AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @Петрова
    Да добавя още малко информация по въпроса, която би трябвало да Ви е известна, но все пак, за всеки случай:
    1. Ако картовата Ви сметка не е в евро ще има превалутиране (не ми се рови сега, но може да потърсите на сайта на банката дали това е свързано с някакви такси).
    2. Имайте предвид, че плащания с карта и теглене от банкомат са различни неща, дори в България - за второто има такси. И това сигурно Ви е известно, но не е излишно да се напомни.

  2. Здравейте, г-жо Петрова! За плащането не дължите такса на банката. Напротив - ако с картата си в рамките на шестмесечните периоди, на които се разделя срокът от издаването на картата, успеете да натрупате оборот от 2000 лв., ще получите като бонус 1% от похарчената сума. Приятен престой в Гърция и ако имате някакви въпроси или нужда от съдействие, не се колебайте да се свържете с нас и нашия Картов център. Телефоните на Картов център са изписани на гърба на Вашата карта.

  3. Здравейте, Иво! Ще публикуваме коментара си и тук, тъй като подобна дискусия има и в секцията "AskFibank". Таксите и комисионите на банката зависят от разходите и инвестициите в нови технологии и подобряването на работните процеси. Така например воденето на банковите сметки е свързано с лицензионни такси за обслужването им (освен всички останали разходи). Депозитните сметки обаче са освободени от такса – тя се покрива изцяло от банката. Таксите за операции във Виртуалния клон са по-ниски от таксите за същите операции, но извършени в клон или офис на банката. Няма такси и за плащане с дебитни (с изключение на Maestro) и кредитни карти, а реалната себестойност на услугата теглене на средства на банкомат е много по-висока, отколкото е таксата, която заплащате като клиент на Fibank и картодържател. Години наред тази такса бе поемана от банката, а днес е една от най-ниските в България. С тези примери искаме да покажем, че следваме строга политика в образуването на нашата тарифа. Тя отговаря на амбициите ни да Ви предложим възможно най-удобното и сигурно банкиране, без да правим компромис с качеството на обслужване, продуктите и услугите си. В същото време поддържаме наистина конкурентно ниво на таксите и комисионите. Благодарим Ви за разбирането. Поздрави и приятна вечер!

  4. Здравейте, за пръв път ще ползвам MasterCard от ПИБ в чужбина (Гърция) и ме интересува начисляват ли се някакви такси при плащания с нея например на бензиностанции и магазини, или разходът е чист - само сумата за плащане на покупката?

  5. Здравейте, Иво, Иван! Таксите и комисионите на банката зависят от разходите и инвестициите в нови технологии и подобряването на работните процеси. Така например воденето на банковите сметки е свързано с лицензионни такси за обслужването им (освен всички останали разходи). Депозитните сметки обаче са освободени от такса - тя се покрива изцяло от банката. Таксите за операции във Виртуалния клон са по-ниски от таксите за същите операции, но извършени в клон или офис на банката. Няма такси и за плащане с дебитни (с изключение на Maestro) и кредитни карти, а реалната себестойност на услугата теглене на средства на банкомат е много по-висока, отколкото е таксата, която заплащате като клиент на Fibank и картодържател. Години наред тази такса бе поемана от банката, а днес е една от най-ниските в България. С тези примери искаме да покажем, че следваме строга политика в образуването на нашата тарифа. Тя отговаря на амбициите ни да Ви предложим възможно най-удобното и сигурно банкиране, без да правим компромис с качеството на обслужване, продуктите и услугите си. В същото време поддържаме наистина конкурентно ниво на таксите и комисионите. Благодарим Ви за разбирането. Поздрави и приятна вечер!

  6. Здравейте, Искрен! Съжаляваме за забавянето. Това е такса, която се начислява при промяна на настройка в "Моята Fibank" - тогава искаме данни за Ваша карта, за да Ви идентифицираме като клиент на банката. Поздрави!

  7. Уважаеми Иво,
    Мисля, че спокойно можехте да зададете въпроса си и без да употребявате думите "нагло" и "наглост". Хубаво е все пак да се уважаваме взаимно.
    Въпреки това ще ви кажа какво аз мисля по въпроса, тъй като ако от ПИБ ви отговорят изобщо, отговорът сигурно няма да ви хареса.

    След като заради кризата банките закъсаха с големия брой необслужваеми кредити, от началото на миналата година всички банки дружно започнаха да вдигат таксите за обслужване на сметките за да компенсират поне отчасти своите загуби. Това увеличаване на таксите за обслужване продължава и не е ясно дали някога ще спре.

    Все пак трябва да признаем, че ПИБ продължава да е банката с най-ниски такси за обслужване. Ако смятате, че това не е вярно спокойно може да потърсите услугите на някоя друга банка.

  8. Виждам, че сте изтрили коментара ми, затова ще го пусна отново (с надежда за някакво по-конструктивно поведение в отговор от Ваша страна).

    Защо не напишете статия за причините поради които въведохте такси за теглене на пари в брой от банкомат на Fibank, както и от гише на същата, от клиенти банката? Смятам, че е доста нагло да ме таксувате за достъп до собствените ми пари, след като вече ме таксувате ежемесечно за "поддръжка на сметката". Можеше поне таксата да се прилага за теглене над определена сума или при наличност в сметката под определена сума... но тогава нямаше да постигнете такива висоти в наглостта си.

  9. Виждам, че сте изтрили коментара ми, затова ще го пусна отново (с надежда за някакво по-конструктивно поведение в отговор от Ваша страна).

    Защо не напишете статия за причините поради които въведохте такси за теглене на пари в брой от банкомат на Fibank, както и от гише на същата, от клиенти банката? Смятам, че е доста нагло да ме таксувате за достъп до собствените ми пари, след като вече ме таксувате ежемесечно за "поддръжка на сметката". Можеше поне таксата да се прилага за теглене над определена сума или при наличност в сметката под определена сума... но тогава нямаше да постигнете такива висоти в наглостта си.

  10. Разбрах от къде идва, благодаря!

Коментирай