AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте пак,

    Проблема с IE9 аз лично за мен успях да го реша с промяна в следните настройки:

    Internet Options -> Advanced -> Do not save encrypted pages on disk

    Като се махне отметката оттам работи добре.

    Повече информация за проблема:
    http://radiac.net/diary/id/1257/

  2. Е-банкирането и сега си работи пефектно през IE9. Не знам какви проблеми са имали господата по-горе.

  3. Здравейте! @Венелин и Николай: Работим по въпроса. Скоро ще можете да банкирате и през IE9. Междувременно съветваме да използвате алтернативните браузъри. Благодарим Ви за търпението и оставаме насреща, ако имате нужда от повече информация :-) @Мария: Картата Ви ще бъде подновена автоматично и ще можете да си я получите след 20-ти юни. Бихме искали да Ви помолим да се свържете с нас тогава, за да Ви ориентираме. А ако е необходимо, ще пренасочим картата към по-удобен за Вас клон. Поздрави! :-)

  4. Да, аз като тествах навремето с бетата, ми казаха че бети не се поддържат. Е, сега вече е официална версия.

  5. Здравейте,

    Дебитната ми карта изтича през юни, но как мога да разбера в кой клон е издадена и съответно откъде да получа новата пластика?

    Поздрави!

  6. Здравейте,

    Инсталирах IE9, и банкирането не работи. Знаете ли за проблема и имате ли планове, срокове, кога ще бъде решен?

    Поздрави

  7. Благодаря Ви!
    Всичко вече е наред.

    Благодаря за бързата реакция.

    Поздрави!

  8. Привет отново, Елена, Наш специалист ще се свърже с Вас, за да разрешим проблема. Поздрави! :-)

  9. Много ви благодаря за прекрасните пожелания.

    Нещо не се получава, въвеждам всичко, но ми изписва че има грешка и че потребителя е неактивен, и да посетя клон на банката.
    А вчера бях, няма логика, дадоха ми клинетския номер, незнам защо се получава така.

  10. Здравейте, Елена, Точно така - използвайте функцията за възстановяване на забравена парола. Там трябва да въведете Вашето потребителско име, имейла, с който сте регистрирана за услугата, и клиентския номер. Ако срещнете някакви затруднения, не се колебайте да ни пишете отново! :-) За малко да забравим... Честит 8-ми март! Бъдете винаги усмихната и обичана, обкръжена от уважаващи Ви и държащи на Вас мъже. Желаем Ви много нежно внимание от любимите хора, приятни изненади и емоционални подаръци.

Коментирай