило ако имам 10 едномесечни( или 3 месечни) влога които изтичат по различно време ? Всеки месец трябва да ходя по 10 пъти до банката за да мога да ги виждам ?
Каква е била политиката при избора на това решение - виждане на сметки след изрчна писмена молба ?
Поздрави
Милен 2009-03-26 12:54:29
Хубаво би било ако в интернет банкирането имаше възможност за откриване и на промоционалните депозити.
Customer Support 2009-03-24 16:28:17
@ мария В електронното банкиране няма опция за откриване на промоционални сметки/депозити, съвместни сметки (с повече от един титуляр) и набирателни сметки. При промоционалните сметки лихвата се нанася ръчно от служител на фронт офис, тъй като тя е добавка към стандартен продукт или е ексклузивна. При съвместните сметки титулярите се разпореждат под определени условия, които не могат да бъдат дефинирани във виртуалното банкиране, а още повече идентификацията не позволява под една регистрация да съществуват няколко потребителя. За набирателните сметки - при откриване се изисква набор от документи, които не съществуват под електронен вариант, удостоверени от цифров сертификат. Поздрави, Екип на ПИБ