AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Има ли специфични насторйки при инсталиране на сертификат по персонална политика на ПИБ при броузерите Firefox 4.0 или IE 9. Някак си не ми е за пръв път да инсталирам сертификат на ПИБ и т.н., но този път удрям на камък (вече два месеца :).
    Благодаря!

  2. Здравейте!
    Искам да попитам каква е причината моята дебитна карта в британски паундове Visa Electron да бъде блокирана? Днес при опит за плащане в супермаркет в Англия с нея, служителят ми каза, че не може да извърши плащане. Може ли да ми кажете защо картата е блокирана? И какво може да се направи, за да се отблокира? Изпитах много неприятен сконфуз от тази ситуация и не мога да си обясня какъв може да бъде проблема.
    Също така ми кажете, мога ли да отблокирам или подпиша нужен документ за отблокиране дистанционно, чрез електронен подпис, ако се налага нещо такова. Не съм в България и разчитах на тази карта, за да нося пари със себе си, които да не са в кеш и ето какво се получава сега.
    Аз имам вариант да си ги прехвърля на друга карта с електронното банкиране, но това не е добър вариант.

  3. Здравейте! @Екатерина: Работим по новия дизайн. Надяваме се, че скоро ще можем да Ви зарадваме с него. Следете нашия блог за актуална информация по въпроса. @Кремена: Необходимо е да посетите наш клон, за да възстановим достъпа Ви до "Моята Fibank". Тъй като няколко пъти сте въвели грешна парола, той е бил блокиран. В този случай искането на нова парола също не работи. @Диана: Следим Вашия случай и оставаме на разположение, за да го изясним. Поздрави!

  4. компания ме е charge-нала двойно за онлайн покупка на билет,мога ли да спра тансакцията??

  5. здравейте може ли да ми пратите временната парола за моята fibank понеже я блокирах и сега ми изписва че трябва да ходя до офис пробвах и със забравена парола въведох си клиентския номер потребителско име имейл така ми казаха от банката но пак ми изписва да посетя банката и не съм получила временна парола

  6. Честит празник на всички българи!Исках да ви попитам кога ще излезе новата карта на електрон и как да разбера за нея.Благодаря ви!

  7. Здравейте! @amji: За да можем да Ви отговорим най-точно, ще трябва да проверим. След малко ще получите писмо с молба да ни дадете свои данни, за да направим справка. Благодарим Ви предварително! @Кинча Пеева: Клиентите ни със сигурност са станали още повече през последната година. Поздрави от екипа на Fibank! :-)

  8. Здравейте, във връзка с думите на Ваша служителка, че първите клиенти на ПИБ, на които е предложена новата YES MasterCard са (само) 3000 човека, се зачудих колко всъщност са клиентите на Вашата банка. От публикация в сайта Ви с дата 1-ви март 2010 разбрах, че едномилионният клиент е получил специален подарък; с какъв брой клиенти можете да се похвалите с днешна дата?

  9. Здравейте,
    Имам visa electron издадена от вашата банка. Направих едно плащане и съответно сумата влезна в графа блокирани и ми останаха свободни пари в сметката. По-късно след осчетоводяването на плащането, тази сума остана в блокирани суми, а баланса ми мина в минус все едно съм платил едно и също нещо два пъти, въпреки че за тази сума има само една транзакция.
    Моля за Вашия компетентен отговор, т.к. не мога да използвам свободните си средства в сметката.

  10. Здравейте! @Елена: Прехвърлянето зависи от много фактори, но обичайно парите се получават по картата за седем работни дни. В момента, в който парите пристигнат, ще ги получите и по своята картова сметка. Проверявайте наличността по сметката и ни пишете отново. @Николай: Работим по внедряването на услугите и се надяваме, че скоро ще можем да Ви ги предложим. Поздрави!

Коментирай