AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-жо Стефанова! За получаване на преводи до 10000 евро по сметка не се дължи комисиона, т.е. и във Вашия случай такса няма да Ви бъде начислена. Поздрави!

  2. Здравейте!
    Клиент съм на Вашата банка.Очаквам превод от 1000 $ .Каква комисионна или такса ще ми бъде удържана.

  3. Привет, Георги! Това е сумата, която остава блокирана по Вашата сметка до осчетоводяването на плащането. От момента, в който платите с карта, до момента, в който сумата бъде прехвърлена по сметката на търговеца, тя остава блокирана. Едва след това се осчетоводява и се отразява в движението по Вашата сметка. Поздрави!

  4. Здравейте, искам да ви попитам какво означава "Блокирана сума картова транзакции"

  5. Здравейте
    Искам да попитам мога ли да се регистрирам за някаква услуга така че да получавам съобщения когато тегля пари на банкомат?

    А по коментарите по-горе - банкоматите си пускат и 20-олевки и 10-олевки. Аз поне като тегля 50 лв полуачавам 2 20-олевки и 1 10-олевка.

  6. Ясно е, че не е разумно да заредите банкоматите само с по 50 лева (сигурно много хора няма да могат да изтеглят, защото и толкова нямат), но с по 20 не би трябвало да е проблем, нали? И това което аз не разбирам е, защо не ги зареждате с различни банкноти? Защо банкломатите в чужбина, могат да работят с различни, а българските не могат? В чубина например, ако искам да изтегля 300 евро, банкомата изкарва 2х100+50+2х20+10. Което е много практично. Или сме купили пак прадядовците (и бабите) на банкомата? Не ми е за стотинките, просто 1000 на по 10-олевки си е подигравка с клиента, да не говорим ако някой реши да изтегли 2000 ...

  7. Нещата все повече се изясняват. Но защо това не е пояснено във вашия сайт? Защо не напишите в таблиците с лимитите, че вашите банкомати не отпускат повече от 40 банкноти на транзакция? Тогава всички тези въпроси щяха да бъдат излишни. (Или може би това е валидно за всички банкомати в България?)

    Впрочем искам да отбележа, че през последните 10 години не съм срещал и даже не съм чувал за банкомат зареден с банкноти от по 50 лева.

  8. Здравейте отново, Иван! Лимитите са зададени с цел да ограничат сумите, с които евентуално може да се злоупотреби, ако картата Ви попадне в чужди ръце например. От лимита от 1000 лв. можете да се възползвате, ако банкоматът е зареден с банкноти от 50 лв. Банкоматът може да пусне до 40 банкноти, т.е. наведнъж можете да изтеглите например 2000 лв.

  9. Много се извинявам, че докато съм писал последното си съобщение се е получил и отговор от Customer Support, който видях след като пуснах съобщението си.

    Съжалявам, че ще го кажа, но излиза, че ПИБ просто заблуждава клиентите си с предоставените таблици за лимитите. За всички нива за V PAY и Visa Electron e посочено, че лимитът за една транзакция е не по-малко от 1000 лева.

    Защо не напишите, че лимитът е 800 лева и то само ако банкоматът е зареден с банкноти по 20 лева.

  10. @ Станислав
    Първо, лимитът 1000 лв. е на една транзакция, а не дневен лимит, съгласно Z-ниво от сайта на ПИБ.

    Второ, може и да е вярно, че банкоматът брои до 40 банкноти на транзакция, но това вече е и смешно. За какво тогава са всичките тези различни нива на лимити? Да кажем аз поискам да си увелича лимита на транзакция на 2000 лева и платя 3 лева за да ми сменят нивото на Х-ниво. И тогава ли ще мога да получавам не повече от 400 лева на транзакция.

    Трето, ако една стойност от предоставената от ПИБ таблица за лимитите не отговаря на истината, как мога тогава да бъда сигурен в останалите данни. Може би не са верни и данните за 24 часов и 7 дневен лимит, данните за плащания при търговци, данните за ползване на картите в чужбина и т.н.
    Защо трябва винаги да очаквам, че мога да бъда неприятно изненадан точно когато парите ми са най-необходими?

    Възможно е да е вярно предположението, че лимитите са намалени заради въведената такса 0.10 лева на транзакция и банката желае да получава повече приходи. Но тогава би трябвало да бъде коригирана и предоставяната информация за лимитите за да не бъдат заблуждавани потребителите.

    Искам да добавя, че ползвам услугите на ПИБ от много години и в общи линии съм доволен от тях, най-малкото защото правя сравнение и с останалите банки в България. Но винаги има разни дребни проблеми, които дразнят и банката трябва да се вслушва в мненията на потребителите си и да се стреми да решава тези проблеми.

Коментирай