AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! Г-н Стоянов, достатъчно е третото лице да знае IBAN-а на Вашата сметка, за да направи превод по нея. Г-н Димитров, молим да ни изпратите данни за себе си (три имена и обслужващ наш клон), за да можем да Ви отговорим, на marketing@fibank.bg. Благодарим! Поздрави!

  2. Привет на честните банкери,
    Имам подписано споразумение с ПИБ АД и погасителните вноски са поети от друго лице. Имам нужда от заем, за да ми построят инвалидна рампа. Пенсията ми е равна на заема, който искам. Имам ли право?

  3. Здравейте, Георги! Да, предлагаме такава услуга - "SMS за авторизация с банкови карти". При всяко плащане с картата в търговската мрежа или интернет, както и при теглене на банкомат ще получавате съобщение на мобилния си телефон. Таксата за регистрация за услугата 2 лв., а цената на всяко изпратено съобщение е 10 ст. Можете да се регистрирате за услугата във всеки един клон и офис на Fibank. Поздрави!

  4. Здравейте,
    Имам разплащателна сметка при вас с дебитна карта Виза Електрон. Ако човек, който не е титуляр на сметката я захранва в офис на банката, необходимо ли е да има пълномощно или може само с моето ЕГН.
    Благодаря!

  5. Здравейте, г-н Иванов! Към този момент не сме планирали да открием клон в кв. Красно село. Най-близкият действително е клонът ни в Лагера, но в близост са и клоновете ни на ълъга на бул. България и бул. Петко Тодоров. Друг клон имаме и на бул. Гоце Делчев, близо до Южния парк. Не предвиждаме скоро да инсталираме банкомати, на които могат да се депозират средства, но ще Ви информираме, ако имаме някакви новини по този въпрос. Поздрави и успешен ден!

  6. Около пазара на Красно село , доста ключово място с офиси на почти всички банки, вие нямате офис и се налага да се разкарвам до Лагера, където пък винаги се чака.

    Имате ли намерение скоро да откриете офис близо до Красно село ?

    Или имате ли намерение да инсталирате Банкомати с възможност за внасяне на пари ( предлага се това от ДСК ). Едиственото ми операция във ваш офис е да си захраня сметката , всичко друго правя с електронното си банкиране и това решение ще спестява доста време и на нас клиентите , и на вас с това че няма да се налага да назначавате още служители.

  7. Здравейте, г-н Вълков! Към настоящия момент отговорът на този въпрос е "не", но усилено работим в тази насока. Засега точки по програмата YES могат да се трупат само при контактно плащане на ПОС терминал по програмата YES. Очаквайте повече скоро :)

  8. Виждам, че Техномаркет участва в YES програмата. Но важи ли това за покупки от техния сайт платени онлайн с карта?

  9. Здравейте, г-жо Стефанова! За получаване на преводи до 10000 евро по сметка не се дължи комисиона, т.е. и във Вашия случай такса няма да Ви бъде начислена. Поздрави!

  10. Здравейте!
    Клиент съм на Вашата банка.Очаквам превод от 1000 $ .Каква комисионна или такса ще ми бъде удържана.

Коментирай