AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Бих искала да изявя Похвалата и най-сърдечните си Благодарности към една много разбрана и компетентна служителка на ПИБ-Клон city center София, Нели Бояджиева, която помогна не един дългогодишен клиент на ПИБ, който живее в чужбина, да разреши своят проблем в рамките на няколко минути.
    Благодаря ти Нели, твоите работодатели би трябвало да се гордеят със служител като теб и благодарение на теб аз продължавам да мисля вашата Банка за Номер 1 е България и мога само да Ви препоръчам.
    Надявам се все повече компетентни служители като Нели да работят в България и един ден, благодарение на хора като нея, страната ни да е една от най-добрите държави в Европа.

    Поздрави от далечна чужбина!

  2. да, наистина за този тип защита - мониторинг, съм разказал на всичките си познати и приятели как сте ме търсили по телефона за да ме попитате за трансакциите и как сте блокирали временно картата.
    Аз по това време бях на кораб и нямах около ден-два покритие на мобилния телефон. След като получих 3-4 смс за опит за транзакциите когато си имах обхват се обадих до вас и ми казаха че са я блокирали временно, понеже не са се свързали с мен.
    Наистина много добра защита. От всички транзакции които бяха направени, беше минала само една от 14 лв. и аз реших да не я оспорвам за да не си губя времето. По принцип не държа пари в такава карта, оставям само колкото да има заплащането на хотела. Така че другите транзакции от по 400-800 Евро бяха неуспешни.

    Затова ми беше запитването и за виртуална карта. Сега като се замисля същото може да се направи с една дебитна Виза Електрон, тъй като повечето терминали обработващи Виза и Мастъркарт без проблем обработват и Виза Електрон. Така че това е решение. Все пак не би било приятно да бъде източена карта и да останете без пари в чужбина.

  3. Здравейте, Максим! Към този момент не предлагаме такава възможност, но работим по въпроса. Ще се свържем с Вас по имейл . Поздрави!

  4. А, не мога ли, чрез ВБК, да заявя, че възнамерявам да изтегля депозита в брой на падеж, и ако е възможно това, до кога най-късно трябва да го заявя в ВБК.
    Нали имам лична поща там и е като удостоверяване в истинността на заявката.

    Поздрави!

  5. Здравейте отново, г-жо Георгиева! Ще Ви изпратим писмо на Вашия имейл с по-подробни обяснения.

  6. Благодаря за отговора.До коя дата да подам искането при условие,че се прибирам в България на 5 август,а в сайта пише,че картата е готова до 3 дни.Няма ли да е проблем да остане около 2 седмици в банката?При попълване на искането да пиша адреса в България или в чужбина? Благодаря.

  7. Здравейте, Максим! Да, за суми над 5000 лв. е необходима предварителна заявка. Можете да я подадете в удобния за Вас клон, в който смятате да изтеглите сумата, до 15 часа на предния ден. Поздрави!

  8. @Customer Support
    Имам следния въпрос:
    Необходимо ли е да депозирам заявка за теглене на суми в брой , за изтеглянето на един мой депозит в брой /касово/ на падеж .
    Сумата е между 9000 и 10 000 евро, заедно с натрупаната лихва.
    Падежа не е в неделя.
    Поздрави!

  9. Благодаря за изчерпателния отговор.

  10. Здравейте, Иван! В подобна ситуация бихме Ви посъветвали да подадете искане за оспорване на трансакциите, които не сте направили Вие. В сайта ни можете да намерите подробна информация за процедурата, която отнема възможно най-малко време. За сигурността на нашите картодържатели се грижим по няколко начина. Имаме и пасивна, и активна защита, която включва мониторинг в реално време на всички плащания. Например на база досегашни операции с картата можем да преценим дали дадено плащане е направено от картодържателя, или не е. В случай на съмнение се свързваме с него, за да направим проверка, и блокираме картата, за да избегнем злоупотреби. Практиката ни е показала, че този тип защита е особено ефективен. На база поведенчески модел по света се ограничава значителна част от опитите за злоупотреби. Системите, които изграждат тези модели и ги интерпретират, постоянно се развиват и стават все по-умни и достоверни. Точно заради усилията си в тази посока към този момент не предлагаме виртуални карти. Искаме всички наши клиенти да са максимално защитени, когато използват своите карти, и развиваме постоянно решенията си в тази посока. Разбира се, не изключваме варианта да предложим виртуални карти и ще Ви държим в течение по този въпрос. Поздрави от нашия екип!

Коментирай