AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Радваме се, че успяхме да помогнем. Приятно използване на услугата! Ако имате и други въпроси, винаги сме насреща. Хубав и усмихнат ден и на Вас! :-)

  2. Благодаря ви.
    Влезнах в системата и всичко е наред :).

    Поздравления за страхотния блог и за помощта която оказвате.
    Хубав и усмихнат ден :).

  3. Привет, Елена! Ако сте направили регистрацията си вкъщи, сте въвели и желаната от Вас парола. Опитайте се нея. Единствено в случаите, когато и регистрацията се прави на място в наш клон, се изпраща автоматично генерирана парола. Поздрави! :-)

  4. Благодаря ви много за отговора.
    Вчера посетих банката, и посиках потвърждение за Моята Фибанк. Всичко наред, но още нямам парола. На мейла предполагам трябва да ми се прати, но горе долу колко дни след посещението в банката да чакам паролата?
    Благодаря ви още веднъж.

  5. Здравейте, Васил, Заповядайте отново в нашия клон "Сити център". Нашите специалисти ще приемат картата Ви, а ние ще й направим нужните проверки. След това ще Ви уведомим какъв е проблемът с нея и какво може да се направи. Надяваме се, че това решение Ви устройва :-)

  6. Здравейте,
    имам Mastercard Paypass карта, която спря да работи миналата седмица.
    Служителка в клона на Сити Център ми каза че карта не е блокирана в системата и че аз съм я повредил?!? ... за преиздаване да заплатя такса 20лв...

    Не съм съгласен да заплащам такси в предвид че не нося вина за евентуален дефект в чипа.
    Картата не е била под каквито и да е било вредни влияния (магнити, вода, натиск ...).
    Моля за съвет в тази ситуация.
    Другото решение е да подавам жалба в комисията за защита на потребителите и да не бъде клиент вече ... което не бих желал.

  7. Здравейте, Анастас, Ще Ви информираме официално, когато сме готови с новия дизайн :-)

  8. Привет, Таня,Тук можете да намерите актуален списък с всички наши банкомати, на които могат да се плащат битови сметки, задължения към мобилни оператори и други търговци. За да използвате услугата, е необходимо да изберете търговеца от менюто или да въведете неговия код. Подробна информация за услугата можете да научите на този адрес. На банкомат не бихте могли да правите превод от една карта на друга. Лек и спорен ден!

  9. Здравейте, Елена, Бихме могли да Ви предоставим този код лично в клон на банката, а можете да го разберете и в една от двете ни електронни услуги - My Fibank и Виртуалния клон. Те, разбира се, изискват първоначална регистрация. Ако желаете да извършвате активни операции (да банкирате), най-добре е да се насочите към Виртуалния клон. А ако Ви интересуват най-вече салда и движения по сметки, както и плащания с карти, бихме Ви препоръчали My Fibank. И за двете услуги е нужна регистрация и посещение на клон, за да бъдат активирани. Поздрави!

  10. Исках д попитам кога ще излезе новият дизайн на виза електрон

Коментирай