Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. @ntk,

    Сбъркал си блога. Говориш за https://e-fibank.bg/ а търсиш функционалност от https://e-fibank.bg/EBank
    Мигрирай към новото и ще намериш, каквото търсиш :-)

  2. Здравейте
    Четох че сте пуснали интернет банкирането и на английски (какъвто е оригиналния му вариант) - Кога обаче ще го преведете и на български ?
    Ето каква дати и часове ми дава в:
    "Салда по сметки
    към 25/04/2009 08:23 PM "
    Доколкото знам изписването на Дата и час по БДС (Български държавен стандарт) не е по този начин или аз бъркам ?
    При опит да обновя е-мейл адреса си в инфомациата за акаунта ми изписа (цитирам по памет) :
    "The details were not updated" и естесвено без обяснение - Защо така е станало - аз ли съм объркал или системата ?
    Налична ли е вече възможността да виждам в банкирането всички срочни депозити - неможах да намеря опцията за “саморегистрация” за която пишете по нагоре ?
    Поздрави

  3. @Росен Недялков
    прочети тук http://www.linux-bg.org/forum/index.php?topic=34073
    И смея да твърдя че системата на ПИБ винаги е работела и работи без проблеми с линукс, работи дори и с юникс стига да се протрудиш. Работи дори и с 64-битов линукс.
    Проблемите които имат някои хора се състоят в подкарването на електронния подпис да работи под съответните системи и това няма нищо общо с ПИБ.

  4. @ Цопъ Вронг,
    В процеса на работа сме преценили, че клиентите предпочитат системата да сигнализира дали потребителското име или паролата са грешни. Освен това, имайте предвид, че клиентът по всяко време може да променя в приложението освен паролата си и своето потребителско име.
    Поздрави!
    Десислава Иванова
    Директор "Интернет клон"

  5. Здравейте г-н Недялков,
    подписването с Mozilla Firefox се извършва без проблем с изключение на Бета версиите. Всичко е въпрос на настройки, с които можете да се запознаете в публикуваната Помощ за работа със сертификати. Същата информация можете да получите и на телефоните на Виртуален банков клон - 0700 12 777, 9 100 199, 9 100 164.
    Поздрави!
    Десислава Иванова
    Директор "Интернет клон"

  6. @ Цопъ Вронг
    Ако искам да разбера, дали един акаунт съществува има прост начин ако системата сама не ми го каже. Ще пробвам 5 пъти с една и съща парола
    ако ме заключи, значи акаунта съществува
    ако НЕ ме заключи значи не съществува

  7. @ Customer Support

    При логин с грешна парола се изписва нещо от сорта "Грешна парола... остават ви Х опита преди акаунта да бъде блокиран"

    Единствения проблем тук е, че въпреки всички мерки за сигурност, това е слабост която показва, че потребителското име, което е използвано, съществува.

  8. Може ли да ви помоля да проверите правата, който сте задали на главните сертификати на Инфонотари. От менюто: Edit->Preferences->Advanced->Encription->View Certificates->Authorities се уверете, че правата дадени на главните сертификати отговарят поне на описаните в т.6 от следния блог http://blog.nikintosh.com/%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BF%D0%B8%D1%81-%D0%BF%D0%BE%D0%B4-mac/ и се уверете, че сте задали същите права.
    Аз лично подписвам със сертификати на Инфонотари от Ubuntu/8.10 без никакви проблеми.
    Поздрави

  9. Привет. Firefox-a е
    firefox-3.0.8-1.fc10.x86_64, сертификата е УЕП физ. лице, card reader-a е Omnikey CardMan 6121-USB Dongle. Модула, който ползвам от FF e one-pin-opensc-pkcs11.so .

  10. Г-н Недялков,

    интерфейса е тестван под Firefox и Linux и даже разработван в тази среда в по-голямата си част. Може ли да кажете какъв е вашия сертификат и коя версия на FF ползвате?

Коментирай