AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. AskFibank, вече четвърти работен ден чакам пари, преведени от Pay Pal акаунта в картовата ми сметка. В Pay Pal дават срок на транзакцията 2-3 работни дни и статуса й е "Completed". Колко дни още ще чакам и къде е проблемът?

  2. За Firefox 4, има временно решение:

    http://dotomaz.tumblr.com/post/786443743/firefox-4-0b1-and-ssl-renegotiation

  3. Здравейте, @Николай Сербезов: Наш специалист се свърза с Вас, надяваме се, че проблемът вече е разрешен :-) @Росен Иванов: Работим по въпроса. Съвсем скоро ще може да се банкира спокойно и през Firefox 4. Необходими са сървърни настройки и тестове, които отнемат време. Благодарим за разбирането. Междувременно бихте могли да използвате Firefox 3.6. Поздрави!

  4. След обновяване на Firefox до последна версия 4.0 спря да ми се зарежда сертификата издаден от банката. Успях да го подкарам като сетнах в about:config, security.ssl.renego_unrestricted_hosts e-fibank.bg. Един редови потребител няма д асе оправи с тази процедура.

  5. Ама аз изобщо не мога да вляза. Излиза прозореца за избор на сертификат, избирам го, и после излиза празен екран с грешка на експлорера: "Internet Explorer cannot display the webpage"

  6. Здравейте, При IE9 е добавена нова функционалност - ActiveX Filtering. Ако опцията е отбелязана, IE9 работи без ActiveX контроли и за да можете да подписвате документи и заявки, ще трябва да направите следните промени:

    От менюто на браузъра изберете Tools -> Internet Options -> Security -> Trusted sites -> Sites. В бялото прозорче въведете адреса на Виртуалния клон (https://e-fibank.bg/) и натиснете бутона Add, след което Close. От менюто на браузъра изберете Tools -> Internet Options -> Security -> Trusted sites -> Custom level -> ActiveX controls and plug-ins. Намерете в списъка Initialize and script ActiveX controls not marked as safe и изберете Enable. От Tools -> Internet Options -> Security -> Trusted sites -> Custom level -> ActiveX controls and plug-ins намерете в списъка Allow ActiveX Filtering и изберете Disable.
    Всички тези настройки се правят само за зоната Trusted Sites. След това трябва да рестартирате браузъра.

  7. Махната си беше, не става. win7/32bit, win и ie са на български, ако има значение. Спомням си че преди имах подобни проблеми с ие8 под виста, а под хп работеше.

  8. @Николай Сербезов

    Пробвай да махнеш отметката от:

    Internet Options -> Advanced -> Do not save encrypted pages on disk

    При мен Win7/64 IE9 само така работи (сертификат по индивидуалната политика)

  9. Здравейте. Аз пък не мога да вляза с ИЕ9. Не че ми трябва, ама все пак да се знае. Изчистил съм кеша, изчистил съм кукитата. Ако има някакво значение - да споделя - не съм с уеп, не съм с токън, с сертификат по индивидуалната политика на пиб съм, т.е. с тези дето се генерираха от пиб навремето.

  10. Здравейте, Благодарим ви за търпението. Вече можете да банкирате и през IE9. Ако срещнете някакви затруднения, не се колебайте да ни пишете отново, за да помагаме. Хубав ден и поздрави от екипа! :-)

Коментирай