AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. След обновяване на Firefox до последна версия 4.0 спря да ми се зарежда сертификата издаден от банката. Успях да го подкарам като сетнах в about:config, security.ssl.renego_unrestricted_hosts e-fibank.bg. Един редови потребител няма д асе оправи с тази процедура.

  2. Ама аз изобщо не мога да вляза. Излиза прозореца за избор на сертификат, избирам го, и после излиза празен екран с грешка на експлорера: "Internet Explorer cannot display the webpage"

  3. Здравейте, При IE9 е добавена нова функционалност - ActiveX Filtering. Ако опцията е отбелязана, IE9 работи без ActiveX контроли и за да можете да подписвате документи и заявки, ще трябва да направите следните промени:

    От менюто на браузъра изберете Tools -> Internet Options -> Security -> Trusted sites -> Sites. В бялото прозорче въведете адреса на Виртуалния клон (https://e-fibank.bg/) и натиснете бутона Add, след което Close. От менюто на браузъра изберете Tools -> Internet Options -> Security -> Trusted sites -> Custom level -> ActiveX controls and plug-ins. Намерете в списъка Initialize and script ActiveX controls not marked as safe и изберете Enable. От Tools -> Internet Options -> Security -> Trusted sites -> Custom level -> ActiveX controls and plug-ins намерете в списъка Allow ActiveX Filtering и изберете Disable.
    Всички тези настройки се правят само за зоната Trusted Sites. След това трябва да рестартирате браузъра.

  4. Махната си беше, не става. win7/32bit, win и ie са на български, ако има значение. Спомням си че преди имах подобни проблеми с ие8 под виста, а под хп работеше.

  5. @Николай Сербезов

    Пробвай да махнеш отметката от:

    Internet Options -> Advanced -> Do not save encrypted pages on disk

    При мен Win7/64 IE9 само така работи (сертификат по индивидуалната политика)

  6. Здравейте. Аз пък не мога да вляза с ИЕ9. Не че ми трябва, ама все пак да се знае. Изчистил съм кеша, изчистил съм кукитата. Ако има някакво значение - да споделя - не съм с уеп, не съм с токън, с сертификат по индивидуалната политика на пиб съм, т.е. с тези дето се генерираха от пиб навремето.

  7. Здравейте, Благодарим ви за търпението. Вече можете да банкирате и през IE9. Ако срещнете някакви затруднения, не се колебайте да ни пишете отново, за да помагаме. Хубав ден и поздрави от екипа! :-)

  8. не е добра идея да се ползват бета версии на браузърите за сериозни неща, избягвайте ги за да си спестите главоболия

  9. И не съм съгласен с горните коментари че обслужването е на висота. Поне 80% от персонала не е в състояние да консултира клиентите за елементарни неща. За пореден път бях посъветван да внасям пари по кредитната карта след 20-то число, въпреки че това не е в мой интерес. При положение, че не възстановя цялата изтеглена сума по кредитната карта, за всяко забавяне се удържат лихви. Защо тогава да задържам парите в себе си? За да плащам лихвите след това? И не съм съгласен, че съм смел щото съм бил анонимен. Освен че въобще не съм анонимен, пиша тук просто защото по офисите няма никой, който да приеме подобни оплаквания. Това си личи по това че с години нищо не се прави, въпреки че става въпрос за елементарни неща. Пиша и защото се надявам все някога някой да прочете и да се промени нещо.

  10. Уважаема ПИБ,

    за пореден път си тръгнах изнервен от ваш офис и то за глупости. Кога най-сетне ще въведете някакъв елементарен ред, примерно система с нормерца или каквото там решите?! Все ще се намери някой селяндур да се предреди, някои го правят дори толкова нагло, че човек и да иска не може да си затвори очите. А ако случайно не се сдържа и направя забележка на охраната, която обикновено гледа безучастно и размишлява върху смисъла на живота, получавам един презрителен поглед а ла `кво ми дреме, опраай се как моеш`, придружен с любезен коментар `да ще вземем пред вид Вашето мнение`. Толкова е ясно колко ще бъде взето под внимание, че чак е обидно. А колегите ви се провикват като на женския пазар `следващия моля`. Не би ли било добре да уважите времето и нервите на клиентите си, като им осигурите поне малко спокойствие? Толкова ли е трудно да въведете малко ред? Даже маркировка няма пред касите и някои по простички директно се залепят зад клиента и му надничат над рамото какво прави на касата. Охраната не бива да позволява такава близост, информацията е поверителна, а и когато човек се изнерви стават грешки. Елементарни неща са това!

    С уважение

Коментирай