AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Илна! Това отнема 14 дни, но можем да го ускорим, ако търговецът ни изпрати писмо, че няма претенции към плащането. Обичайна практика е и търговците знаят каква е процедурата. Може да ни изпрати имейл на cards@fibank.bg. Поздрави и приятен ден!

  2. Здравейте,
    Имам Виза дебитна карта. Направих поръчка през интернет с нея, но я отказах. След колко дни ще ми бъдат разблокирани парите ? Благодаря .

  3. Здравейте! Антония, периодично добавяме нови търговци, към които можете да регистрирате абонатни сметки сметки в "Моята Fibank". Булсатком са един от търговците, плащанията към които се обработват по-малко по различен начин, и поради тази причина към този момент сметки към тях не могат да се добавят в "Моята Fibank". Тук, в нашия блог, можете да следите развитието на услугата и веднага, щом можем да предложим решение, ще разберете. Антон, наши специалисти вече разглеждат случая, който ни описахте. Съвсем скоро ще сме готови и ще се свържем с Вас. Благодарим Ви за търпението и съжаляваме за забавянето, но проверките отнеха малко повече от очакваното време. Поздрави и приятен ден!

  4. добър ден. писал съм тук преди време по мой проблем със стари сметки. моля ви за решение по него. изчаквам повече от 2 месеца и проблема за мен става по-сериозен.
    поздрави

  5. Здравейте,
    кога ще включите и Булсатком за плащане на комунално-битовите сметки в Myfibank?

  6. Добро утро! Г-жо Михайлова, пропуснали сме Вашето съобщение. Ще се свържем с Вас по имейл. Поздрави и приятен ден!

  7. "В момента регистрацията на Абонатен номер или партиден номер .......... към ВиК ООД ...... не е възможна. Моля опитайте по-късно!"
    Опитвам през последните 8 часа!
    Въпрос: колко часа трябва да опитвам, за да се регистрирам?
    Поне обяснявайте защо не става - профилактика, срив в системата, отпуск по болест, нямате ел. захранване и т.н.

    1. Здравейте, Иван! Направихме проверка и се установи, че абонатният Ви номер е регистриран за погасяване на друга услуга. Молим да се обърнете към съответния търговец да съдействие. Желаем Ви успех! Екипът на Fibank

  8. Zdraveite...V momenta pisha moqta diplomna rabota,koqto predstavq Bankovoto kreditirane na domakinstvata ot FIBANK i bih iskala da Vi popitam kum kogo i dali e vuzmojno da se oburna za da polucha oshte aktualni danni publikacii po svoqta tema.Predaritelno Vi blagodarq za otgovora i Vi jelaq uspeshen i polzotvoren den.....
    s uvajenie:Rali Mihailova

  9. Здравейте преди известно време извадих две „Дайнърс клъб“ карти за мен и съпругата ми от дъщерното дружество на ПИБ „Дайнърс клъб България“. Ако трябва да съм честен – тяхното ползване ни създава немалко проблеми - напр. приемат се на малко места, на някои места, извън България, изобщо не се разпознават като валидни карти, всеки месец трябва да плащам някакви такси по 5 лева, вместо веднъж годишно и пр. Всъщност единственото нещо, за което безспорно са полезни е ползването на някои лаунджове (как ли е тази дума на български?) по летищата, вкл. това в София. Казвам някои, т.к. други са направо ужасни. Конкретни въпроси – има ли опция да мина на годишна такса? Кога ще се въведе възможност за онлайн следене на ползването на картата? Благодаря предварително. ЙН

Коментирай