AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!

    Поздравления за международното признание в класацията на The Banker!

    Във връзка със стремежа на банката да поддържа активна комуникация с клиентите си, каква е възможността клиентите да получават email известия за промени касаещи взаимоотношенията им с банката, в т.ч., но не само, промени в общите условия и таксите на банката?
    Клиент съм и на чуждестранна банка, която предлага тази услуга.

    Възможно ли е също така известията, които се публикуват в Моята Fibank, да се публикуват и във виртуалния клон?
    Предполагам ще се съгласите, че клиент, който ползва виртуалния клон, тъй като той дава възможност за активно банкиране, едва ли влиза в Моята Fibank, за да проверява дали няма някакви известия, които го касаят.

    Вярвам, че в забързаното ни ежедневие много Ваши клиенти, които искат да бъдат информирани и да имат реална възможност да вземат решения относно продуктите, които ползват, ще оценят подобни възможности.

  2. Благодаря за бързия отговор!За малко да получа инфаркт че сте ми взели 10 евро за някакво съобщение.
    Сега вече всичко е наред

    Поздрави

  3. Привет, Александър! Получили сте този имейл, тъй като сте се абонирали за услугата "Преводи по SWIFT по e-mail" в Моята Fibank. Там сте избрали и паролата, с която са защитени съобщенията. Можете да проверите настройките за нея в Моята Fibank в меню "Справки", "Преводи по SWIFT по e-mail". Услугата е безплатна, а за входящи преводи не дължите такса за SWIFT съобщение. Поздрави!

  4. Какво означава това SWIFT съобщение?Получих валутен превод и получих и някакво съобщение по e-mail което не съм искал и което е защитено с парола и дори не мога да отворя.Не бих искал да си мисля че за този e-mail ме таксувате 10евро.Проверявам си сметките чрез My FiBank и си мисля че този e-mail е излишен ако се окаже че е платен.
    Бихте ли пояснили

  5. Здравейте! Ирена, за съжаление не работим с Western Union. В нашите клонове можете да правите и получавате преводи с Money Gram. Иван, такса порто всъщност е такса за SWIFT съобщение при валутен превод. Тя е 10 евро. Поостарял термин е и затова не фигурира в нашата тарифа под това име. Поздрави и приятен ден!

  6. Къде в тарифата ви е упомената такса порто??

  7. Здравейте,мога ли да получа пари от Western Union в клон на ПИБ?Енос?

  8. Здравейте, Кристина! При подобни ситуации се придържаме към правилата на международните картови организации. Според тях задължението на банката, от чийто банкомат е била задържана картата, е да я предаде на банката издател. Впоследствие банката издател преценява как да се разпорежда с картата. Във Вашия случай правим компромис спрямо обичайната си практика, като приемаме съобщението, изпратено по факс от Вашата банка, като потвърждение, че можем да Ви предадем лично картата. Поздрави и приятен ден!

  9. Здравейте, Иван! Клиентите на банката не дължат такава такса. Не се прилага и в случаите, когато средствата се внасят по сметка за обслужване на кредит или по сметка на кредитна карта. Таксата е в сила единствено ако не сте клиент на банката. Поздрави!

  10. Здравейте! Моя карта, на чуждестранна банка беше задържана от ваш банкомат. Обадих се на телефона, посочен за подобни ситуации. Ваша колежка ми заяви, че картата ще бъде изпратена на банката издател и това е, попитах я дали това означава да оставя всичко така и да си чакам, тя каза, че екип ще обслужи банкомата "някога си" и ще вземат картата,след което дори не каза дочуване, просто остави телефона. това беше четвъртък вечер ако не греша. на следващия ден се обадих отново на посочения номер, където друг колега ми каза, че все пак има начин да си взема картата-ако банката издател изпрати факс с потвърждение, че всичко е наред. Само не уточнихме къде да се изпрати този факс, обадих се отново, друга колежка провери за пореден път случая и останахме да чакаме екип да обслужи банкомата и да потвърдят, че картата е изобщо при вас, едва след което да се обърна към другата банка за факс към вас. Е, потвърдиха! Картата славно беше открита в банкомата и след поредния разговор се установи, че картата е в централния ви офис на Драган Цанков и когато получат прословутия факс, вашите колеги ще ми я върнат. Събота-обадих се на вашите телфони, но беше извън работно време, исках номера на факса. Намерих го в интернет. Изпратих един единствен имейл на колегите от чуждата банка, в понеделник сутрин получих потвърждение, че са изпратили факс към централния ви офис и уж всичко е окей. Да, ама не баш. Костваше ми 4 часа чакане, 20 лева сметки и ваучери за разговори с вас и прехвърляне през всички оператори, картови отдели и прочие. и та, факс няма. Е как няма, питам аз-а те ми казват номера на факс на картовия отдел. След дни наред чакане и нерви, загубени пари и възможности, някой се сети да ми каже, че трябва да изпратим факс на картовия отдел, а не в централния офис. Картовия център и всички ваши офиси и Бог знае още какво-не комуникират ли помежду си? Да бяхте поискали вие потвърждение от банката или все едно какво-гешката е ваша и според всички морални и законни норми, този който допуска грешка... я поправя! вместо това хиляди разговори, прехвърляния, чакания, моткания, обърквания и не знам какво още. Редовен клиент съм на вашия банкомат, повярвайте доста редовен. Предполагам картата щеси получа скоро. Но вече въобще не е там въпроса. За некоректното ви отношение по въпроса, моля да вземете съответните мерки, както и да получа поне достойно обяснение, за компенсация на личните ми средства и нерви и време и дума да не става, не го предлагате като услуга очевидно. За толкова дребен проблем, загубих още известно време, да обясня и разясня в детайли смехотворната ситуация. Благодаря за вниманието

Коментирай