AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Дебитната ми карта изтича през юни, но как мога да разбера в кой клон е издадена и съответно откъде да получа новата пластика?

    Поздрави!

  2. Здравейте,

    Инсталирах IE9, и банкирането не работи. Знаете ли за проблема и имате ли планове, срокове, кога ще бъде решен?

    Поздрави

  3. Благодаря Ви!
    Всичко вече е наред.

    Благодаря за бързата реакция.

    Поздрави!

  4. Привет отново, Елена, Наш специалист ще се свърже с Вас, за да разрешим проблема. Поздрави! :-)

  5. Много ви благодаря за прекрасните пожелания.

    Нещо не се получава, въвеждам всичко, но ми изписва че има грешка и че потребителя е неактивен, и да посетя клон на банката.
    А вчера бях, няма логика, дадоха ми клинетския номер, незнам защо се получава така.

  6. Здравейте, Елена, Точно така - използвайте функцията за възстановяване на забравена парола. Там трябва да въведете Вашето потребителско име, имейла, с който сте регистрирана за услугата, и клиентския номер. Ако срещнете някакви затруднения, не се колебайте да ни пишете отново! :-) За малко да забравим... Честит 8-ми март! Бъдете винаги усмихната и обичана, обкръжена от уважаващи Ви и държащи на Вас мъже. Желаем Ви много нежно внимание от любимите хора, приятни изненади и емоционални подаръци.

  7. Здравейте.
    Без да искам си блокирах MyFibank, отидох до банката , и ми дадоха клиентски номер, но защото имах и други неща за вършене в банката и съвсем забравих да попитам, какво следва. Сега трябва д отида при забравена парола и да напиша потребителското ми име и клиентския номер, за да ми се изпрати нова парола или...?
    Много ви благодаря, предварително.

  8. Здравейте! @Анастас: Благодарим Ви за поздрава! Работим по новия дизайн на картата. Скоро очаквайте повече информация. @giuzeleva: С отговорност защитаваме конфиденциалността на нашите клиенти. Разбира се, ако имате конкретна информация или съмнение, молим да се свържете с нас, като ни изпратите писмо на marketing@fibank.bg, за да разгледаме случая. Благодарим Ви предварително! @Ивета Коева: Бихме искали да Ви поканим в наш клон. Наш кредитен специалист ще Ви представи всички възможности, а и ще може да Ви даде най-точна информация. Бихме могли да Ви насочим към наш клон с кредитен специалист, ако ни ориентирате кои са по-удобните за Вас наши обекти. Поздрави!

  9. Здравейте,искам да попитам след като имам ипотечен кредит теглен без доказан доход,а от 15.02.2011г.съм съкратена може ли да ми се намали месичната вноска за опеделен период от време кредта ми е за 25години,а вноската е 369лв.
    Благодаря ви!

  10. iskam da popitam ,do koga slujiteli na bankata 6te si pozvoliavat da iznasiat informatziia za klientite i tiahnite avoari i to savsem beznakazano...???pro4etete si zakona za bankovata taina ....govoria za gr.Burgas na ul.Aleksandrovska..

Коментирай