AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Паскал! Обичайно причината за подобни съобщения са две: - недостатъчна наличност - временни смущения в комуникацията от страна на търговеца. Молим да опитате отново да направите плащането. Ако отново не стане, пишете ни тук или се обадете на нашите специалисти от Картов център. Телефоните на Картов център са изписани на гърба на Вашата карта. Поздрави и приятен ден!

  2. Здравейте!

    Исках да направя плащане в интернет с моята дебитна карта Visa Electron, но сайтът неколкократно отхвърли транзакцията, като съобщението беше (без повече подробности), че банката на картодържателя (т.е. ПИБ) е отказала плащането, и за повече сведения да се свържа със самата банка. Става въпрос за uk.megabus.com

    На какво се дължи проблемът?

  3. Здравейте! Георги, клонът ни в Несебър е отворен само през делничните дни, но клонът ни в Слънчев бряг на централната алея работи и събота - от 10:00 до 16:00 ч. Калоян, ПОС терминалите, на които се опитахте да платите безконтактно, приемаха ли безконтактни плащания по принцип? Жоро, Bank Account Number всъщност е IBAN-ът на Вашата сметка. Поздрави и успешна седмица!

  4. Здравейте,

    за превод от чужбина искат да изпратя освен останалата информация и Bank Account Number. Къде мога да видя въпросния? Или съвпада с IBAN?

    Благодаря.

    Успешна седмица,
    Жоро

  5. Здравейте,

    Само за информация, пробвах в Унгария да платя на няколко места с Visa Electron payWave на Fibank - не се получава. Устройствата са абсолютно същите като вашите тук, но на OTP Bank, която е тотален лидер там. OTP обработва картовите плащания на 90% от обектите. Транзакциите си минават по обичайния начин без проблем, но безконтактно не.

  6. Здравейте в събота работи ли клона Ви в Несебър?

  7. Иван, кажи кой е тоя хотел за да го заобикаляме. :)

  8. Здравейте, г-н Желев! Всички карти се подновяват автоматично. Ако не желаете да подновим някоя от Вашите карти, заповядайте в наш клон поне един месец преди да изтече нейният срок на валидност и подайте молба. Така няма да Ви бъде начислена такса за подновяването й. Поздрави!

  9. Здравейте,
    туй-като не намерих онформация в сайта Ви, искам да попитам как стои въпроса с подновяването при няколко карти по една разплащателна сметка.Например имам основна и няколко допълнителни дебитни карти, като към края на периода на валидност реша да не подновявам maestro картата си, а да подновя maestro paypass картата си.Тоест може ли да не подновя някой от допълнителните си карти?

  10. Здравейте! Антон, изпратихме Ви имейл с молба за повече информация. Ще очакваме Вашия отговор. Михаела, PayPal кода можете да видите в меню "Справки", "Картови авторизации". От менюто изберете картата, която сте регистрирали в PayPal, както и датата. В списъка с плащания след това потърсете плащане на стойност 1.5 евро. Кода ще откриете в колонката "Локация" срещу това плащане. Вижте по подробно обяснение в тази публикация в нашия блог. Поздрави!

Коментирай