Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. Здравейте. Новата версия на ВБК е чудесна, класи на предишните. Нещо, което на мен ми липсва е възможността към всеки кореспондент за преводи да се добавя коментар. По този начин човек лесно може да си обозначава сметките, към които често превежда пари. Нещо като имената, които могат да се присвояват на личните сметки, но да бъде към кореспондентите. Успех на целия екип на ПИБ!

  2. Няколко пъти писах относно възможност за <b>закриване на сметки чрез виртуалния банков клон</b>, но за жалост тази възможност изглежда не е вложена и в новата версия.

    В отговора си към мен в "Обратна връзка" ми казахте, че работите по въпроса... резултат, обаче, няма.

    Както писах и преди - изглежда ми нечестно от страна на банката да имам възможност да откривам сметки чрез Интернет, но да не мога да ги закривам по същия начин... като междувременно таксите се трупат (дори и без лихви - <b>въпроса е принципен</b>).

  3. Много добре, харесва ми новото банкиране поне на пръв поглед. Обаче ми липсва нещо. В предната версия в началото се виждаше общо с колко пари разполагам в банката (във всички срочни депозити и всички разплащателни сметки) във валута по избор. Сега не намирам подобно нещо, а ми се струваше полезна информация. Защо сте го махнали?

  4. Междувременно разбрах къде се дава подробна информация за всяка сметка.Това е при опцията Баланс по сметка и след това се отваря "състояние на сметка" /за тези които още не са я намерили тази инф-ция/. Много добре решено и прегледно. Дори и за свободен депозит са дали натрупаната лихва, а ме убеждавахте, че е невъзможно да се покаже това преди да си прекратя такъв вид депозит, при по предишните си запитвания в блога. Браво! Вижда се, че се стремите да подобрите услугите си и го правите изцяло в интерес на клиентите. Остава само да направите така, че да може да се открива във ВБК и промоционалните Ви депозити и тогава почти няма да има нужда да се ходи до някой от банковите Ви клоновете. Поздрави!

  5. Също съм доволен от новата версия на ВБК, но бих искал да попитам, къде е информацията за натрупани лихви по депозити, както твърди "jdfww" по-горе.

  6. Много съм доволна от опциите в обновеното интернет банкиране. Особено от предоставената информация за натрупани лихви по депозити, ясните форми за платежни нареждания, изчерпателната информация за движения по кредити. Първа отново доказа защо е Първа :))

  7. За грешния логин визирах случаите при които наистина се прави нещо. Имал съм такива случаи да ми дава грешен логин и като се обадя на телефона за връзка ми казват, че в момента се работи по системата и да пробвам по-късно.

    На основание Валутния закон (чл.7) за нуждите на статистиката на платежния баланс се водят регистри за всяка сделка и плащане между местно и чуждестранно лице и за всеки презграничен превод и плащане на стойност, ***определена от БНБ с наредба***, но не по-малка от 5000 лв.

    Във въпросната наредба 27 на БНБ е пишело 5000 лв до 2007-ма година. Вече пише 25000 лв.

    Ето и отговор от БНБ от 6 февруари 2009 г по въпроса за разминаването на приложение 2 и текста на наредба 27:

    "Здравейте, г-н Цачев.

    Във връзка с Вашето запитване по-долу, искам да потвърдя, че в сила е текстът на Наредба 27 ( в това число и чл.2, ал.1 и чл.3, ал. 1), което означава, че следва да се подава статистическа форма за преводите между местни и чуждестранни лица и презгранични преводи на стойност над 25 хил. лв.
    "

    За валидациите ако е така както го описвате е наред, при мене първите 2 бяха разменени, което ме учуди.

  8. Здравейте Г-н Цачев, "грешен логин" не означава, че нещо се прави по базата данни. С този тестов достъп pib123 следва да влизате без сертификат, т.е. да избирате "cancel" при избор на сертификат. Съгласно Наредба №3 на БНБ платежните документи (преводно нареждане за кредитен превод, директен дебит, съгласие за директен дебит и други) задължително трябва да съдържат реквизитите (чл.21), посочени в наредбата. Независимо как се нарежда платежната операция - лично в офис чрез подписване на документ, съставен на хартия, или нареден по електронен път, реквизитите са задължителни. При съставянето на платежните документи ПИБ е включила освен задължителните реквизити и някои облекчения за своите клиенти, породени от практиката или от други нормативни актове. С цел улесняване на клиентите в интернет клона платежните документи са визуализирани по начин, възпроизвеждащ този на хартия. На основание Валутния закон (чл.7) за нуждите на статистиката на платежния баланс се водят регистри за всяка сделка и плащане между местно и чуждестранно лице и за всеки презграничен превод и плащане на стойност, определена от БНБ с наредба, но не по-малка от 5000 лв. Попълването на статистическата форма е от съществено значение за правилното дефиниране на същността на операциите, което влияе пряко върху справките относно платежния баланс на Р България. Във връзка с това банките продължават да събират и предоставят исканата от БНБ информация за преводите над 5000 лева. Основните данни в статистическата форма и в декларацията за произход на средства към преводите се попълват автоматично, като име наредител, булстат/егн наредител, име и адрес на получател, сума и валута на превода, сметка наредител. Опцията "откриване на сметка" се намира в настройки, което е самостоятелно меню с още други опции, които Вие в момента не виждате с този тестови достъп. Това е и причината да не виждате меню "чакащи подпис". При валидациите следваме вярната последователност: проверка в браузера на клиента, съобщение за потвърждение, сървърни проверки. В реални условия ще получавате през вътрешната поща съобщение за всеки превод , за който е получена грешка. Поздрави! Десислава Иванова Директор "Интернет клон"

  9. @ Николай Сербезов, Здравейте, много благодарим за Вашия коментар! Няма редактиране на макети, защото много лесно от стар се запазва/копира нов, изтрива се с бутон изтриване и така имате пълна свобода да променяте всичко. Това важи и за кореспондентите. Псевдоним на сметка следва да се визуализира само в Баланс и в Извлечение по сметка, след вход/изход в системата, за да се възприеме промяната в псевдонима. Само в тази част Вие имате право да променяте наименование на сметка. При логин се зарежда Баланс по сметка, което е най-бързият начин да се прехвърлите към месечно и дневно извлечение по сметката. Целта е системата да има освен функционалност и минимално забавяне. Покупко-продажбите в старата система сте извършвали чрез вътрешен превод между собствени сметки, ако те са осчетоводени, следва да са прехвърлени чрез миграцията. Поздрави! Десислава Иванова Директор "Интернет клон"

  10. @ минаващ @ Мартин Цачев Благодарим за изказаните мнения и препоръки! Взимаме под внимание предложенията Ви и ги предоставяме на екипа, който разработва платформата. @ Николай Сербезов Благодарим за активното участие в блога и тестването във виртуалния клон на банката. Ценим конструктивните Ви предложения. Отговаряме абсолютно на всеки участник в блога и се стараем да предоставим максимално изчерпателна и полезна информация. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай