AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Виждам, че сте изтрили коментара ми, затова ще го пусна отново (с надежда за някакво по-конструктивно поведение в отговор от Ваша страна).

    Защо не напишете статия за причините поради които въведохте такси за теглене на пари в брой от банкомат на Fibank, както и от гише на същата, от клиенти банката? Смятам, че е доста нагло да ме таксувате за достъп до собствените ми пари, след като вече ме таксувате ежемесечно за "поддръжка на сметката". Можеше поне таксата да се прилага за теглене над определена сума или при наличност в сметката под определена сума... но тогава нямаше да постигнете такива висоти в наглостта си.

  2. Разбрах от къде идва, благодаря!

  3. Сега разглеждам извлечението си по сметката и ми изниква един въпрос: изтеглил съм сума от банкомат. Имам една такса от 10 стотинки, заради тегленето, но имам и още една такса 10 стотинки, като основанието е: ПОС CHARGES MY FIBANK-SOFIA BG SOFIA

    Можете ли да ми кажете от къде идва тази втората такса?

  4. Няма ли да напишете една статия за нуждата която Ви подтикна да въведете такси за теглене на суми в брой от банкомат на Fibank, както и от гише нa същата, за клиенти на банката. Смятам, че е много нагло да ме таксувате за достъпа до собствените ми пари, независимо от изтеглената сума или наличността в сметката ми!!!

  5. Няма ли да напишете една статия за нуждата която Ви подтикна да въведете такси са теглене на суми в брой от банкомат на Fibank, както и от гише не същата, за клиенти на банката. Смятам, че е много нагло да ме таксувате за достъпа до собствените ми пари, независимо от изтеглената сума или наличността в сметката ми!!!

  6. Г-н Димитров, насочихме Вашето запитване към колегите в клона, който посещавате. Очаквайте в най-скоро време техния отговор. Благодарим Ви за търпението и разбирането!

  7. За съжаление, нито да, нито не!

  8. Здравейте, г-н Василев! Потвърждаваме, че получихме писмото Ви. Очаквайте нашия отговор.

  9. Здравейте , изпратих моите данни на marketing@fibank.bg

  10. Здравейте! Г-жо Стефанова, разбира се, можете да наредите превода и в наш клон. Като клиент на банката таксата в този случай ще бъде 1.8 лв. Предварително вземете IBAN на сметката, по която ще нареждате превода, и името на обслужващата банка, както и сумата. В основание можете да напишете името на лицето, от чието име плащате таксата. Г-н Василев, бихте ли ни изпратили своите три имена на marketing@fibank.bg. Ще проучим в детайли случая и ще се свържем с Вас възможно най-скоро. Благодарим предварително!

Коментирай