Обновеното ни мобилно приложението Fibank се отличава с иновативен дизайн, ориентиран изцяло към потребителя и интуитивно меню, което Ви води стъпка по стъпка до желаната от Вас операция. Мобилната апликация Ви предоставя функционални менюта, бърза работа, богата справочна информация и удобна навигация.

 1. Функционалности:Screenshots_2014-12-15-14-40-20

  • Имате достъп до справочна информация по своите сметки навсякъде и по всяко време;
  • През мобилния си телефон можете да извършвате преводи в страната и чужбина;
  • Само с един бутон можете да погасявате месечните си задължения по кредитни карти;
  • Можете да създадете шаблони, които да използвате многократно или пък да използвате историята на извършените преводи в банката;
  • Също толкова лесно е и да направите превод към нов получател;
  • Имате възможност да правите разплащания до предварително определен лимит, без Токън устройство, а над него с потвърждаване с Токън (повече за лимитите има по-долу в публикацията).

2. Справки - имате на разположение и богата справочна информация, която Ви дава подробни справки за Вашите разплащателни сметки, депозити, карти, извършени трансакции, наредени преводи, преводи за подпис, текущи салда и подробни отчети по сметките. Информацията е представена чрез графики, които Ви дават в ясен и достъпен вид цялата информация, от която имате нужда.

3. Информация за Fibank - текущи промоции, новини, валутни курсове. Ще намерите списък с клоновете и банкоматите на Банката и техните локации. А офисите са представени с работното им време, контакти и удобна навигация до тях от Вашето текущо местоположение.

4. Регистрация - след като сте изтеглили мобилното приложение, можете да влезете в него с потребителското име и парола, които използвате  за Моята Fibank или Виртуален банков клон. При първи вход в мобилното приложение Вие сами избирате вида на банкиране - активно за всички сметки или пасивно за всички сметки.

Пасивното банкиране ще потвърдите само с потребителското Ви име и парола за Моята Fibank или Виртуалния банков клон.  А за активното банкиране можете да изберете един от трите начина за потвърждение:

  • чрез потребителското Ви име за Виртуален банков клон и Token устройство;
  • чрез подписване на необходимите документи във Виртуален банков клон - за потребителите с активно банкиране;
  • на място в удобен за Вас офис на Fibank.

В случай че желаете да нямате достъп до определена сметка през мобилното банкиране, можете да заявите това в офис на Fibank.

Достъпът до пълната функционалност на апликацията е възможен от неограничен брой мобилни устройства, като единственото условие е да ги регистрирате. Ако използвате нерегистрирано устройство, може да ползвате само пасивната част на мобилното приложение.

5. Регистриране на мобилното устройство – още при първи вход в приложението от ново мобилно устройство се генерира уникален номер за устройството. Можете да регистрирате и деактивирате мобилните си устройства по един от следните начини:

  • през мобилното устройство едновременно с приемане на Активно банкиране, използвайки потребителско име от Виртуален банков клон (e-fibank) и Token устройство;
  • през Виртуален банков клон с подписване на необходимите документи чрез КЕП или Token устройство;
  • от вече регистрирано мобилно устройство - меню "Авторизация устройства";
  • в клон на Fibank, като подпишете необходимите документи.

Регистриране на пълномощници на физическо лице може да направи само Титулярят, с подписване на документ само в клон на Fibank.

Регистриране на юридически лица могат да направят само законните представляващи или упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно по образец на Банката. Регистрацията за юридически лица могат да бъдат с права само за пасивно банкиране.

6. Вашата сигурност - препоръчваме Ви да изберете минимална продължителност на сесията, която е достатъчна за стандартните операции, които извършвате през приложението.

Можете да изберете начина на потвърждаване на активните операции:

  • всички операции с Token устройство;
  • операциите до определените лимити за приложението с парола за вход.

7. Нива на лимити за операции:

Нивата на лимити са максималните суми, до които можете да извършвате трансакции през мобилното приложение без потвърждение с Token. За операциите потвърдени с Token  се прилагат лимитите, определени във Виртуален банков клон.

При регистрация за активно банкиране, извършена през мобилното приложение чрез потвърждение с Token устройство, се прилага най-ниското ниво - "Ниво А"

Лимити на "Ниво А":

  • седмичен - 1 000 валутни единици;
  • дневен - 500 валутни единици;
  • на операция - 100 валутни единици.

Промяна към по-високо ниво е възможна с подаване на Искане за промяна на регистрация в Мобилното приложение "Fibank". Това може да бъде направено чрез Виртуалния банков клон (e-fibank) или в клон на Fibank.

Приложението Fibank е налично за безплатно изтегляне в AppStore и Google Play. А потребителите, които са ползвали предишната версия на мобилната апликация, е необходимо единствено да обновят своето приложение. Линкове за сваляне са налични и на: www.fibank.bg и в специализирано меню в системата Виртуален банков клон.

Данира Доспевска

Данира е специалист „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя ще се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, телекомуникациите и новите възможности, които те предоставят на потребителите. Очаквайте от нея практични съвети, отговори на въпросите, които Ви вълнуват и разбира се, всичко най-актуално за Fibank.

