Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. @Веско, От старата версия, която вие помните до тази, която сега представяме минахме през няколко актуализации, като в процеса вземахме предвид всички конструктивни клиентски мнения. Радваме се, че оценявате новата ни версия и вярваме, че ще работите отново с нас. Екип е на ПИБ

  2. В екран салда по сметки не се визуализират псевдонимите на сметките, а тяхното оригинално наименование.

  3. Оле ако си направя частна детска градина и искам сайт за записване за нея вече знам къде да потърся хора които да свършат тази работа на "добра цена".

    За платежните може би е лично предпочитание, преди бяха някакси по ясни. За попълнване на информация онлайн най-добрия формат е всяко поле да е на нов ред. Формата който се използва на хартия е съобразен с това да се пести място и информацията е по-сблъскана.

    PS. Блога ви е все още по зимно време.

  4. А, и моля съпорта като отговаря да не отговаря избирателно, а на всеки направил си труда да напише нещо по въпроса, и на ВСИЧКИ неща описани в поста на човека.

    Все пак Вие подехте инициативата за customer feedback.

  5. Много ми харесва версията, но нали искахте клиентски отзиви, ето и първите ми няколко забележки:

    1. Не намерих откъде да се редактират макетите, малко е неприятно ако го сбъркаш да правиш нов и да триеш грешните.
    2. При смяна на псевдоним на сметка не се рефрешва коректно навсякъде, в един момент изчезна това което бях писал, след logout и login бяха коректно отразени, но в първия момент реших че тази функционалност не работи още.
    3. Не намерих редакция на кореспонденти на преводи.
    4. Историята на договаряне на курс не е мигрирана.
    5. Не намерих справка за покупко-продажбите на валути.
    6. Както каза колегата по-горе, хубаво е като се логнеш да ти излиза направо екрана със салдата на сметките, все пак доста често човек влиза за да провери дали нещо му е постъпило по сметката.

    Засега е това от мен, ако има още неща пак ще пиша.

    Като цяло ми харесва на външен вид много, даже направо съм възхитен. От функционална гледна точка ми се струва че е доста удобно, на ключовите полета има препратки организирани по удобен начин за макетите, сметките... и т.н. Харесва ми този начин на организация. А относно външният вид на платежните - защо не му харесват на Мартин Цачев, в крайна сметка какво значение има как изглеждат? Така поне ако се разпечатват ще изглеждат по-истински.

  6. Уважаеми г-н Колев,

    от името на СБК http://www.sirmabc.com/ и Луканет http://lukanet.com/, който са изпълнители и на двата проекта, приемам вашите благодарности и Ви благодаря, че оценявате нашите усилия.

    Поздрави и много успехи

  7. Специални благодарности на Алианц Банк за идеите :-)

  8. Ами ако скоростта е като в демото мога да кажа само, че ще съм много радостен. Доста нерви съм загубил до момента от супер бавната работа на банкирането.

    Искам да попитам, ако се прехвърля на новата версия ще има ли техническа възможност при проблеми да се върна обратно?

    Освен това ще е добре ако в момента се извършва maintenance това да го пише още преди човек да се логне. В момента дава грешен логин, timeout, и от време на време си признава, че нещо се прави по софтуера/базата данни.

    Освен това статистическите форми за БНБ се изискват за преводи на стойност над 25000лв, за справка може да погледнете чл. 3, ал. 1 от Наредба 27 на БНБ http://www.bnb.bg/bnb/home.nsf/vPages/Regulations_RegistrationinBNB/$FILE/Naredba27.pdf промяната от 5000 на 25000лв е направена в брой 7 на Държавен Вестник от 2007-ма година, публикуван на 23.01.2007.

    Би било много добре ако може данните за превода за тази декларация да се попълват автоматично както ставаше в клоновете на банката преди май месец миналата година.

    За другите 2 декларации също така може да се попълни доста информация от системната информация за текущия потребител.

    Опцията за откриване на сметка се намира в Настройки? Това да не е първоаприлска шега :-)

    В менюто справки би било по добре ако се отваря салда по сметки по подразбиране, както беше в старата версия.

    Не можах да отворя меню чакащи подпис.

    Имитирането на хартиени платежни нареждания е малко странно. Не бих казал че са особено интуитивни за уеб. Въвеждането в тях е малко странно.

    Поздравления за това, че може да се ползва Tab нормално. Доста сайтове са скарани с този бутон.

    Може да направите валидация на въведените данни преди да излезе въпроса искате ли да пратите заявката към банката.

  9. Не мога и аз да не изкажа задоволството си от новата версия на банковия клон. Действително много добре измислени неща има!

  10. Супер е новата версия на банковия клон, но личното ми мнение е, че доста се забавихте - старата версия беше неизползваема. Това е и причината да ме загубите като клиент преди почти 1 година.

Коментирай