AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Исках да ви попитам коя карта е по-подходяща за пазаруване в чужбина-виза електрон или в-пей.Коя бихте ми препоръчали

  2. Имали клон на банката който ще работи утре (събота) в Русе ?

  3. Нещо напоследък се мотаят тези транзакции. Не знам каква е причината.

    Преди няколко месеца наистина ставаха за 2-3 работни дни.

    В момента се мотаят по седмица и отгоре - не знам какво се е променило, но е факт че се е променило.

  4. Здравейте, г-н Савов, Прехвърлянето на пари от PayPal към карта отнема до няколко работни дни. Молим Ви да проверите отново в началото на следващата работна седмица и да ни сигнализирате, ако все още не са пристигнали. Процесът отнема известно технологично време и е по-бавен, отколкото банковия превод. Приятно почивни дни! :-)

  5. AskFibank, вече четвърти работен ден чакам пари, преведени от Pay Pal акаунта в картовата ми сметка. В Pay Pal дават срок на транзакцията 2-3 работни дни и статуса й е "Completed". Колко дни още ще чакам и къде е проблемът?

  6. За Firefox 4, има временно решение:

    http://dotomaz.tumblr.com/post/786443743/firefox-4-0b1-and-ssl-renegotiation

  7. Здравейте, @Николай Сербезов: Наш специалист се свърза с Вас, надяваме се, че проблемът вече е разрешен :-) @Росен Иванов: Работим по въпроса. Съвсем скоро ще може да се банкира спокойно и през Firefox 4. Необходими са сървърни настройки и тестове, които отнемат време. Благодарим за разбирането. Междувременно бихте могли да използвате Firefox 3.6. Поздрави!

  8. След обновяване на Firefox до последна версия 4.0 спря да ми се зарежда сертификата издаден от банката. Успях да го подкарам като сетнах в about:config, security.ssl.renego_unrestricted_hosts e-fibank.bg. Един редови потребител няма д асе оправи с тази процедура.

  9. Ама аз изобщо не мога да вляза. Излиза прозореца за избор на сертификат, избирам го, и после излиза празен екран с грешка на експлорера: "Internet Explorer cannot display the webpage"

  10. Здравейте, При IE9 е добавена нова функционалност - ActiveX Filtering. Ако опцията е отбелязана, IE9 работи без ActiveX контроли и за да можете да подписвате документи и заявки, ще трябва да направите следните промени:

    От менюто на браузъра изберете Tools -> Internet Options -> Security -> Trusted sites -> Sites. В бялото прозорче въведете адреса на Виртуалния клон (https://e-fibank.bg/) и натиснете бутона Add, след което Close. От менюто на браузъра изберете Tools -> Internet Options -> Security -> Trusted sites -> Custom level -> ActiveX controls and plug-ins. Намерете в списъка Initialize and script ActiveX controls not marked as safe и изберете Enable. От Tools -> Internet Options -> Security -> Trusted sites -> Custom level -> ActiveX controls and plug-ins намерете в списъка Allow ActiveX Filtering и изберете Disable.
    Всички тези настройки се правят само за зоната Trusted Sites. След това трябва да рестартирате браузъра.

Коментирай