Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. @ jordan

    За момента не планираме откриване на нов офис в града. Заповядайте в най-близките ни клонове в Петрич, Гоце Делчев, Банско, Разлог и Благоевград.

    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  2. И след като в интерфейса показвате периоди до 30 дни (нека да е 1 календарен месец за да сме по-коректни) направете 'до дата' малко по-интелигентно. Като избера 'от дата' 01.01, а 'до дата' е примерно 31.03, да стане автоматично 31.01 (последната дата от месеца). Не че е фатално ако остане така, ама след целия тоя зор с джава скрипта, поне малко удобство да има. Освен това запитания период грешно се отразява в разпечатката. Това че първото плащане за периода 01.01 - 31.01 е примерно на 05.01 не значи, че съм запитал периода 05.01 - 31.01. Запитания период си е 01.01 - 31.01 и това трябва да се укаже на разпечатката. Не после счетоводителя да ме пита къде е останалата част от извлечението.

  3. Ще ме извинявате за постоянните критики, може и в мен да е проблема. Отказах се от хартиения носител. Сега няма нужда да ходя по 5 пъти на месец заради липсващи извлечения. Супер! Лошото е че нито един от предложените от вас формати за експорт (my fib-интерфейс) не върши наистина работа. Искам да си сваля движението и да го разпечатам, както и да го импортирам в програма. Не искам много нали?

    1. HTML не става за печат, за импортиране също е кофти. С разработката на това превю в общи линии сте си загубили времето.

    2. XLS (то не е точно XLS това дето сте го сътворили) се отваря в Excel безпроблемно, но за печат не става без доработка, пък и трябва ли да си купувам Майкрософт офис за да отворя ваш документ? Да не говорим, че не може да се разпечата без 1 часово преформатиране. А и аз ползвам активно Опен офис и там не мога да го отворя. Това нямаше да е така ако беше в CSV формат.

    3. PDF е идеалния формат за печат, но в случай, че документа е наред. Нали се сещате, че с това огромно плътно лого ще източа мастилото на принтера за 0 време. То логото по голямо от таблицата. А PDF-а за друго освен за печат не става.

    4. В другия интерфейс (виртуален клон) пък не излизат всички данни които излизат в My FIB.

    Толкова ли е трудно да направите един свестен експорт? Една таблица е това бе хора!!

    Ако ще е PDF го оформете така, че да е удобно. Аз лого на ПИБ ли ще печатам или таблични данни? На лазерния принтер това лого излиза плътно черно. И какъв е проблема да предложите CSV? С вашите псевдо и полуготови формати в общи линии съм в задънена улица. Ни така, ни така.

    Няма ли един човек при вас, който да има малко опит в разработването на онлайн интерфейсии, че да помисли и малко за реалната полза и приложение на експорта? Програмистите са се справили, ама този дето им казва какво да правят нещо ич го няма.

    Към момента единствения възможен вариант за мен е, да го сваля в псевдо HTML формат (според вас XLS), да го запиша като файл, след което да правя програмка, която да парсва текста и да извлича данните ...... евала, чувствам се улеснен от всякъде!

  4. Добър ден искам да попитам защо нямате клон в Сандански? Имате ли намерение да откривате?

  5. Аз пък нямам забележки, всичко си бачка като хората, даже днес спечелих награда от ПИБ, защото съм си подал искане за карта онлайн :) 10х, хора!

  6. И аз не мога да разбера какво пречи да изпратите едно съобщение във виртуалния клон на всеки потребител, че от еди коя си дата са променени тарифите на банката, както и на самия файл на интернет страницата ви да напишете "Тарифа на ПИБ АД валидна от ... дата", за да може човек да се ориентира по-добре!
    При това за подобно нещо вече НЕ ВЕДНЪЖ се споменава в блога!

