Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. Здравейте, Емил! Благодарим Ви за сигнала. Ще проверим случая. Поздрави!

  2. Здравейте,

    Не съм чел всички коментари до сега и не съм сигурен дали вече не е отговорено на този проблем.
    Става въпрос за табчето 'Превод собствени сметки' на отдела 'Плащания' във виртуалния клон на пиб. Когато си попълня формата и натисна бутонът 'Подпиши', ме пита за парола. Въвеждам паролата и ми изкача съобщение, че паролата не е правилна, да я въведа наново. Без да въвеждам паролата отново натискам 'ОК' и формата е подписана.
    Не съм сигурен дали ще работи така, ако паролата която се въвежда в началото е погрешна, но все пак това поведение на страницата е доста подвеждащо.

    Поздрави!

  3. Здравейте, г-н Йорданов. Таксата поддръжка на разплащателни сметки е 6 лв., когато сте регистриран за услугата My Fibank. Поздрави!

  4. Здравейте,
    Искам да ми бъде изяснено защо таксата за поддръжка на сметката ми е 12 лв ,при положение че в сайта е обявена стойност от 6 лв за сметки с регистрация във виртуалния клон?

  5. Здравейте, Станислав. Съжаляваме за забавянето с отговора на Вашето запитване. Поздрави!

  6. Два поста нагоре написах напълно неоснователно силна критика към банката за което искрено се извинявам. Грешката е изцяло в мен. Объркал съм картите и плащането с другата карта не е било възможно поради недостатъчна наличност, което към момента ми беше известно. Т.е. в случая от страна на банката не е имало каквито и да било проблеми. Моля още веднъж за извинение.

  7. Здравейте, г-жо Димитрова. Бихме искали да Ви помолим да изпратите запитването си на e-bank@fibank.bg, като включите трите си имена и ЕГН, за да проверим случая. Благодарим предварително. Поздрави!

  8. Имам проблем, преди 2 години когато си открих разплащателна сметка с лева,евро и долари. До сега нямах нужда да пращам пари от нея, но ето, че ми се налага да изпратя евро в чужбина и кога си влязох в банкирането ми излиза само сметка в лева, а преди си ги имаше и трите. Какво се е случило с евровата и доларовата сметки? Как мога да си ги ползвам?

  9. VISA-та ми за пореден път отказа плащане на бензиностанция и то през Ваш пос терминал и при положение че лимита позволява плащане на много пъти по-висока сума!

    ДОКОГА!?

    Нали се сещате че момента е меко казано неподходящ за отказ на плащане на бензиностаниця?? Какво решение на проблема предлагате? Да извадя бензина от резервоара ида го върна? Да остава колата и да си ходя пеша? Да избягам без да платя? Аз разумен вариант не виждам а Вие ??? Та къде точно е удобството на безкешовото плащане се оптивам да разбера? В загубата на нерви е време със сигурност не е!?

  10. Здравейте, Дамян! Благодарим за препоръката! Ще я имаме предвид :-) Приятен ден!

Коментирай