AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Имам проблем с услугата Ви "My Fibank" - след въвеждане на име и парола не мога да вляза в акаунта ми. Паролата която ползвам е една и съща за всичките електронни акаунти, които ползвам!!! Опитах да възстановя паролата, но ми трябва клиентски номер, който мога да получа само във Ваш клон!!!! При това положение се губи идеята за извличане на информация по електронен път, и отново започва дълго и досадно чакане по опашки . Отговор относно сигурността на данните и тн. глупости , Ви моля да не ми изпращате и без това изгубих ценно време и нерви в безплодни опити да вляза в акаунта ми!

  2. Привет, Паскал! Ще изпратим имейл и на Вас, за да проверим случая.

  3. При мен плащането продължава да не минава, въпреки че в картата има достатъчна наличност. Веднага след това пробвах с друга дебитна Visa Electron, но издадена от чуждестранна банка, и плащането мина безпроблемно.

  4. Здравейте, Калин! Ще Ви изпратим имейл, за да ни дадете повече информация. Бихме искали да проверим случая.

  5. Присъединявам се към Паскал. Днес (31 юли) се опитах да платя на printcarrier.com с VISA Electron (от български лева в британски паундове). Търговецът използва WorldPay за обработка на плащанията с банкови карти. uk.megabus.com също ги използват.

    Изписва, че транзакцията е отказана (без причина) и да се свържа с банката си. Опитах и с френска VISA на Societe General (в евро), но резултатът беше същият.

    Имате ли проблеми с WorldPay?

  6. Здравейте, Паскал! Обичайно причината за подобни съобщения са две: - недостатъчна наличност - временни смущения в комуникацията от страна на търговеца. Молим да опитате отново да направите плащането. Ако отново не стане, пишете ни тук или се обадете на нашите специалисти от Картов център. Телефоните на Картов център са изписани на гърба на Вашата карта. Поздрави и приятен ден!

  7. Здравейте!

    Исках да направя плащане в интернет с моята дебитна карта Visa Electron, но сайтът неколкократно отхвърли транзакцията, като съобщението беше (без повече подробности), че банката на картодържателя (т.е. ПИБ) е отказала плащането, и за повече сведения да се свържа със самата банка. Става въпрос за uk.megabus.com

    На какво се дължи проблемът?

  8. Здравейте! Георги, клонът ни в Несебър е отворен само през делничните дни, но клонът ни в Слънчев бряг на централната алея работи и събота - от 10:00 до 16:00 ч. Калоян, ПОС терминалите, на които се опитахте да платите безконтактно, приемаха ли безконтактни плащания по принцип? Жоро, Bank Account Number всъщност е IBAN-ът на Вашата сметка. Поздрави и успешна седмица!

  9. Здравейте,

    за превод от чужбина искат да изпратя освен останалата информация и Bank Account Number. Къде мога да видя въпросния? Или съвпада с IBAN?

    Благодаря.

    Успешна седмица,
    Жоро

  10. Здравейте,

    Само за информация, пробвах в Унгария да платя на няколко места с Visa Electron payWave на Fibank - не се получава. Устройствата са абсолютно същите като вашите тук, но на OTP Bank, която е тотален лидер там. OTP обработва картовите плащания на 90% от обектите. Транзакциите си минават по обичайния начин без проблем, но безконтактно не.

Коментирай