AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!

    Бихте ли обяснили по-подробно следното "допълнително предимство" при откриване на депозит в ПИБ:

    "получавате възможност да Ви се издаде револвираща кредитна карта с чип, след като средствата по депозита са престояли повече от три месеца;"

    Благодаря.

  2. Здравейте, г-жо Герганова, Благодарим Ви за подкрепата и доверието. Велинград е включен в нашия план за развитие и полагаме усилия в тази посока. Надяваме се, че скоро ще можем да Ви поканим в наш клон и в този град. Приятен ден и поздрави от екипа! :-)

  3. Здравейте,
    Аз съм клиент на Вашата банка от години и съм много доволна от услугите, които предлагате. Бих искала да попитам ръководството на ПИБ предвижда ли да открие клон на банката във Велинград и ако да кога?
    Очаквам Вашия отговор.

  4. Привет, г-н Таков, Надяваме се, че рекламата Ви е харесала. Актьорът е Бен Крос и е участвал в много холидувски продукции. За повече информация разгледайте неговия актьорски профил в IMDB. Приятен ден! :-)

  5. Здравейте, г-н Танев, Извинете ни за пропуска. В момента разработваме нов продукт, който по-точно ще отговаря на нуждите на бизнеса. Надяваме се, че съвсем скоро ще можем да Ви го представим, и ще се радваме да чуем мнението Ви. Поздрави! :-)

  6. Моля да ме информирате за името на английския актьор, заснет на вашия рекламен клип с Бербатов!
    Благодаря предварително

  7. е отоговорете и на моят върпос :) защо го избягвате ?

  8. Здравейте! @Тервел Няголов: Благодарим за интересния въпрос. И в този случай можете да разполагате със средствата, като те няма да се олихвяват за престоя си по разплащателната сметка. Едва след изчерпването им ще започнете да използвате парите, отпуснати Ви като кредитен лимит. Нашата препоръка е да превеждате парите по дебитната карта. Така парите Ви ще се олихвяват при 1% на годишна база (така сте получили и кредитната лихва от 0.01 лв.). Освен това ще можете и по-лесно да разполагате с тях - ще можете да ги теглите на банкомат, без да Ви се начисляват таксите, които се отнасят за кредитните карти например. @Милен Христов: Вече е възможно банкирането и през Firefox 4.0. Необходимо ни беше известно време, за да настроим системата за работа с новата версия на браузъра. Срещате ли някакви затруднения? Оставаме на ваше разположение. Лек и успешен ден! :-)

  9. Може ли ъпдейт за проблема с Firefox 4?

  10. Какво се случва, ако имам кредитна карта да речем с лимит 1000 евро, които са непокътнати и някой ми преведе още 1000 евро - примерно, продам нещо в eBay или получа пари от PayPal. Ще имам 1000 евро дебит, който си тегля докато не опра до кредитния лимит ли? Тези пари олихвяват ли се, ако са дебит, както се олихвява изтегления кредит и ако да на какъв процент?
    И още един въпрос, виждам на моя сметка, че имам "Натрупана кредитна лихва:
    0.01". Бих искал да попитам какво означава това? Сметката е разплащателна и има към нея дебитна карта Visa Electron. Парите в нея се олихвяват, правилно ли съм разбрал?
    Благодаря предварително за отговорите :)

Коментирай