AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Искам да попитам на 3 и 4 март ще има ли клон който да работи в София? И ако да на кой адрес ?

    Весело изкарване на празниците и благодаря предварително за отоговора.

  2. Здравейте, passat, И Честита Баба Марта! Желаем крепко здраве и много щастие! :-) Да, в рамките на едно Ваше посещение на наш офис или клон ще Ви открием сметка с дебитна карта и ще Ви издадем писмо за НОИ. Дебитната карта ще можете да си получите до 3 работни дни за София, и 5 за страната. За издаването на писмото не се дължи такса. Лек и спорен ден!

  3. Здравейте! Аз също бих искал пенсията ми да бъде превеждана по сметка в ПИБ, но в момента нямам разплащателна сметка в ПИБ. Възможно ли е да ми бъде открита такава и да получа писмо за НОИ в един и същ ден? Заплаща ли се за издаването на самото удостоверение?
    Благодаря!

  4. Здравейте, Павел,Тук можете да намерите списък със стандартните лимити за плащане и теглене на пари. Разбира се, на място в клон на банката можете да получите информация за това какви са лимитите във Вашия случай, както и да ги промените. За да получавате пенсията си по своята карта, молим да посетите наш клон и да поискате "писмо за НОИ". С него можете да подадете заявление в НОИ в свободен текст, за да бъде превеждана пенсията Ви по Вашата сметка и карта. Надяваме се, че с тези отговори сме Ви били полезни. Поздрави!

  5. Привет, Теодор, Вероятната причина за отказа е недостатъчна наличност по кредитна карта. В подобни ситуации винаги можете да се свържете с нашия Картов център на тел. 0800 12 012. Лек и спорен ден!

  6. Здравейте, Деян, Постъпването на парите по сметката отнема известно технологично време, затова и са се забавили. Тъй като търговецът е приел плащането, а в последствие е върнал сумата по картата Ви, е била начислена такса за получаване на пари по карта, която е в размер на 1% от сумата.

  7. Здравейте!
    Имам 2 въпроса.
    1.Как мога да разбера какъв ми е лимитът на ден за теглене на пари от банкомат(с дебитна карта Маестро)
    2.Какви стъпки трябва да предприема за да получавам пенсията си по дебитната си карта.
    Благодаря предварително

  8. Здравейте,
    При опит да тегля пари от кредитната си карта тази вечер на банкомата излезе
    "вашият издател не разрешава операцията"
    Към кого мога да се обърна, тъй като е спешно?

  9. Получих парите.Има разликата платеното и полученото, разликата е по голяма от курсовата разлика, явно има такса.Кажете каква !

  10. Здравейте, първо поздрави за чудесния блог
    Моя въпрос е следния:Имам карта VISA ELECTRON и сметка в лева към нея. С картата платих на ПОС самолетни билети в евро. Полетите обаче ги анулираха и сега ми върнаха парите. В писмо пише че са преведени на 21.02 а още ги няма.Те ще ги върнат в евро.Има ли някакъв проблем че са евра в сметка в лева.Предполагам няма такса а само курсовата разлика...

Коментирай