AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Поддържат ли кредитните карти на банката услугите VerfiedByVisa и MasterCard SecureCode?

  2. Здравейте. На 1- ви май преведох сума от Pay Pal акаунта в картовата ми сметка.
    В Pay Pal дават срок на транзакцията 2-3 работни дни и статуса й е „Completed“.
    Тази седмица беше само 4 работни дни, което явно осмисля, защо парите още ги няма в картата, но аз все пак започвам да се притеснявам, дали всичко е наред.
    горе долу за колко работни дни става това прехвърляне?
    Благодаря.

  3. Здравейте, г-жо Минчева, Съжаляваме за неудобството, но банкови карти могат да се получават единствено от техните притежатели. С удоволствие ще пренасочим картата към по-удобен за Вас наш клон - достатъчно е да се свържете с нашите специалисти от Контакт центъра на тел. *bank / *2265 или 0800 11 011. Пренасочването на картата в друг клон в рамките на града е безплатно. Поздрави!

  4. Издадена ми е дебитна карта в клон на банката, който в близките месеци не мога да посетя в работно време. Упълномощих близък с нотариално заверено пълномощно да получи картата и пин-кодовете към нея, но служителите в банката са му отказали това. Поради нежеланието да се разправям излишно, възможно ли е дебитната карта заедно с пин-кода да бъде изпратена в клон, който посоча и който мога да посетя? Каква е процедурата за това и колко струва услугата?

  5. Здравейте, г-н Христов, Не е задължително да се използва бланка на банката. Единственото условие е текстът на пълномощното да е по образеца, който сме публикували на нашия сайт. Това са мерки, с които гарантираме сигурността на своите клиенти. Благодарим Ви за проявеното разбиране и за Вашия коментар. С пожелания за приятен и успешен ден!

  6. Имате много странно изискване за откриване на ел. банкиране с пълномощно. Беше ми казано, че трябва да ползвам само бланка на банката, а не нормално изрично пълномощно с описание на правата за откриване на ел. банкиране (само за регистрация, не за опериране). Много жалко, че създавате бюрократични пречки за нещо толкова елементарно.

  7. Здравейте, s maslo, Когато основанието е "захранване на сметка", такса не се начислява на физическото лице. Ако пък искате да захраните фирмена сметка, няма да дължите такса до 5000 лв. Ако сумата е по-голяма, такса е 0.2%. Поздрави! :-)

  8. Здравейте,

    Искам да изясня чисто теоретично следния въпрос. Аз съм физическо лице и имам сметка в ПИБ. Идва друго физическо лице, което иска да захрани моята сметка. Взима ли се в този случай такса за това, че другото лице внася пари в моята сметка?
    Другият въпрос е ако аз като физическо лице искам да внеса пари във фирмена сметка, която е към ПИБ, то трябва ли да заплатя някаква такса?

  9. Здравейте,
    Бих искал да изразя удовлетворението си от начина, по който работи Вашият клон в гр. Пловдив, на площад "Съединение".
    Тъй като офисът ми се намира наблизо, ползвам основно него. Смятам, че в момента сте събрали страхотен екип, който се справя изключително добре. Естеството на операциите, които правя е малко по-специфично и за разлика от офиси в други градове, които посещавам, тук ме посрещат с разбиране и ме обслужват бързо, професионално и приветливо.
    Специално искам да изкажа възхищението си от Юлиана Мишовска. В нейно лице винаги срещам професионализъм и страхотно отношение. Преди известно време, въпреки нежеланието ми (вече имах една кредитна карта - Visa), ме убеди да си взема втора - Master card Pay Pass. В началото нямах намерение и желание да я ползвам, но в крайна сметка се оказа, че ми е изключително удобно и вече въобще не съжалявам, че послушах съвета на Юлия. По нейна препоръка направих и регистрация, при която всеки път, когато ме обслужват въвеждам код в специално устройство. По този начин избягвам опасността да бъде злоупотребено с парите ми от недобросъвестни лица, които са успели да се снабдят с личната ми карта и които искат да я ползват в клон, където не ме познават.
    Поздравления за добрия екип, който сте събрали и за начина, по който работите.

  10. Здравейте, г-жо Йонкова, Бихме искали да Ви препоръчаме две наши услуги. Едната е My Fibank. Тя е справочна - чрез нея можете от всеки компютър с връзка с интернет да проверявате движения по сметки, плащания с карти, оставащ лимит по кредитна карта, минимална вноска по кредитна карта и други. Повече за услугата можете да научите тук. Тя е безплатна и много удобна, а с регистрацията за нея се отказвате и от извлеченията, тъй като всичката необходима Ви информация се съдържа в My Fibank. Допълнително можете да настроите услугата така, че да получавате на своята електронна поща електронни извлечения. Втората услуга е нашият Виртуален клон. Той също е електронна услуга, чрез която можете да извършвате активни банкови операции - да нареждате преводи, да закупувате валута, да откривате депозитни сметки и други. Чрез него можете да правите и справки за своите средства в банката. Повече за него можете да научите тук. Имайте предвид, че не можете да нареждате преводи от своята кредитна сметка. С нея можете да разполагате единствено чрез своята кредитна карта - като плащате с нея при търговци или в интернет. Заповядайте в най-близкия наш клон, за да Ви разкажем подробно за двете услуги и да Ви помогнем с регистрацията за тях. Приятен ден и поздрави от екипа! :-)

Коментирай