AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Желев! Всички карти се подновяват автоматично. Ако не желаете да подновим някоя от Вашите карти, заповядайте в наш клон поне един месец преди да изтече нейният срок на валидност и подайте молба. Така няма да Ви бъде начислена такса за подновяването й. Поздрави!

  2. Здравейте,
    туй-като не намерих онформация в сайта Ви, искам да попитам как стои въпроса с подновяването при няколко карти по една разплащателна сметка.Например имам основна и няколко допълнителни дебитни карти, като към края на периода на валидност реша да не подновявам maestro картата си, а да подновя maestro paypass картата си.Тоест може ли да не подновя някой от допълнителните си карти?

  3. Здравейте! Антон, изпратихме Ви имейл с молба за повече информация. Ще очакваме Вашия отговор. Михаела, PayPal кода можете да видите в меню "Справки", "Картови авторизации". От менюто изберете картата, която сте регистрирали в PayPal, както и датата. В списъка с плащания след това потърсете плащане на стойност 1.5 евро. Кода ще откриете в колонката "Локация" срещу това плащане. Вижте по подробно обяснение в тази публикация в нашия блог. Поздрави!

  4. искам да попитам къде точно в онлайн банкирането мога да си видя паролата за активиране на paypal акаунта ми?

  5. здравейте. наскоро служител във ваш клон ми откри неприятни такси по сметки, които не съм ползвал с години. на времето мислех да ги закрия, но служител на банката ме посъветва да не го правя, тъй като тяхната подръжка е безплатна. явно, неизвестно кога това се е променило. тези такси са над 100 лв, като не получавам известия за тях. след превод по едната от тези сметки видях, че липсва сума, която се оказа натрупана такса. за мен е доста неприятна тази промяна и определено не желая да заплащам останалите такси. плащам такси по кредитната ми карта, но тези натрупани 'скрити' такси вече ми идват в 'повече'. има ли начин да закрия тези неизполвани сметки? благодаря

  6. Здравейте, Борислава! Сърдечно благодарим за добрите думи, ще ги предадем на Нели! Радваме се, че сме успели да помогнем. Винаги можете да разчитате на нас. Поздрави от целия ни екип! :)

  7. Разбира се, Иван. Стараем се не само да предлагаме най-добрите продукти, но и да ги правим максимално удобни и сигурни за нашите клиенти. Благодарим Ви много за обратната връзка и препоръките! Даниела, с удоволствие ще Ви съдействаме с информация кога е бил обработен и съответно изпратен преводът от наша страна. За информация за получаването му е необходимо получателят да се обърне към своята банка. Поздрави!

  8. Искам да попитам как да направя справка дали паричният превод който наредих вчера е изпратен от банката и достигнал до получателя?

  9. Бих искала да изявя Похвалата и най-сърдечните си Благодарности към една много разбрана и компетентна служителка на ПИБ-Клон city center София, Нели Бояджиева, която помогна не един дългогодишен клиент на ПИБ, който живее в чужбина, да разреши своят проблем в рамките на няколко минути.
    Благодаря ти Нели, твоите работодатели би трябвало да се гордеят със служител като теб и благодарение на теб аз продължавам да мисля вашата Банка за Номер 1 е България и мога само да Ви препоръчам.
    Надявам се все повече компетентни служители като Нели да работят в България и един ден, благодарение на хора като нея, страната ни да е една от най-добрите държави в Европа.

    Поздрави от далечна чужбина!

  10. да, наистина за този тип защита - мониторинг, съм разказал на всичките си познати и приятели как сте ме търсили по телефона за да ме попитате за трансакциите и как сте блокирали временно картата.
    Аз по това време бях на кораб и нямах около ден-два покритие на мобилния телефон. След като получих 3-4 смс за опит за транзакциите когато си имах обхват се обадих до вас и ми казаха че са я блокирали временно, понеже не са се свързали с мен.
    Наистина много добра защита. От всички транзакции които бяха направени, беше минала само една от 14 лв. и аз реших да не я оспорвам за да не си губя времето. По принцип не държа пари в такава карта, оставям само колкото да има заплащането на хотела. Така че другите транзакции от по 400-800 Евро бяха неуспешни.

    Затова ми беше запитването и за виртуална карта. Сега като се замисля същото може да се направи с една дебитна Виза Електрон, тъй като повечето терминали обработващи Виза и Мастъркарт без проблем обработват и Виза Електрон. Така че това е решение. Все пак не би било приятно да бъде източена карта и да останете без пари в чужбина.

Коментирай