Коментари

  1. Здравейте,
    Понеже гледам,че има вече подобно запитване,но все още няма отговор ще се включа и аз.Очаква ли се скоро да има версия за Windows 10 mobile или хората които ползваме такива смартфони ще останем без поддръжка?
    Поздрави.

  2. Може да ми изтриете предходния пост. Явно има проблем с формата за обратна връзка и непозволени символи и ми изтрива част от написаното! Ще пратя майл на e-bank@fibank.bg с точно описаните проблеми и евентуални решения.

    1. Здравейте, г-н Венков, По всяка вероятност проблемът с публикацията Ви е в системата. Най-добре е е да пишете директно на колегите от Онлайн банкирането (e-bank@fibank.bg) Можете да пишете и на нас на имейл: marketing@fibank.bg. Ние ще го придвижим към тях :) Оставаме на разположение. Хубав ден! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте,
    След почти година и две обновления за два дена, мисля че очакваното от мен обновление наистина много ме разочарова! За такъв дълъг период и толкова малко въведения и останали съществени бъгове, за които се е споменавало не веднъж. Ще си позволя да напиша отново наработещите функционалности и дано не чакаме пак почти година да се отстранят. Ето и неработещите функционалности установени от мен:
    1. Справката за период отново не обхваща началната дата! Всъщност работи само в справка за Сметки/Отчети, за всички останали справки(Карти/Авторизации, Наредени документи и т.н.) не работи. Не съм запознат с логиката, по която извличате данните, но си мисля че не е трудно справката да е (Събитие>=Дата1 И Събитие BeginDate=Today-DayOfWeek+1 EndDate=Today+7-DayOfWeek
    Нед=1..Съб=7 -> BeginDate = if DayOfWeek=1then Today-6 else Today-DayOfWeek+2; EndDate = if DayOfWeek=1 then Today else Today+8-DayOfWeek. В конкретния случай, мисля че се използва точно Неделя=1..Събота=7 и от грешна формула се получава тази грешка в неделя!!!

    И за да завършим с позитивизъм, ще похваля екипа за добавените нови неща, особено при справките за период в "Сметки" и обобщената информация за съответния перид. Ето и малко предложения за нови функционалности, някои от които си мисля не са хич трудни за реализиране:
    1. Да имам обобщена информация(обща сума) при справка за "Авторизации" в "Карти". Това ще е много удобно, особено при кредитните карти, защото човек лесно може да си направи справка за определен период какви пари е изразходвал и да може лесно да си направи превода, без да се налага ръчно да пресмята всяка една транзакция!
    2. Месечните и годишните периоди да могат да се настройват. Примера вече съм до давал в по-ранни постове. Тази функционалност отново ще е полезна за Сметките с кредитни карти, при които годишния/месечен оборот е както следва 20.мм.гггг до 19.мм+1.гггг.

    Надявам се съвсем скоро(не цяла година) да има нова версия, в която поне да са оправени тези съществени бъгове.

    1. Здравейте, г-н Венков, Благодарим Ви за както винаги изчерпателната обратна връзка, градивната критика и препоръките! :) Оставаме на разположение. Желаем Ви успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Привет,
    Почти 10 месеца след първото запитване за Windows Phone, пак да попитаме какво става с плановете за тази мобилна платформа?

  5. Здравейте,

    Ползвам iPhone приложението от самото му начало.

    Горещо искам да ви помоля да добавите Touch ID поддръжка за вписване в програмата вместо парола! Всички банки по света отдавна са приели този "стандарт" за сигурност. Силно се надявам това да се осъществи!

    Иначе и аз се присъединявам към призивите за добавяне на функционалност за плащания на сметки, както и пуш-нотификации при направена картова авторизация.
    Тези неща знам, че са по-сложни за изпълнение, отколкото Touch ID поддръжката, но вярвам, че е по силите ви :)

    1. Здравейте, Стефан. Благодарим Ви за обратната връзка. Стремим се непрекъснато да обновяваме функционалностите на мобилното ни приложение, за да бъде максимално полезно и удобно за нашите клиенти. Препоръките Ви ще бъдат разгледани от колегите.:) Поздрави, Екипът на Fibank

  6. Здравейте,
    Мина повече от половин година от обещаната нова версия на мобилното приложение, а това наистина е голям период....
    Ето още едно предложение към екипа разработващ приложението: при справките за период да се добави и общата сума от транзакции за този период за "дебит" и "кредит", както е при справките във Виртуалният клон. Ако е възможно тази функционалност да я има както при справките по сметки, така и при картови авторизации.
    Искрено се надявам скоро да имаме нова версия, с оправени сегашни недостатъци и нови функционалности.

    Поздрави, Емил Венков

    1. Здравейте, г-н Венков, работата по новата версия на приложението Fibank продължава. Когато новата версия е налична, ще научите за нея от нашия блог :) Предложените от Вас промени в справките са включени като теми и предложения в новата версия. Благодарим Ви за интереса, с който следите нашите продукти и за обратната Ви връзка! :) Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай