AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Динов, Разбира се, изпратете ни въпроса си на marketing@fibank.bg. Ще получите нашия отговор във възможно най-кратък срок :-) Лек и успешен ден!

  2. Здравейте,

    Бихте ли могли да ми посочите e-mail, на който мога да задам въпрос относно кредитните Ви продукти и условията по тях. Имам определен казус и искам да взема решение, преди да отида във Ваш офис.

    Благодаря Ви предварително!

    Поздрави!

  3. Здравейте, г-н Няголов, Има вероятност някои плащания с картата да се забавят и да се осчетоводят на по-късен етап или пък да имате по-стари задължения, по които да се начислява лихва, което става в края на отчетния период. Много са факторите, които се вземат предвид, затова е и препоръчително да внасяте задълженията си след 20-то число на месеца за последния отчетен период. Разбира се, ако сте сигурни в сумата на задължението и нямате предходни задължения, можете да внесете сумата по картата предварително и така няма да се налага отново да посещавате клон на банката. За всеки случай Ви препоръчваме да се регистрирате или за нашия Виртуален клон, или за My Fibank. С помощта на двете услуги ще можете лесно да следите всички плащания с картата и своите задължения по нея. Имайте предвид, че всеки месец, в който ползвате картата (или в случай че имате стари задължения), трябва да плащате поне минималната вноска, в противен случай картата ще бъде деактивирана. В този смисъл е препоръчително да предвидите начин, по който да внасяте пари по разплащателната сметка на кредитната карта, докато сте в чужбина - например това може да прави Ваш роднина или Вие посредством нашия Виртуален клон. Оставаме на Ваше разположение, ако имате нужда от повече информация или съвет и препоръки. Лек и успешен ден! :-)

  4. Здравейте! Искам да попитам още нещо, което не ми е ясно.
    Да речем, че имам кредитна карта Visa и пазарувам с нея неща за 500 лв. Отивам в банковия клон преди падежа (още преди да е дошла фактура) и погасявам тези пари.
    Една служителка във ваш клон ми каза, че не е хубаво да погасявам по-рано, тъй като после съм щял да получа така или иначе минимална сума за плащане. Едното се водело Захранване на сметка, а другото погасяване. Друга ваша служителка пък ми каза, че няма значение кога покривам задължението.
    Та въпросът ми е - има ли значение кога, ако е предсрочно?
    Също, очертава ми се да съм в чужбина за няколко месеца и смятам кредитната карта да е чиста до заминаването ми, тоест, без задължения. Тъй като ще ми е трудно от там да я захранвам въпроса ми е, тези месеци ще получавам ли известия за плащания? Мисълта ми е, че ще бъде неприятно за някаква служебна такса от 2 лв картата да се блокира и да не мога да я ползвам в чужбина. При някои банки годишната такса се разпределя на всеки месец и е възможно да имаш просрочие независимо, че си на нула - сиреч, нямаш задължения.

  5. Здравейте, Анастас, Ще ни отнеме известно време, но следете нашия блог. Когато сме готови с новия дизайн, ще се похвалим :-) Благодарим Ви за интереса и поздрави от екипа! :-)

  6. Как мога да рабера кога ще излезе новата карта Виза електрон

  7. Здравейте, г-жо Христова, Приемаме внесения депозит като основание да Ви бъде издадена кредитна карта. Колкото по-дълго депозитътВи стои в банката, толкова по-висок може да бъде и лимитът на Вашата кредитната карта. Надяваме се, че с това отговаряме на Вашия въпрос. Поздрави! :-)

  8. Здравейте!

    Бихте ли обяснили по-подробно следното "допълнително предимство" при откриване на депозит в ПИБ:

    "получавате възможност да Ви се издаде револвираща кредитна карта с чип, след като средствата по депозита са престояли повече от три месеца;"

    Благодаря.

  9. Здравейте, г-жо Герганова, Благодарим Ви за подкрепата и доверието. Велинград е включен в нашия план за развитие и полагаме усилия в тази посока. Надяваме се, че скоро ще можем да Ви поканим в наш клон и в този град. Приятен ден и поздрави от екипа! :-)

  10. Здравейте,
    Аз съм клиент на Вашата банка от години и съм много доволна от услугите, които предлагате. Бих искала да попитам ръководството на ПИБ предвижда ли да открие клон на банката във Велинград и ако да кога?
    Очаквам Вашия отговор.

Коментирай