Уважаеми клиенти,
Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.
В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.
За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.
За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.
При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.
Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.
Очакваме Ви!
Екипът на ПИБ
Росен Недялков 2010-03-30 11:38:23
И аз бих желал отговор на същия въпрос ?!
Ив. Станев 2010-03-30 11:36:37
Моля да ме уведомите на какво основание на 26.03.2010г. сте начислили ДВОЙНИ такси за поддържане на сметки на нашата фирма, ползваща виртуалния клон?!
Предварително благодаря.
Станислав 2010-03-29 15:35:02
Например обслужването на разплащателна сметка на юридическо лице от последната такса вече не е 6 а 12 лева. Ако поискам разпечатка на движението за последните 6 месеца струва 5 лева, и 10 лева за > 6 месеца назад. По конкретно не мога защото вие дори не сте написали от кога е влязла в сила промяната и какви точно са промените, а аз нямам разпечатка на предишния ви ценоразпис. Ако имате желание, публикувайте сами приликите и разликите. Аз нямам и намерение да правя разбор. Достатъчно е, че не сте ни уведомили и за тази промяна.
Customer Support 2010-03-29 14:32:32
@ Станислав Моля да посочите кои такси точно имате предвид? Поздрави, Екип на ПИБ
Станислав 2010-03-28 12:45:53
Без да уведомите клиентите си, сте променили таксите и сте въвели такива там където нямаше! Това трябва да е някакъв вид рекет. Не сте дали никакъв шанс на клиентите си да реагират.
Customer Support 2010-03-16 15:09:46
@ Дамян Да, можете да наредите превод от ВБК (Виртуален банков клон) към КАТ, ако знаете съответната сметка. Пред органите на КАТ можете да докажете, че сте наредили съответното плащане като разпечатате бордерото на превода и го заверите с подпис и печат в някой от офисите на ПИБ. Поздрави, Екип на ПИБ
Дамян 2010-03-15 19:53:29
Мога ли да платя съставения ми акт от КАТ, чрез ВБК /Виртуален банков клон/, като преведа сумата от наложената ми глоба в съответната банкова сметка. И как, ще докажа в КАТ това, че съм го направил, за да си получа контролния талон.
С поздрав!
Customer Support 2010-01-11 17:33:21
@ Станислав Ангелов
Мнението Ви е изпратено до директор на "Интернет банкиране" и ще бъде взето под внимание.
Поздрави,
Екип на ПИБ
Станислав Ангелов 2010-01-07 19:00:34
Благодаря за изчерпателния отговор и Ви желая спорна работа по новата версия!
За едно нещо още искам да помоля, ако може и то да заработи в новата версия. Получавам преводи от чуждестранни банки и за осчетоводяване ми е нужен SWIFT-a към тях. За сега го взимам на хартия от офис на ПИБ, но би било чудесно, ако мога да го разпечатвам от онлайн интерфейса. Тази възможност е предвидена и в сегашната версия, но при клик върху линка се показва празен прозорец. При нужда мога да изпратя скрийншот. Ако заработи ще е от взаимна полза, тъй като ще мога да си разпечатвам сам движението по сметките и няма да има нужда Вие да го правите.
Customer Support 2010-01-07 11:23:58
@ Станислав Ангелов
Благодарим за споделеното мнение, то е изпратено до директор на "Интернет банкиране" и бе взето под внимание! Справки за <em>картови авторизации</em> и <em>извлечение по кредитна карта</em> предвидихме за интеграция при следващото обновяване на виртуалния клон. До тогава, Ви предлагаме като алтернатива да заявите регистрация за СМС авторизация при плащане с банкови карти. По този начин своевременно след всяко плащане ще получавате съобщения с оставащата разполагаема наличност. Също така, ако се регистрирате за услугата <a href="http://www.fibank.bg/bg/page/1917/tab/1918" rel="nofollow">My Fibank</a>, можете да следите справка <em>картови авторизации</em> on-line, която би била полезна в случая.
Поздрави,
Екип на ПИБ