AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Благодаря за отговора.

  2. Здравейте, г-н Колев, Разбира се - превеждате парите по IBAN номера на сметката, а превалутиранията, ако са наложителни, ще се извършват по съответния курс за деня. Поздрави! :-)

  3. Здравейте. Интересува ме продуктът "безсрочен спестовен влог", който банката предлага. Дали по него могат да се получават валутни преводи от чужбина? Благодаря предварително!

  4. Здравейте! @halil: Разбира се :-) Бихме искали само да напомним, че тегленето на пари от банкомат се таксува с 3 лв. + 1.5% от сумата, която изтегляте. @Николай: За съжаление извлеченията могат да бъдат издадени единствено на български език. Поздрави!

  5. Здравейте, имам е-банк и бих желал да разбера има ли възможност да видя извлечение на английски език, мерси

  6. zdraveyte dali shte moga da isteglya pari ot moyata debitna carta visa electron ot anglia

  7. Подавам сигнал за следния казус: на 31.05.2011 посещвам Клон "Мол - Пловдив" - целта е проста - отваряне на сметка в лева с дебитна карта, по която ще има ежемесечни постъпления. Понеже тези постъпления ще са от институции като НОИ и пр - естествено ми трябва документ, на който да пише, че лицето "Х" живеещо на адрес ..... с ЕГН и пр. има банкова сметка с IBAN....... - простичко нали. Мисля, че на всеки му се е налагало да представи такъв документ пред работодателя си - било то за заплата било то за болнични. Но не ми е ясно служителите в този клон с основно образование ли са ?
    Беше ми съобщено че трябва да заплатя 20 лв за "Удостоверение за наличност по сметка" - каква наличност попитах аз - нали сега ще я отворя - ще си предоствя сметката на НОИ и ще чакам те да ми преведат пари. Трябва само да им покажа документ с IBAN, по който да ми превеждат сумите. Отговорът на вашия служител бе - покажете си Договора който ще подпишете с нас. Защото това което искате е 20 лв.
    Въпроса е що не ги уволните тези лица
    В друг клон обслужването беше подобаващо на ниво и без тези абсурди. Явно тези в мола не правят разлика между наличност по сметка и съществуване на сметка.
    Лошото е, че ще се срещаме пак - но следващия път няма да ида в друг офис - ще чакам в този докато получа адекватното обслужване.

    1. Здравейте! Бихме искали да се извиним за недоразумението, в което сме Ви поставили. Грешката е наша и ще се постараем да не се повтаря - учим се бързо и благодарим, че се свързвате с нас. В този случай действително е достатъчно да Ви бъде издадено Удостовение за НОИ, което е безплатно и издаваме на всички свои клиенти, които имат нужда от документ за целта. Надяваме се, че след следващото си посещение в наш клон в блога ни ще пишете от името на Доволен клиент. Надяваме се, че ще го заслужим :-) Оставаме на Ваше разположение, ако можем да помогнем с нещо. Лек и успешен ден!

  8. Здравейте, г-н Динов, Разбираме Вашия казус, но картата бихме могли да дадем единствено лично на Вас. Това е политика на банката. Ако можем да помогнем по някакъв друг начин, оставаме на Ваше разположение. Поздрави от екипа на Fibank.

  9. Здравейте!

    Въпросът ми е подобен на @mmincheva от 4 май.

    Тъй като скоро може да ми се наложи подобно упражнение (да изпратя друг да получи банковата ми карта).

    Няма ли да е възможно да изпратя друг човек с нотариално заверено пълномощно, в което изрично да е упоменато каква карта може да получи и ПИН кода към нея? Ако трябва може да се допише и в кой клон на Банката да се случи това?

    Ако искате, като допълнителна мярка, нека се звъни на телефона на собственика, който фигурира във Вашата система и той да даде финалното потвърждение.

    Поздрави!

Коментирай