  7. Уважаема ПИБ, първият въпрос беше риторичен.
    Вторият обаче не беше! Въпреки че очаквах отговор от сорта на 'бяхме окачили табела на Руски паметник, да сте я видяли'. Имате ни мейловете, телефоните, адресите, имаме поща във виртуалния клон ... последната, както и мейла например са безплатни автоматизирани услуги. Обаче не, във вируалния клон пише 'Няма съобщения', а съобщенията ги изпращате по извлеченията, не по мейл ?! ... ?! По тези, които не ги получаваме ли? Защото при мен поне 1/3 от тях системно се губеха някъде по трасето. Току що си взех всички налични от офиса ви и там съобщение НЯМАШЕ. Служителката ви също беше в НЕВЕДЕНИЕ за каквото и да било съобщение. Сигурно е в загубените (колко удобно!), които този път са повечето. Всъщност аз отдавна искам да се откажа от услугата, защото поради системно липсващата част от тях, си беше доста безумно и трудоемко начинание. Да не говорим, че непрекъснато сменящия се персонал отчасти ми е отказвал да ми даде пощата, защото 'ами не знам къде е .... елате в понеделник при колегите'. Проблема е, че ми трябват SWIFT-овете от международните преводи. А те не излизат никъде в онлайн системата. Нито във виртуалния клон, нито в май фибанк (както току що любезно твърдеше служителката ви). Услугата теоритично е налице, на практика информацията липсва (повтарям ЛИПСВА, няма я!) и излизат празни прозорци и съобщения като 'Не са намерени SWIFT съобщения по зададените условия!'. Преди във виртуалния клон имаше линк 'SWIFT', който не работеше, сега сте решили проблема, като сте го махнали. Супер! И накрая имам още едно въпросче: след като се отказах от и иначе липсващите извлечения, сега къде ще ни съобщавате за промени в тарифата? Или да ви четем сайта като новинарка?

  8. @ Ив. Станев Ако сметката е открита през Виртуалния банков клон на ПИБ, не би трябвало да имате начислена такса от 12 лв т.е. моля да ни уведомите, за което. Но ако е открита на фронт офис, моля обърнете внимание на горния коментар @ Станислав. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. @ Станислав



    Решението на банката за увеличаване на месечната такса за поддръжка на фирмена сметка бе сведено до знанието на клиентите чрез уведомителен текст в месечните извлечения до всички клиенти. С информацията в тези извлечения Ви представихме възможността да запазите месечната си такса на 6 лв., ако се откажете от хартиените извлечения и се регистрирате за Моята Фибанк, откъдето да следите отчетността си.
    Още при представянето на услугата <a href="http://www.fibank.bg/bg/page/1917/tab/1918" rel="nofollow">Моята Фибанк</a>, ние изпратихме писма до всички клиенти, с които предлагахме да се регистрирате безплатно за тази услуга и да следите всички движения и салда по сметки и карти онлайн, получавайки по e-mail и чрез платформата на Моята Фибанк всички Ваши извлечения.
    Всеки клиент, който е титуляр на банкова сметка, е дал своето съгласие, че е запознат и приема Общите условия за откриване и водене на банкова сметка, в т.ч. е запознат и приема Тарифата на банката. Тарифата се актуализира своевременно на официалния ни сайт и на хартиено копие - във всички офиси на ПИБ.

    Поздрави,

    Екип на ПИБ

  10. Въпросите са два:
    1. На какво основание?
    2. Защо не сме осведомени своевременно?
    При промяна в условията и/или цените трябва да се пусне предизвестие за да могат клиентите ви да реагират. На базата на отчетния период, може би поне месец преди влизането в сила на промените. Аз съм разбрал за промените от по високата такса която ВЕЧЕ съм платил. Не сме имали шанса да си защитим интересите, което ако не се лъжа, е наше конституционно право. И по принцип не е коректно, без значение за каква сума става въпрос. Т.е. въпроса е принципен. Банките по белите страни пускат такива предизвестия по пощата с пояснението, че ако клиента не реагира до определен срок, се счита че е съгласен с промените.

Коментирай