AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! По съдба съм клиент на няколко банки в България и често посещавам клоновете им. Признавам, че не е голямо удоволствие чакането и сложните процедури, но пък в ПИБ винаги са ме посрещали радушно и това наистина ви отличава от другите, затова и ви препоръчвам на всичките си приятели. Не е важно само да се свърши работата, а накрая всички да са доволни и усмихнати. Е, това сигурна съм зависи и от двете страни на бюрата. Давайте все така ПИБ! А и добрите и по-негативните отзиви винаги са ценни и във ваша полза.

  2. Зашо премахнахте свободния депозит за юридически лица ?

  3. Здравейте! @Росен Ръждов: В събота клиенти можете да заповядате в клон "Русе" (ул. "Райко Даскалов" 11). Клон "Техномаркет" пък е отворен и през двата почивни дни. @Анастас: Бихме Ви препоръчали VISA Electron. Към настоящия момент с V PAY не може да се плаща в интернет. Друга възможност е и кредитна карта VISA/MasterCard с неснижаем остатък. Тя Ви дава всички преимущества на кредитната карта. Интересното при нея е, че Вие внасяте предварително парите, с които искате да разполагате.

  4. Исках да ви попитам коя карта е по-подходяща за пазаруване в чужбина-виза електрон или в-пей.Коя бихте ми препоръчали

  5. Имали клон на банката който ще работи утре (събота) в Русе ?

  6. Нещо напоследък се мотаят тези транзакции. Не знам каква е причината.

    Преди няколко месеца наистина ставаха за 2-3 работни дни.

    В момента се мотаят по седмица и отгоре - не знам какво се е променило, но е факт че се е променило.

  7. Здравейте, г-н Савов, Прехвърлянето на пари от PayPal към карта отнема до няколко работни дни. Молим Ви да проверите отново в началото на следващата работна седмица и да ни сигнализирате, ако все още не са пристигнали. Процесът отнема известно технологично време и е по-бавен, отколкото банковия превод. Приятно почивни дни! :-)

  8. AskFibank, вече четвърти работен ден чакам пари, преведени от Pay Pal акаунта в картовата ми сметка. В Pay Pal дават срок на транзакцията 2-3 работни дни и статуса й е "Completed". Колко дни още ще чакам и къде е проблемът?

  9. За Firefox 4, има временно решение:

    http://dotomaz.tumblr.com/post/786443743/firefox-4-0b1-and-ssl-renegotiation

  10. Здравейте, @Николай Сербезов: Наш специалист се свърза с Вас, надяваме се, че проблемът вече е разрешен :-) @Росен Иванов: Работим по въпроса. Съвсем скоро ще може да се банкира спокойно и през Firefox 4. Необходими са сървърни настройки и тестове, които отнемат време. Благодарим за разбирането. Междувременно бихте могли да използвате Firefox 3.6. Поздрави!

Коментирай