AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте преди известно време извадих две „Дайнърс клъб“ карти за мен и съпругата ми от дъщерното дружество на ПИБ „Дайнърс клъб България“. Ако трябва да съм честен – тяхното ползване ни създава немалко проблеми - напр. приемат се на малко места, на някои места, извън България, изобщо не се разпознават като валидни карти, всеки месец трябва да плащам някакви такси по 5 лева, вместо веднъж годишно и пр. Всъщност единственото нещо, за което безспорно са полезни е ползването на някои лаунджове (как ли е тази дума на български?) по летищата, вкл. това в София. Казвам някои, т.к. други са направо ужасни. Конкретни въпроси – има ли опция да мина на годишна такса? Кога ще се въведе възможност за онлайн следене на ползването на картата? Благодаря предварително. ЙН

    1. Уважаеми господин Найденов, Дайнърс клуб предлага плащане на годишната членска такса на равни месечни вноски, което е направено с цел улеснение на клиентите и е резултат от проучване на потребителските нагласи. За Ваше удобство можете да се абонирате за услугата Автоматично погасяване на задълженията по карта Дайнърс. По този начин няма да се налага да посещавате ежемесечно офис на ПИБ за погасяване на задълженията Ви по картата. Достатъчно е единствено да имате разплащателна сметка в банката. Относно възможността да ползвате картата си Дайнърс, с радост желаем да отбележим, че терминалната мрежа на Дайнърс клуб България се увеличи с нови 2 400 обекта. Очакваме до края на годината броят на обектите да нарасне до 5000. Актуална информация за местата, в които можете да пазарувате с карта Дайнърс можете да откриете на уебсайт www.diners.bg Желаем Ви успех! Екипът на Fibank!

  2. Здравейте, във връзка с един трансфер, който искам да бъде направен от чуждестранен сайт, посредством International bank transfer, искам да попитам за :
    1.account number
    2.bank code
    3.account holding branch
    4.SWIFT,
    на клона Ви в гр. Перник,ул, Кракра.
    Благодаря!

    1. Привет! За извършване на трансфер към ПИБ няма да са Ви необходими банков код и клон, а единствено Вашите имена, BIC на Fibank, който е BIC:FINVBGSF и IBAN на получателя. Вашия IBAN можете да получите в клон на банката или като се обадите на тел. *bank (*2265) - Контакт център на Fibank. При допълнителни въпроси, можете да се свържете с Контакт центърa на Fibank на тел. *bank(*2265) в работното време от 9.00 до 18.00 от Понеделник до Петък. Поздрави! Екипът на Fibank

  3. Здравейте,
    днес преди обяд получих сума по сметката си от Paypal, но 5-6 часа след това все още сумата не се вижда при проверка на баланс на банкомат. В клон на банката ми казаха, че до половин-един час ще се появи по дебитната карта. Каква е причината за това забавяне?

    1. Здравейте, Жени! Това не е забавяне, а технологично време за обработка на операцията, което при получаване на пари по картата е до 3 работни дни. Срокът, за който са Ви информирали колегите в клона, е при вноска на пари по сметка, което е напълно различна операция. С най-добри пожелания! Екипът на Fibank

  4. Здравейте! Маша, съжаляваме за неудобството. Ще проверим на какво се дължи забавянето в обслужването и ще се постараем да го подобрим. Бихте ли ни ориентирали кога сте посетили нашия клон? Благодарим! Г-н Костов, молим Ви да заповядате в нашия клон в Сливен или в друго удобен за Вас клон, и да подадете декларация за оспорване на трансакцията. Другият начин да направите това е по електронен път, както правилно Ви ориентира Стефан. На тази страница е описана по-подробно процедурата, а това е декларацията за оспорване на трансакции, която трябва да попълните. На Ваше разположение сме, ако имате някакви въпроси или нужда от съдействие.

  5. Костов, аз на Ваше място бих се обадил в банката незабавно и бих останал на място до пристигане на представител на банката, за да се блокира АТМ-а и да му се направи цялостна инвентаризация дали наличностите съвпадат с разчета. Алтернативно ако не ми се чака бих пуснал повторна транзакция за 10 лева без да вземам парите от устройството. Така АТМ-а ще ги прибере и ще се самоблокира до пристигане на персонал на банката. Освен това моля прочетете http://www.fibank.bg/bg/page/2387/Процедура_за_подаване_и_разглеждане_на_възражения_на_клиенти

  6. Здравейте, вчера 07.08.2012г в 16;52ч ползвах терминал AF IB8801 в град Сливен за теглене на банкноти. Заявих 300 лв. и разписка. Устройството отброи 14 банктноти по 20 лв. /280лв./ , а на разписката отрази теглене 300лв. и съответен остатък. Отдавна ползвам услугите на Вашата банка и банкомати, но това ми се случва за пръв път. Какво следва сега?

  7. Здравейте , винаги когато посетя ПИБ в клон Ямбол винаги се натъквам на големи опашки и оттам започва мъчителното и досадното чакане.
    След известно време охраната ме забеляза и казва , че след 5 мин. ще дойде моят ред. Разбира се тва не стана , а вече след дългото и изнервящо чакане от 35 минути станах и си тръгнах адски възмутена , защото виждах как се мотат служителките и не се притесняваха от факта,че много клиенти стоят и чакат реда си.С радост отидох в друга банка и бях обслужена по най-бързия начин. Молбата ми към Вас е , да съдействате за по-бързото обслужване на все още Вашите клиенти

Коментирай