AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Максим! Към този момент не предлагаме такава възможност, но работим по въпроса. Ще се свържем с Вас по имейл . Поздрави!

  2. А, не мога ли, чрез ВБК, да заявя, че възнамерявам да изтегля депозита в брой на падеж, и ако е възможно това, до кога най-късно трябва да го заявя в ВБК.
    Нали имам лична поща там и е като удостоверяване в истинността на заявката.

    Поздрави!

  3. Здравейте отново, г-жо Георгиева! Ще Ви изпратим писмо на Вашия имейл с по-подробни обяснения.

  4. Благодаря за отговора.До коя дата да подам искането при условие,че се прибирам в България на 5 август,а в сайта пише,че картата е готова до 3 дни.Няма ли да е проблем да остане около 2 седмици в банката?При попълване на искането да пиша адреса в България или в чужбина? Благодаря.

  5. Здравейте, Максим! Да, за суми над 5000 лв. е необходима предварителна заявка. Можете да я подадете в удобния за Вас клон, в който смятате да изтеглите сумата, до 15 часа на предния ден. Поздрави!

  6. @Customer Support
    Имам следния въпрос:
    Необходимо ли е да депозирам заявка за теглене на суми в брой , за изтеглянето на един мой депозит в брой /касово/ на падеж .
    Сумата е между 9000 и 10 000 евро, заедно с натрупаната лихва.
    Падежа не е в неделя.
    Поздрави!

  7. Благодаря за изчерпателния отговор.

  8. Здравейте, Иван! В подобна ситуация бихме Ви посъветвали да подадете искане за оспорване на трансакциите, които не сте направили Вие. В сайта ни можете да намерите подробна информация за процедурата, която отнема възможно най-малко време. За сигурността на нашите картодържатели се грижим по няколко начина. Имаме и пасивна, и активна защита, която включва мониторинг в реално време на всички плащания. Например на база досегашни операции с картата можем да преценим дали дадено плащане е направено от картодържателя, или не е. В случай на съмнение се свързваме с него, за да направим проверка, и блокираме картата, за да избегнем злоупотреби. Практиката ни е показала, че този тип защита е особено ефективен. На база поведенчески модел по света се ограничава значителна част от опитите за злоупотреби. Системите, които изграждат тези модели и ги интерпретират, постоянно се развиват и стават все по-умни и достоверни. Точно заради усилията си в тази посока към този момент не предлагаме виртуални карти. Искаме всички наши клиенти да са максимално защитени, когато използват своите карти, и развиваме постоянно решенията си в тази посока. Разбира се, не изключваме варианта да предложим виртуални карти и ще Ви държим в течение по този въпрос. Поздрави от нашия екип!

  9. Ще ви дам един пример за използването на виртуална карта и какво е нейното предимство. Почти всички пътуващи хора изпозлва кредитната си карта за резервация на хотел. 99% от резервационните системи изискват данните на картата. Самите системи изпращат данните на хотела и той прави транзакцията. В този случай никакви защите не сработват, нито 3д сигурноста, нито пин код. След като миналата година данните на картата която ползвах само и единствено за резервация на хотел, бяха използани неправомерно от различни държави. Което предполагам е от неправилното съхранение на данните за картата ми от самия хотел. Точно поради тази причина една виртуална карта върши перфектна работа. Просто няма друг начин които да съм открил досега - да бъде сигурен и точен.
    Ще се радвам да споделите как бихте постъпили в такава ситуация вие.

  10. Здравейте! Иван: Обмисляли сме всички аспекти на виртуалните карти и към този момент не сме планирали подобна услуга. Насочили сме усилията си към повишаване сигурността при разплащанията с карти. Пример за това е услугата "3D Сигурност на карти". Нейната роля е точно в това направление, като внася още един елемент при плащанията в интернет. Така не е необходимо да плащате с виртуална карта, за да се чувствате по-сигурни. И с една кредитна карта можете да плащате и в търговската мрежа, и в интернет. Георгиева, случаят е малко по-специален, но нашият съвет е да попълните искане за издаване на кредитна карта. От списъка изберете кредитната карта, която желаете да притежавате, и попълнете необходимата информация. Ние ще се свържем с Вас на по-следващ етап, за да уточним особеностите. Тодор, изпращаме картата по UPS на желания от Вас адрес в чужбина. Когато получите картата, я активираме и вече можете да я ползвате. Таксата не зависи от държавата, до която желаете да изпратим картата. Можем да изпратим картата на всеки адрес, до който могат да достигнат UPS - в над 220 държави и територии по света. Надяваме се, че с това отговаряме на Вашия въпрос.

Коментирай