Уважаеми клиенти,
Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.
В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.
За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.
За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.
При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.
Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.
Очакваме Ви!
Екипът на ПИБ
Тошко Драгиев 2011-03-31 10:45:24
Здравейте!
Преди около половин година бях отправил запитване, на което ми отговорихте, че се работи по въпроса. До днес обаче, не съм установил напредък по проблема, а той е следния: Притежавам мобилен телефон с Интернет връзка. По принцип влизам от него без проблем във виртуалния клон(пасивно банкиране, затова не се нуждая от сертификат), но страницата Ви не е подготвена за работа от тъчскрийн, а телефонът ми няма цифрова и навигационна клавиатура за да се движа свободно по виртуалните бутони в нея. Всъщност, акитвирането на бутоните в най-горния десен ъгъл на началната страница "http://www.fibank.bg | English | Помощ | Изход" е възможно от тъчскрийна, но вече основното меню с функционални бутони като "Справки", "Плащания" и т.н. е недостъпно(нелогично е част от бутоните да са достъпни, а други не). Въпросът ми е кога най-сетне може да се очаква преработване на страницата така, че да е възможен тъчскрийн-достъпът от GSM и въобще може ли да се надяваме, че в крайна сметка ще заработи някаква пълноценна мобилна версия на виртуалния банков клон(включително от тъчскрийн екрани)?
Благодаря Ви!
Десислава Петрова 2011-03-25 11:25:13
Здравейте отново,
Много благодаря за бързия и коректен отговор.
Надявам се, обаче, да вземете предвид коментара и да вземете необходимите мерки за подобряване на този вид обслужване. За мен, както и за много други клиенти, времето е изключително ценно и за съжаление към момента все още не мога да се възползвам от чудесната предоставяна възможност (сертификат по индивидуална политика на ПИБ за разпореждане в рамките на мои сметки).
В моя случай, конкретно става дума за офиса на бул. Дондуков 18. Това, което наистина ме разочарова, е, че след цитиране и искане на разяснения по точките от декларацията, които явно показваха грешката на служителя и че би трябвало да мога да използвам предоставяната услуга, същата не се консултира или обясни, че не знае, а продължи да ме убеждава. Като аргумент използва, че "не знае какво пише на официалния сайт и защо го пише".
Надявам се, разбирате, че написаното от мен не е с негативен характер, а е с цел препоръка. Оставам Ваш лоялен клиент, т.к. като цяло съм доста доволна както от предоставяните от вас продукти и услуги, така и от обслужването ви. Относно услугата по-горе, също ще се възползвам, когато имам възможност отново да посетя ваш офис.
Поздрави и успешен ден!
Десислава Петрова
Customer Support 2011-03-15 17:51:48
Здравейте, г-жо Петрова, Съжаляваме за объркването, което сме предизвикали. Ако желаете да нареждате преводи между своите сметки в ПИБ, сертификатът по индивидуална политика е достатъчен. С него можете да се разпореждате единствено в рамките на собствените си сметки, както и да да правите плащания към бюджета. Единствено в случаите, когато искате да правите преводи към други сметки, но не желаете да си издадете Универсален електронен подпис (УЕП), трябва да попълните декларацията за отказ от УЕП. Заповядайте отново в наш клон, за да довършим Вашата регистрация. И оставаме на Ваше разположение, ако имате нужда от повече информация. Лек и спорен ден!
Десислава Петрова 2011-03-15 16:16:26
Здравейте,
Обръщам се към вас с молба за повече информация относно използването на Виртуалния клон чрез сертификат по индивидуална политика на ПИБ, т.к. от различни клонове и от сайта на ПИБ получих доста различна информация, а в последствие в клон на Вашата банка Ваш служител се опита да ме убеди да подпиша декларация за отказ от УЕП (не мога да цитирам точно името на декларацията).
Това, което искам да постигна, е да мога да администрирам своите сметки, без да се налага всеки път да трябва да посещавам клон физически (т.е. да прехвърлям суми, откривам и закривам сметки).
Това, което разбрах от информацията на Вашия сайт и от Ваш служител е, че именно това мога да правя, заявявайки за използване сертификат по индивидуална политика. Като, ако желая да го използвам за активно банкиране извън моите сметки, е необходимо да попълня въпросната декларация (аз не желая това).
Заявявайки съответния сертификат и посещавайки Ваш клон, служителката ми връчи декларацията и каза да я попълня. След като видях, че попълвайки я се отказвам от съответната сигурност и позволявам активно банкиране, отказах да я попълня.
Смятам, че няма смисъл да попълвам тук информация за целия разговор и информация, която получих, така че накратко – служителката ми обясни, че няма такава опция – или мога да използвам банкирането си само пасивно и няма да мога да извършвам желаните от мен операции, или трябва да позволя активно банкиране (което позволява и извършване на преводи по чужди сметки).
Отново прочитайки информацията на сайта ви (http://fibank.bg/bg/page/42/tab/254#answer222), оставам с впечатление, че мога да постигна това, което ми е необходимо. Мога и да греша, затова моля за разяснения.
Благодаря предварително!
Десислава Петрова
Customer Support 2010-12-16 14:52:47
Здравейте, Станислав, Съжаляваме за забавянето с отговора. Благодарим Ви за идеята и ще я имаме предвид при подобряването на услугата. Поздрави от екипа на ПИБ!
Станислав 2010-11-29 16:57:25
Здравейте,
с клик върху иконката за принтер (справки->отчети по сметки) се печата движението по сметката, което ако още малко го пооправите, ще е доста полезно. Ще е възможно ли да форматирате сумите и датите по български стандарт и да позиционирате следните колони в една, т.е. текстовете един под друг:
*Документ Кореспондент
*Основание за плащане
*Още пояснения
*Още
Така както са в момента излиза извън А4 и текстовете се пренасят на всяка дума. Нечетливо е.
Ще съм Ви много благодарен, тъй като в момента ми се налага да обработвам в значителна степен справките преди да ги разпечатам.
Таня Божкова 2010-11-23 08:36:05
Здравейте,
Искам да изкажа благодарността си към екипа на виртуалния банков клон за изключително любезното и компетентно съдействие, което оказват на клиентите.
Безспорен е фактът, че ползването на интернет банкирането е много улеснено и спестява изнервящото чакане на опашки в офисите. Предложението ми към вас е както клиентите имат възможност да откриват сметки във виртуалния клон, така и да е позволено тяхното закриване.
мила петкова 2010-10-12 18:17:57
Около 20 минути чаках на телефона в опита си да се свържа с денонощната поддръжка на виртуалния клон - 0700 12 777. Уви, безуспешно! В продължение на 20 минути всички оператори бяха заети и никой така и не се освободи, за да вдигне. Доста неприятно.
Customer Support 2010-10-04 11:04:33
Здравейте, г-н Петров. Съжаляваме за причиненото неудобство. Вероятно нашите специалисти са ангажирани с обслужването на клиенти, затова и не могат да откликнат. За всеки случай ще изпишем и телефоните на двата клона:
Бихме могли и тук да отговорим на Вашите въпроси. Поздрави!петър петров 2010-10-04 10:57:08
Неприятно съм изненадан, че не мога да се свържа по обявените телефони с клоновете на "Майор Първан Тошев" и "Свети Георги Софийски". Клиент съм на банката от 6 години и не помня да е съществувал такъв проблем. Надявам се, че това няма да продължи дълго.
Всичко добро!