AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-жо Стефанова! Това зависи от вальора, който е бил избран при превода - кога той ще бъде осъществен. Обичайно това става в рамките на два работни дни. Парите ще бъдат налични във Вашата сметка при минимално забавяне от страна на Fibank. Молим да следите наличността и движението по своята сметка. Регистрирана ли сте за "Моята Fibank" или нашия "Виртуален клон"?

  2. Здравейте!
    Чакам превод от САЩ, щата Минесота .За колко време /дни/ ще стане превода до FiBank?

  3. В този случай, тъй като валутата на MasterCard, издавани от Fibank, е щатски долари, първо се извършва превалутиране от евро (плащането в Гърция) към щатски долари, което става по курс на MasterCard. След това по фиксинга на БНБ се изчислява плащането от евро в лева, каквато е валутата на Вашата сметка. За тези операции не дължите такса.

  4. Благодаря Ви! Картата е левова, в Гърция сумите са в евро [засега :)] Предполагам, че се прилага стандартното превалутиране както при плащанията през Paypal, нали? Съответния курс Продава за евро на банката?

  5. Благодарим за ценното допълнение, г-н Христов! Ако г-жа Петрова уточни каква е валутата на сметката на нейната карта, ще можем да кажем точно и какви ще са превалутиранията. Те могат да са до две в зависимост от това каква е картата, каква е валутата на сметката и в каква валута се плаща. Поздрави!

  6. @Петрова
    Да добавя още малко информация по въпроса, която би трябвало да Ви е известна, но все пак, за всеки случай:
    1. Ако картовата Ви сметка не е в евро ще има превалутиране (не ми се рови сега, но може да потърсите на сайта на банката дали това е свързано с някакви такси).
    2. Имайте предвид, че плащания с карта и теглене от банкомат са различни неща, дори в България - за второто има такси. И това сигурно Ви е известно, но не е излишно да се напомни.

  7. Здравейте, г-жо Петрова! За плащането не дължите такса на банката. Напротив - ако с картата си в рамките на шестмесечните периоди, на които се разделя срокът от издаването на картата, успеете да натрупате оборот от 2000 лв., ще получите като бонус 1% от похарчената сума. Приятен престой в Гърция и ако имате някакви въпроси или нужда от съдействие, не се колебайте да се свържете с нас и нашия Картов център. Телефоните на Картов център са изписани на гърба на Вашата карта.

  8. Здравейте, Иво! Ще публикуваме коментара си и тук, тъй като подобна дискусия има и в секцията "AskFibank". Таксите и комисионите на банката зависят от разходите и инвестициите в нови технологии и подобряването на работните процеси. Така например воденето на банковите сметки е свързано с лицензионни такси за обслужването им (освен всички останали разходи). Депозитните сметки обаче са освободени от такса – тя се покрива изцяло от банката. Таксите за операции във Виртуалния клон са по-ниски от таксите за същите операции, но извършени в клон или офис на банката. Няма такси и за плащане с дебитни (с изключение на Maestro) и кредитни карти, а реалната себестойност на услугата теглене на средства на банкомат е много по-висока, отколкото е таксата, която заплащате като клиент на Fibank и картодържател. Години наред тази такса бе поемана от банката, а днес е една от най-ниските в България. С тези примери искаме да покажем, че следваме строга политика в образуването на нашата тарифа. Тя отговаря на амбициите ни да Ви предложим възможно най-удобното и сигурно банкиране, без да правим компромис с качеството на обслужване, продуктите и услугите си. В същото време поддържаме наистина конкурентно ниво на таксите и комисионите. Благодарим Ви за разбирането. Поздрави и приятна вечер!

  9. Здравейте, за пръв път ще ползвам MasterCard от ПИБ в чужбина (Гърция) и ме интересува начисляват ли се някакви такси при плащания с нея например на бензиностанции и магазини, или разходът е чист - само сумата за плащане на покупката?

  10. Здравейте, Иво, Иван! Таксите и комисионите на банката зависят от разходите и инвестициите в нови технологии и подобряването на работните процеси. Така например воденето на банковите сметки е свързано с лицензионни такси за обслужването им (освен всички останали разходи). Депозитните сметки обаче са освободени от такса - тя се покрива изцяло от банката. Таксите за операции във Виртуалния клон са по-ниски от таксите за същите операции, но извършени в клон или офис на банката. Няма такси и за плащане с дебитни (с изключение на Maestro) и кредитни карти, а реалната себестойност на услугата теглене на средства на банкомат е много по-висока, отколкото е таксата, която заплащате като клиент на Fibank и картодържател. Години наред тази такса бе поемана от банката, а днес е една от най-ниските в България. С тези примери искаме да покажем, че следваме строга политика в образуването на нашата тарифа. Тя отговаря на амбициите ни да Ви предложим възможно най-удобното и сигурно банкиране, без да правим компромис с качеството на обслужване, продуктите и услугите си. В същото време поддържаме наистина конкурентно ниво на таксите и комисионите. Благодарим Ви за разбирането. Поздрави и приятна вечер!

Коментирай