AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! Маша, съжаляваме за неудобството. Ще проверим на какво се дължи забавянето в обслужването и ще се постараем да го подобрим. Бихте ли ни ориентирали кога сте посетили нашия клон? Благодарим! Г-н Костов, молим Ви да заповядате в нашия клон в Сливен или в друго удобен за Вас клон, и да подадете декларация за оспорване на трансакцията. Другият начин да направите това е по електронен път, както правилно Ви ориентира Стефан. На тази страница е описана по-подробно процедурата, а това е декларацията за оспорване на трансакции, която трябва да попълните. На Ваше разположение сме, ако имате някакви въпроси или нужда от съдействие.

  2. Костов, аз на Ваше място бих се обадил в банката незабавно и бих останал на място до пристигане на представител на банката, за да се блокира АТМ-а и да му се направи цялостна инвентаризация дали наличностите съвпадат с разчета. Алтернативно ако не ми се чака бих пуснал повторна транзакция за 10 лева без да вземам парите от устройството. Така АТМ-а ще ги прибере и ще се самоблокира до пристигане на персонал на банката. Освен това моля прочетете http://www.fibank.bg/bg/page/2387/Процедура_за_подаване_и_разглеждане_на_възражения_на_клиенти

  3. Здравейте, вчера 07.08.2012г в 16;52ч ползвах терминал AF IB8801 в град Сливен за теглене на банкноти. Заявих 300 лв. и разписка. Устройството отброи 14 банктноти по 20 лв. /280лв./ , а на разписката отрази теглене 300лв. и съответен остатък. Отдавна ползвам услугите на Вашата банка и банкомати, но това ми се случва за пръв път. Какво следва сега?

  4. Здравейте , винаги когато посетя ПИБ в клон Ямбол винаги се натъквам на големи опашки и оттам започва мъчителното и досадното чакане.
    След известно време охраната ме забеляза и казва , че след 5 мин. ще дойде моят ред. Разбира се тва не стана , а вече след дългото и изнервящо чакане от 35 минути станах и си тръгнах адски възмутена , защото виждах как се мотат служителките и не се притесняваха от факта,че много клиенти стоят и чакат реда си.С радост отидох в друга банка и бях обслужена по най-бързия начин. Молбата ми към Вас е , да съдействате за по-бързото обслужване на все още Вашите клиенти

  5. Здравейте, г-н Стоянчев. При неколкократно въвеждане на грешна парола в "Моята Fibank" се блокира достъпът на съответния потребител до системата. Да, това се прави от съображения за сигурност, това е форма на контрол върху достъпа до важна финансова информация за нашите клиенти. Въвеждането на клиентския номер за възстановяване на паролата отново е от съображения за сигурност. Можете да го намерите на някои документи, издадени Ви от банката - на платежно нареждане например. Другата възможност да го получите е да посетите наш клон.

  6. Здравейте, Имам проблем с услугата Ви "My Fibank" - след въвеждане на име и парола не мога да вляза в акаунта ми. Паролата която ползвам е една и съща за всичките електронни акаунти, които ползвам!!! Опитах да възстановя паролата, но ми трябва клиентски номер, който мога да получа само във Ваш клон!!!! При това положение се губи идеята за извличане на информация по електронен път, и отново започва дълго и досадно чакане по опашки . Отговор относно сигурността на данните и тн. глупости , Ви моля да не ми изпращате и без това изгубих ценно време и нерви в безплодни опити да вляза в акаунта ми!

  7. Привет, Паскал! Ще изпратим имейл и на Вас, за да проверим случая.

  8. При мен плащането продължава да не минава, въпреки че в картата има достатъчна наличност. Веднага след това пробвах с друга дебитна Visa Electron, но издадена от чуждестранна банка, и плащането мина безпроблемно.

  9. Здравейте, Калин! Ще Ви изпратим имейл, за да ни дадете повече информация. Бихме искали да проверим случая.

  10. Присъединявам се към Паскал. Днес (31 юли) се опитах да платя на printcarrier.com с VISA Electron (от български лева в британски паундове). Търговецът използва WorldPay за обработка на плащанията с банкови карти. uk.megabus.com също ги използват.

    Изписва, че транзакцията е отказана (без причина) и да се свържа с банката си. Опитах и с френска VISA на Societe General (в евро), но резултатът беше същият.

    Имате ли проблеми с WorldPay?

Коментирай