Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. Интересно! Когато натисна подпиши и ми излиза съобщение, че не е открит сертификата.
    Предварително се извинявам, ако се окаже проблема при мен.

  2. Току що пратих платежно със Firefox под Gentoo. Аз съм със smartcard, може би в другия случай само не работи.

  3. Здравейте! Окривам един проблем в новия виртуален клон. А той е че не могат да се изпращат платежни нареждания (подписват) освен ако на използвам Internet Explorer (заради CAPICOM-а). Това прави работата ми невъзможна от Линукс и/или друг широко разпространен браузър като например Firefox.
    Защо не уведомихте клиентите си предварително преди да мигрират към новата система ?! Сега за мен е невъзможно да пращам платежни нареждания, освен ако не отида на работа, където има Windows и определено ме затруднява.

  4. Здравейте, минаващ,
    Във виртуален клон, опцията "саморегистрация" добавя всички Ваши сметки,
    открити в банката. След закриване на сметка, тя автоматично се премахва от
    виртуален клон.
    Поздрави!
    Десислава Иванова
    Директор "Интернет клон"

  5. Здравейте, г-н Горанов,
    Радостни сме, че оценявате усилията ни да подобряваме услугата и Ви благодарим за отношението. Проверяваме възможността да добавим и тази функционалност.
    Поздрави!
    Десислава Иванова
    Директор "Интернет клон"

  6. Изпратих Ви mail На който сигурно няма да отговорите то не е и необходимо защото не задавам никакаъв въпрос. Но две поуки:
    1 Изискването което сте въвели при теглене на пост да искате лична карта итн нямате право да я копирате пос-а не се различава по нищо от атм-а и е достатъчен пин-а все пак е възможно и личната карта за проверка на самоличноста същата работа върши и шофьорска книжка и паспорт. Вижте закона за документите за самоличност.
    2 А изискването което сте въвели да се носят всякакви договори е пълна глупост. Всеки договор е в два еднообразни екземпляра по един за всяка от страните. Е имате си ваш екземпляр ако чак толкова ви трябва намерете си го и го правете каквото си искате. Виж закона за задължението и договорите.
    В заключение не затруднявайте и не си гонете клиентите в време на криа и конкуренция. Ще се намери коя друга банка да ги привлече.

  7. Най-накрая! Почти годината чакане си струваше, защото новата версия е много по-добре както от последната, така и в сравнение с версиите преди FC. Разбира се, че винаги ще има какво още да се желае.

    За мен основното облекчение е, че документите в on-line версията изглеждат и се попълват както хартиените бланки.

    Въпреки това, има едно нещо, което не ми харесва как работи вече 2 години. Няколко пъти писах за това, но продължава да си стои така:

    Имам кредитна карта. Картата е в евро. Плащам в България в лева. Трансакцията се осчетоводява в евро. По АБСОЛЮТНО никакъв начин не мога да видя за колко лева е било плащането! Дори не мога да видя, че е било в лева. Този проблем цъфна още в по-старата версия на виртуалния клон, после се наследи в предишната, виждам, че така си е останало.

    Няма ли шанс да се оправи това? Не може ли освен осчетоводената сума по сметката, да се види и реалната сума и валута с които е извършеното плащане?

    Благодаря и тайно се надявам и този проблем да бъде решен и да не е след още 1 година. Макар че това е последното нещо, което би ме отказало от услугите на дадена банка.

  8. Бих искал да попитам дали при регистрацията на сметки се регистрират всички сметки и депозити на даден потребител автоматично или човек сам избира кои да регистрира и кои не?

    Също така бих препоръчал на Екипа на ПИБ да включат в бъдеще опция и за отрегистриране на сметки от виртуалния банков клон. Функцията би била полезна при евентуално закрити сметки!

  9. @ Виктор и Петър, Здравейте, както вече споменахме, стремим се да постигнем оптимална функционалност. Ще обсъдим Вашите желания и предложения. Поздрави! Десислава Иванова Директор "Интернет клон"

  10. Здравейте г-н Колев,
    отново благодарим за споделеното мнение и препоръката Ви. Ще обсъдим възможността за наименуване на кореспондентите.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

Коментирай