Уважаеми клиенти,
Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.
В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.
За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.
За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.
При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.
Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.
Очакваме Ви!
Екипът на ПИБ
Дамян 2010-09-19 16:36:40
Здравейте,
Защо, не направите, така, че когато се открие депозит, чрез ВБК, да се активира и показването на договора на този деп-т във ВБК. Става въпрос за често сменящите се условия/клаузи/ по един и същ депозит открит по различно време през годината. И този, който е открил деп-т, чрез ВБК, преди промяната на условията по договора, всъщност, не знае какво е договорил, както при откриването на деп-т на фронт-офис, където получава писмен вид на договора. Ето сега, ако, някой е открил чрез ВБК Своб. деп-т преди 07.09.2010г., то той не знае, дали лихв. нива са същите, или, ако има промяна, какви са старите лихв. нива. И дали тр. да довнася до 3 месец, или до кроя на 6 месец., за да му се начислява, показаната в табл. лихва. Разберете проблема и смятам, че това не би ви особено.
Поздрави!
Customer Support 2010-09-17 11:36:50
Здравейте, г-н Киров. Когато излезе официалната версия на IE9, ще бъдат направени необходимите постъпки, за да се осигури безпроблемната работа с този браузър. Виртуалният клон на ПИБ не поддържа неофициални и бета версии на браузърите. Поздрави!
П. Киров 2010-09-16 18:20:43
Здравейте,
Кога можем да очакваме поддръжка на Internet Explorer 9 от сайта на Виртуалния банков клон?
Customer Support 2010-09-13 09:30:16
Здравейте, г-н Георгиев, Благодарим Ви за предложението. Ще го вземем предвид. Поздрави!
Р. Георгиев 2010-09-12 11:15:54
Здравейте,
Мисля, че би било доста удобно и полезно да може през Виртуалния клон, потребителя да може да закрива открити през виртуалния клон депозити с нулево салдо.Тъй-като редовно пускате нови и атрактивни депозити, след изтичането на срока им, аз прехвърлям парите в нов депозит през Виртуалния клон и за да закрия стария трябва да отида до банката, да чакам и занимавам служителите ви.
Customer Support 2010-08-30 09:59:07
Здравейте, г-жо Георгиева. От съображения за сигурност системата следи за достигане на максимален брой грешни опити за вход. Ако някой се опитва да получи достъп до системата чрез Вашето потребителско име и грешна парола, нормално е след достигане до максималния брой ние да блокираме акаунта. Ако се свържете с нас (0700 12 777), ще извършим необходимата проверка и при конкретно основание ще разблокираме достъпа без да се налага да посещавате банков салон. Поздрави!
Ст.Георгиева 2010-08-26 20:58:21
Здравейте!Бих искала никой да не може да блокира моя акаунт -дори и по погрешка!Но за съжаление е бил блокиран преди известно време?!За мое най-голямо учудване открих,че всеки добросъвестно или не -може да го направи много лесно без проблем!!!Днес по невнимание блокирах един....
Customer Support 2010-07-08 10:14:12
@Йото, В момента колегите от Виртуалния банков клон работят именно по този въпрос и до края на месеца ще бъде предоставена активна версия на Виртуалния клон на ПИБ и през Google Chrome. Поздрави, Екип на ПИБ
Йото 2010-07-07 16:44:22
Здравейте,
Преди известно време Ви писах на e-bank@fibank.bg във връзка с проблем при достъпа на web site-a през Google Chrome.
Тогава не получих отговор (за разлика от предишни случаи, в които съм ползвал Вашия съпорт).
Става въпрос за това, че при опит да се отвори Виртуалния клон през този браузър, се зарежда сайт, по чийто адрес съдя, че е mobility версия.
Не знам дали поддържате подобна версия на Виртуалния клон, но поради нарастващата популярност на браузъра считам, че трябва да сайта трябва да бъде оптимизиран и за него.
Лично за мен не е проблем, но е неудобство да ползвам 2 различни браузъра за различни неща.
Поздрави.
Customer Support 2010-05-13 15:29:23
@ Станислав Благодарим за конструктивната критика и направените предложения! Мненията Ви са изпратени до компетентните отговорни лица и ще бъдат взети под внимание. В момента се разработват други софтуерни приложения, така че поетапно ще обръщаме внимание на конструктивните идеи. На първо време, ще се постараем да променим отразяването на зададения период при генериране на извлеченията. Поздрави, Екип на ПИБ