AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @Любомир

    Ако искаш да видиш проблема:

    1. Internet Options -> Advanced -> Do not save encrypted pages on disk -> трябва да е избрано

    2. Изтрии си browser cache.

    3. Затвори IE9, после го пусни и опитай да отвориш страницата.

    Най-вероятно при теб тази опция е била изключена при инсталацията на IE9, или си идва така от предишни версии - IE8, IE7, и т.н.

    Проблема е описан в линка, който съм дал. IE се държи леко неадекватно при SSL връзка и HTTP Headers:

    Pragma: no-cache
    Cache-Control: no-cache

    Т.е не запазва никакво съдържание на диска.

    E-fibank ползват XSLT файлове за форматиране на банкирането. Проблема е, че XSLT файла не се записва на диска и съответно ActiveX, който го обработва - няма какво да обработи.

    Бързо решение е да се настрои сървъра да връща подоходящи HTTP Headers за XSLT файлове, като например:

    FileETag None
    Header set Cache-Control "private,pre-check=0,post-check=0"

    Тогава дори и да е пусната горната опция в IE, той все пак ще кешира XSLT файловете и plugin-a за XSLT ще може да ги обработи.

    Имат си програмисти във Fibank, така че има кой да реши проблема.

    Въпроса е, че съществува.

  2. Здравейте пак,

    Проблема с IE9 аз лично за мен успях да го реша с промяна в следните настройки:

    Internet Options -> Advanced -> Do not save encrypted pages on disk

    Като се махне отметката оттам работи добре.

    Повече информация за проблема:
    http://radiac.net/diary/id/1257/

  3. Е-банкирането и сега си работи пефектно през IE9. Не знам какви проблеми са имали господата по-горе.

  4. Здравейте! @Венелин и Николай: Работим по въпроса. Скоро ще можете да банкирате и през IE9. Междувременно съветваме да използвате алтернативните браузъри. Благодарим Ви за търпението и оставаме насреща, ако имате нужда от повече информация :-) @Мария: Картата Ви ще бъде подновена автоматично и ще можете да си я получите след 20-ти юни. Бихме искали да Ви помолим да се свържете с нас тогава, за да Ви ориентираме. А ако е необходимо, ще пренасочим картата към по-удобен за Вас клон. Поздрави! :-)

  5. Да, аз като тествах навремето с бетата, ми казаха че бети не се поддържат. Е, сега вече е официална версия.

  6. Здравейте,

    Дебитната ми карта изтича през юни, но как мога да разбера в кой клон е издадена и съответно откъде да получа новата пластика?

    Поздрави!

  7. Здравейте,

    Инсталирах IE9, и банкирането не работи. Знаете ли за проблема и имате ли планове, срокове, кога ще бъде решен?

    Поздрави

  8. Благодаря Ви!
    Всичко вече е наред.

    Благодаря за бързата реакция.

    Поздрави!

  9. Привет отново, Елена, Наш специалист ще се свърже с Вас, за да разрешим проблема. Поздрави! :-)

  10. Много ви благодаря за прекрасните пожелания.

    Нещо не се получава, въвеждам всичко, но ми изписва че има грешка и че потребителя е неактивен, и да посетя клон на банката.
    А вчера бях, няма логика, дадоха ми клинетския номер, незнам защо се получава така.

Коментирай