Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. Здравейте,
    Не знам дали някой преди мен е обърнал внимание на този проблем, но моето желание е следното:

    Кодовете от трaнзакции по сметка, нужни за потвърждение на карта в Epay и PayPal да бъдат показвани в извлечението по сметката във Виртуалния Банков Клон. Не е нормално да бъде посещаван банков клон, за да бъде получен този код, при положение, че това е част от информацията за извършената транзакция!
    Благодаря предварително

  2. Здравейте г-н Шарков, благодарим за споделеното мнение. Ще вземем предвид препоръкитe Ви. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Рядко мога да бъда толкова приятно изненадан, както се оказах при виждането на новият UI на виртуалният клон.

    Мойте искрени поздравления!

    По мои скромни виждания са нужните следните компоненти за да има пална заменяемост на фронт-деска от така приятният обновен виртуален клон.

    1. Вазможност за откриване на всички видове промоционални и стандартни депозити. Да има опция за откриване на стандартни депозити но липсва функционалността за промоционалните. Това сериозно би подобрило процедурата по откриване и разбирасе би направило тези депозити по интересни за клиентите съответно повече авоари за банката.

    2. Закриване на сметки и депозити с опция за прехварлянето на остатъка по други сметки.

    3. Възможност за регистриране на сметки към "СМС известие". Сегашното попълване на хартиения чаршаф ме подлудява :)

    4. Опция за ЗакупуванеЗапаване на инвестиционни монети ... директно от виртуалният клон

  4. Днес за първи път отворих новия сайт на Виртуалния клон.

    ПОЗДРАВЛЕНИЯ !!!

    Най-накрая !!! Селд една година мъки, най сетне Виртуалния клон е във вид, в който би трябвало да е от самото начало.

    Поздрави

  5. @Customer Support,
    Признателен съм ви за бързия и точен отговор. Но защо младежа на фронт офиса не знаеше за това, а ме убеждаваше, че за депозити, годината се счита за 360 дни, а 365 дни били за банковите сметки!!!?, т.к. му показах разпечатка на "Общи условия за откриване и водене на банкови сметки" т.39. Водеше се специалист по някакви банкови операции, доколкото си спомням, и по скоро беше сложен за красота, отколкото да дава някакво компетентен отговор. Все пак, би трябвало да слагате на тези места по-обучен персонал, запознат с всякакви промени по банкирането в банката ви. Винаги избягвам да отивам до банк. ви клонове, за щяло и нещяло, но има неща, които не мога да осъществя с ВБК/като откриване на пром. депозити, закриване на сметки и др./ и много рядко съм получавал компетентно и достоверно мнение там. Докато чрез блога ви получавам винаги точна информация. Още един път благодарско и продължавайте в същия дух.

  6. Да, да, знам. Там преди 1-2 седмици, не помня точно имаше надпис услугата все още не е достъпна или нещо от сорта. Просто писах преди да съм проверил дали междувременно не е добавена.

  7. @ Мартин Цачев
    Списъка с карти е в менюто Справки/Регистър на картите. В демото само го няма.

  8. @Гавраил, Лихвата по промоционални срочни депозити се изчислява върху кредитното салдо по сметката на база действителeн брой дни, като годината се счита за 365 дни. Промяната влиза в сила с изменение и допълнение на общите условия за откриване и водене на банкови сметки от 24.02.2009г. Информацията е обявена във всички офиси на банката, както и публикувана в уеб сайт-а на ПИБ АД. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Лихвата /натрупана кредитна лихва, която е дадена в "състояние на сметката" на опцията "баланс по сметка"/ по промоционалните срочни депозити как се изчислява? Върху кредитното салдо по сметката за всеки ден на база действителен брой дни, като годината се счита за 360 дни, или 365 дни. Преди се изчисляваше на база 360 дни за година, а сега като виждам при новооткритите си депозити е на 365 дни. И кога е променено това? Благодаря предварително.

  10. Може ли само да помоля да напишете тук когато добавите списъка с карти в новата версия. Мерси предварително.

Коментирай