AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Сега разглеждам извлечението си по сметката и ми изниква един въпрос: изтеглил съм сума от банкомат. Имам една такса от 10 стотинки, заради тегленето, но имам и още една такса 10 стотинки, като основанието е: ПОС CHARGES MY FIBANK-SOFIA BG SOFIA

    Можете ли да ми кажете от къде идва тази втората такса?

  2. Няма ли да напишете една статия за нуждата която Ви подтикна да въведете такси за теглене на суми в брой от банкомат на Fibank, както и от гише нa същата, за клиенти на банката. Смятам, че е много нагло да ме таксувате за достъпа до собствените ми пари, независимо от изтеглената сума или наличността в сметката ми!!!

  3. Няма ли да напишете една статия за нуждата която Ви подтикна да въведете такси са теглене на суми в брой от банкомат на Fibank, както и от гише не същата, за клиенти на банката. Смятам, че е много нагло да ме таксувате за достъпа до собствените ми пари, независимо от изтеглената сума или наличността в сметката ми!!!

  4. Г-н Димитров, насочихме Вашето запитване към колегите в клона, който посещавате. Очаквайте в най-скоро време техния отговор. Благодарим Ви за търпението и разбирането!

  5. За съжаление, нито да, нито не!

  6. Здравейте, г-н Василев! Потвърждаваме, че получихме писмото Ви. Очаквайте нашия отговор.

  7. Здравейте , изпратих моите данни на marketing@fibank.bg

  8. Здравейте! Г-жо Стефанова, разбира се, можете да наредите превода и в наш клон. Като клиент на банката таксата в този случай ще бъде 1.8 лв. Предварително вземете IBAN на сметката, по която ще нареждате превода, и името на обслужващата банка, както и сумата. В основание можете да напишете името на лицето, от чието име плащате таксата. Г-н Василев, бихте ли ни изпратили своите три имена на marketing@fibank.bg. Ще проучим в детайли случая и ще се свържем с Вас възможно най-скоро. Благодарим предварително!

  9. Здравейте,
    имам следния проблем и ще ви помоля за вашето съдействие за да го разрешм по най-благоприятния и бръз начин. Днес 05 юли 2012 посетих клона на ПИБ в МОЛ-а на Стамболийски за да направя погасяване на задължение по кредитна карта. Задължението ми беше 7294 лева. На служитлката при коят бях обясних и написах точно как да преведе парите , а именно 6100 лева от свободния ми депозит, 400 лева от разплащателната ми сметка и 794 на каса. Сега си проверявам салдата по сметките през MyFIBank и какво виждам 400-те лева вместо по тази, са ми преведени по другата кредитна карат , която е с пълен лимит и няма нужда да се превежда каквато и да била сума. От тази грешка на вашата служителка в момента аз търпя загуби защото ми се начислява лихва върху тези непогасени 400 лева, а освен като реша да си ги изтегля от другата ,МАСТЕРКАРД, кредитна карта ще ми бъде удържана такса 3 лева + 1% въпреки че парите са мои ,а не кредитен лимит. Най-неприятното в случая е ,че колежката ви най-вероятно беше осъзнала грешката си ,защото каза ,че ще провери какво имам като салдо по сметките , а не си призна за грешката за да я отстрани на момента. Очаквам вашата реакция по проблема

  10. Клиент съм на Първа инвестиционна банка.Мога ли да заплатя таксата за лична карта и шофьорска книжка на друго лице от банката и каква ще е комисионната?

Коментирай